-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
donki
aktív tag
Úgy látom ez már "korszerű" játék. Nincs benne férfi és női karakter, csak body type A és body type B.
-
donki
aktív tag
Nem tudja valaki hogy lehet kilépni a játékból? Csak alt+F4 -gyel?
Amúgy nagyon durva, hogy PC-n amikor kiírja a játék, hogy milyen billentyűt nyomjak meg hogy accept/cancel stb, akkor nem a konfigolt billentyűt írja ki, hanem valami egészen mást. Számomra ez egy katyvasz.[ Szerkesztve ]
-
donki
aktív tag
Azt nem tudja valaki, hogy lehet-e fegyver skillt használni akkor, ha a másik kezemben pajzs van? (PC-n). Azt írja, hogy shift + right click. A shift + left click ugye az erős támadás. Na most a shift + right click az a valóságban nem skillt használ, hanem a pajzsot lengeti meg. Az 'e' + left click hatására elrakom a pajzsot, két kézre fogom a fegyvert. Ilyenkor a shift + right click tényleg skillt használ, az FP is fogy ilyenkor. Na de nem lehet skillt használni, ha shield is van a kezemben?
-
donki
aktív tag
Ha ez minden idők legjobb játéka, ahogy az előzetes review-k és tesztek kihozták, akkor a steam-en miért vegyes az értékelése? Bűzlik ez az egész.
Van valaki aki egérrel és billentyűzettel játszik? Lehetséges a jobb kézben tartott kard skilljét használni, ha a balkezemben pajzs van? Vagy két kézre kell fogni hozzá? -
donki
aktív tag
Én nem játszottam korábban hasonló nehézségű játékkal, számomra ez nehéz, talán kár is volt megvennem. Abban tudna valaki tanácsot adni, hogy milyen builddel érdemes haladni, ha könnyebbé akarom tenni a haladást? A dodge hatékonyságát (sebesség, távolság) lehet valamivel növelni?
-
donki
aktív tag
Ash of war-t akkor érdemes használni, ha a fegyver sebzése más tulajdonsággal skálázódik, mint ami neked van. Tehát ha például int-et növelsz, és teszem azt egy longsword-ot akarsz használni, akkor érdemes lehet egy int-es ash of war-t belerakni. Ilyenkor a fegyver alapsebzése viszont csökken, tehát ki kell próbálni, hogy jobb-e, ugyanolyan, vagy rosszabb a fegyver sebzése az adott ash of war-ral.
-
donki
aktív tag
Nekem ez az első souls játékom, és a queue kifejezetten rosszindulatú felhasználása, a darabos, lassú mozgással kombinálva szerintem rendkívül idegesítő. Nem vagyok egy billentyű csapkodós típus, de ennél a játéknál közel kerültem ahhoz, hogy a billentyűzettel törjem darabokra a monitorom.
Nekem nagyon nehéz megállnom (általában nem sikerül) a dupla kattintást (azaz hogy mi lesz már, gyerünk). Legtöbb játéknál a queue-ban várakozó utasításokat felül lehet írni, illetve meg tudod gondolni magad cselekvés közben is. Nem életszerű, hogy kibontok egy üveg kólát, és addig nem mozdulok amíg meg nem iszom, akkor se ha lőnek rám. Az életszerű az, hogy ivás közben eldobom és inkább dodge-olok.
A videó amit linkeltél... ez a legtöbb player számára csak elérhetetlen álom. -
donki
aktív tag
válasz Imilenni #638 üzenetére
Csakhogy ez mesterséges nehezítés, ami az irányítás lebutításából fakad. Nincs rosszabb érzés annál, mint amikor úgy érzem, hogy nem azt teszi a karakter mint amit szeretnék. Az irányítással kapcsolatban szerintem nem kellene újra feltalálni a spanyolviaszt...
Az olyan apróságok, hogy nem csak hogy nincs gyors billentyű a tárgyakhoz (1,2,3 stb.), hanem még oda-vissza sem lehet scrollozni, hanem csak egy irányba, szintén nem javítanak a kezelhetőségen. -
donki
aktív tag
válasz AddyKing #606 üzenetére
Teljesen kezdőként arra figyelj, hogy ha meghalsz, eldobod az összes rúnádat (szintlépéshez kell, illetve fizetőeszköz is). Ha visszamész fel tudod szedni, de ha meghalsz mielőtt visszaérnél, elvész az egész.
Következésképpen soha ne menj be veszélyes helyekre, csak ha előtte elköltötted az összeset (ha nem elég szintlépésre, akkor vásárolj valamit), mert elveszíted az összeset. -
donki
aktív tag
Ez a nyílt világ kezd egy kicsit unalmassá válni, mert túl nagy, és relatíve üres. Interaktív map nélkül a legtöbb helyet meg sem találnám.
-
donki
aktív tag
válasz ForRedGlory #699 üzenetére
Ha skillt használsz, a bal fegyverben lévő skill aktiválódik. Akkor aktiválódik a jobb kézben tartott fegyver skillje, ha a baloson nincs skill (például mert beleraktál egy no skill ash-t a pajzsba, hogy ne legyen parry).
-
donki
aktív tag
Azért erre a játékra rá kell érezni. Az elsőkarakterem egy vagabond volt, greatsword-del nyomultam, majdnem minden pontot erőre raktam és nagyon nyögvenyelősen haladtam. Mire Margitot legyőztem, elment a kedvem a játéktól.
Azért próbaként indítottam egy prisonert is, egyenletesen raktam hp-re, fp-re, dex, int. Elsőre lement Margit meg Godrick is. Észre kell venni, hogy főleg eleinte a fegyver sebzése elsősorban a fegyver fejlesztéstől nő, nem a tulajdonságoktól, úgyhogy nem butaság egyenletesen pakolni a hp-re, fp-re, meg egyéb, az adott karakter számára fontos tulajdonságokra.
Az fp a speciális támadások miatt a nem varázslóknak is jó lehet, és azt mindenesetre itt megemlíteném, hogy a 106 fp-be kerülő Lhutel the Headless spirit, amit még a castle előtt meg lehet szerezni, Godricket és Margitot kitankolta.
Valamint az is szembetűnő, hogy a mágia nagyon erős (legalábbis most még). Hibrid karakterként Scholar's Armament-tel gyakorlatilag megkétszerezhetem a fegyver sebzését, és hagyományos módszerrel leverhetem az ellenfelet, vagy glintstone pebble/ rock sling varázslatokkal biztonságos távolból ölhetem meg. Godricket a távolból leöltem úgy, hogy összesen ha egyszer kellett gurulnom, mert végig a spiritet támadta.[ Szerkesztve ]
-
donki
aktív tag
Moonveil katanáról mi a véleményetek? Nekem úgy tűnik, hogy spellbladeként jobb, ha nem intre skálázódik a fegyver, mert akkor nem tudok scholars armamentet használni, márpedig az többet sebez. (Intre is skálázódó fegyvereknek magic sebzése is van, csakúgy, mintha int-es ash-t raknék bele, és ekkor nem lehet a buffot rátenni)
-
donki
aktív tag
válasz hunvarlan #940 üzenetére
Radahn-nal nem értem mi a problémád.
Ez az egész játék legkönnyebb harca. Amikor belépsz, szépen sétálva elindulsz felé, amikor látod, hogy lő, fél másodperc múlva gurulsz. Ha körbe nézel, látsz szellemszerű leszúrt zászlókat, azok tövében aranyszínű fényes rúnákat. Azokra rákatttintva segítőket idézel. Szóval odaballagasz az első háromhoz, ha jön lövedék gurulsz, majd megidézed őket. A közelben van egy második kettes vagy hármas, odamész, gurulsz a lövés elől, majd megidézed azokat is. Az első megidézettek persze futva elindulnak Radahn felé. Amikor már valamennyire közel vannak, akkor más támadásra vált: levegőbe lő, és onnan hullik alá a sok lövedék. Ez az a pont, amikor lóra szállsz, és körbe lovaglod a pályát. Spirál alakban, hogy az esetleges lövedékeket elkerüld. Minden egyes fantom zászlót leellenőrzöl, hogy ott is fénylik-e arany színnel, ott is megtudsz-e idézni valakit. Ebből áll a harc: körbe lovagolsz és folyamatosan idézed a segítőket, újra meg újra. Akik elhullanak, azokat újra megidézed.Időnként vetsz egy pillantást Radahnra. Ha nem látod, akkor mint a veszett elkezdesz vágtatni valamerre, hogy elkerüld a meteort. Majd folytatod tovább a megidézést. Sz épen lassan leverik neked Radahn-t, neked még a fegyvert sem kell elővenni. -
donki
aktív tag
válasz DanielLong #977 üzenetére
Gond nélkül soha nem győzöl le semmit. Ha fullra fejleszted magad, akkor 1 ütés helyett mondjuk 5 ütéssel ölnek meg. Ha meghalsz, elveszíted az összes rúnádat (ez az xp és fizetőeszköz is egyszerre). Ha visszaszaladsz, fel tudod venni, de ha közben meghalsz akkor elvész. Általában ne számíts arra, hogy vissza tudsz szaladni érte.
Sarok mögül hirtelen rádugró ellenfelek. Szárnyas, 100 xp-t érő lények, amik két ütésből megölnek, te meg eltalálni sem tudod őket. A perspektívádból folyamatosnak tűnő járat, ahol valójában szakadék van előtted. Végtelen távolságból rádlövő, 1 vagy 2 lövéssel elpusztító ellenfelek. Közben állandó sötétség még délben is. Döntsd el, hogy ezt minek nevezed.
Tipp: távolsági fegyverrel (legyen az akár varázslat) szerintem könnyebb a játék. Nem csak a bossok tudnak ám megölni téged, hanem a legalapabb lények is. Milyen jó dolog, ha nem kell kockáztatni, hanem messziről megölöd az ilyeneket.@Bradd Pitt: Nekem pár perc alatt leverték.
[ Szerkesztve ]
-
donki
aktív tag
Nektek melyik ash of war illetve fegyver vált be idáig? Ash of war tekintetében nekem a Hoarfrost stomp most a kedvencem. Ez egy elég széles kúp alakban sebzi és fagyasztja az ellenfeleket. Találtatok már ennél jobbat?
-
donki
aktív tag
Nem értek egyet. Amit mondasz, majdnem úgy hangzik, mintha mindegyik fegyver meg ash of war egyformán jó lenne, csak mindegyik másban jó. Holott vannak kiemelkedően jók, meg értelmetlen töltelékek.
A hoarfrost stomp egyértelműen S kategóriás. Nagy területre hat, kevésbe kerül, nagyon gyors és emellé sokat sebez - jóval többet mint a varázslataim. Elsősorban persze farmolásra ajánlom, ha valaki gyorsan szintet akar lépni. Persze nem lenne rossz, ha találnék valamit ami még ennél is nagyobb területre hat. -
donki
aktív tag
válasz Shadowguard #1116 üzenetére
Az a harc engem is kiborított. Végül beakasztottam egy sziklába és úgy öltem meg. Csaltam, de megérdemli, mert ő is csaló...
-
donki
aktív tag
válasz DanielLong #1152 üzenetére
A dex növeli a varazslás sebességét, úgyhogy a dex/int-nek több értelme van mint a str/int-nek. Eleinte ne az intet növeld, azt csak max kb. 20-ig. Növeld a vigort és a mindot is 20-ra mert kell a mana és a hp! Prisonerrel leírás nélkül lehetséges, hogy kínszenvedés lesz a játék. Két kulcsfontosságú varázslatot meg kell szerezned, ami a játék legelejétől a legvégéig elvisz, de leírás nélkül nincs rá garancia, hogy sikerül, vagy hogy hamar sikerül.
-
donki
aktív tag
Nézd, a Fate: Gates of Dawn-ban map sem volt, magamnak kellett négyzetrácsos füzetben elkészíteni a 7 szintes labirintus térképét teleportokkal, forgatókkal... Hú de jó is volt, amikor még kemény tökű játékosoknak készítettek játékot, nem puhány b*ziknak... A wizardry 7-ben meg be kellett gépelni a kérdést az NPC-knek. Ha nem emlékeztem, hogy mit kell kérdezni tőle, akkor nem haladt tovább a quest. Természetesen gyorsutazás sem volt, férfiasan meg kellett tenni minden távot, a random encounterekkel...
Ez lenne az etalon? modernebb időket élünk, nem szeretek jegyzetfüzettel játszani...
-
donki
aktív tag
válasz DanielLong #1185 üzenetére
A kasztok az induló pontelosztást és induló felszerelést (beleértve varázslat) határozzak meg. Az astrologer a pebble varázalattal indul, az a játék végéig a legjobb varázslat a töltelék ellen. A prisonernek ezt meg kell szerezni. Na nem bonyolult, de ha valamiért mondjuk nem találsz oda, akkor sokáig nem lesz értelmes varázslatod. A másik varázslat a bossok elllen,, valamint egy olyan staff, ami a varázslást életképessé teszi, szintén hamar megszerezhető, de leírás nélkül miért mennél épp oda?
-
donki
aktív tag
Azóta érzem, hogy milyen szar vagyok, amióta a mimic tear spiritet használom, és az AI által irányított klónom könnyedén leveri azokat a bossokat, amik elől én csak futkorászok.
-
donki
aktív tag
válasz Shadowguard #1399 üzenetére
Magamra ismertem! :D
-
donki
aktív tag
Ebben a játékban nincs olyan, hogy túlfejlődés. Ha meg nem optimálisan osztod el a pontokat, akkor pláne nem. A remembrance-ból a round table-ben az egyik NPC két tárgyat tud neked felazabadítani. Ha az nem kell, akkor választhatod az xp-t de az xp később triviálisan könnyen begyűjthető.
Szerintem eleinte az a legjobb fejlődés, ha sebző statra annyit teszel, ami a fegyverviseléshez kell, a java meg megy hp-ra. A hp nő leginkább a vonatkozó stattal. A fegyver sebzését fejlessze a kovács!
Fegyver és fegyver, illetve ash of war és ash of war között ég és föld a különbség. Ha találsz egy optimális felszerelést, akkor nightmare helyett máris csak hard vagy normal fokozatú a játék. -
donki
aktív tag
válasz Shadowguard #1471 üzenetére
Annyira nem volt nagy eresztés, hogy ütnöm sem kellett, a mimicem egyedül leverte.
-
donki
aktív tag
válasz Melorin #1464 üzenetére
A játék folyamán el kellhatároznod magad egy sebzés típus mellett, ez határozza meg, hogy melyik alaptulajdonságot növeled a faith, int, dex, str, arcane közü. Emellett fontos a magas vigor (minél előbb 20-as, majd 30-as), ha varázsolsz akkor a mind és legvégül az endurance a páncélviseléshez (erre 100. szint alatt nem biztos, hogy tennék).
Ha intet vagy faithet választasz, akkor lehetséges, hogy a dex-et is célszerű növelni, mondjuk 2 int 1 dex arányban. Faith az papi jellegű mágia, int varázslói. Én azt mondanám, hogy kezdetben int/dex vagy faith/dex karaktert indítanék. Mindkettővel lesz varázslat, amivel a trasht le tudod ölni a távolból, ami nagy hatalom!
Később at fogod tudni képezni magad, szóval ha találsz egy tápos fegyvert amihez mondjuk tegyük fel, hogy 24 int és 24 faith kell, rá fogod tudni magad specializálni. -
donki
aktív tag
válasz S e t h #1543 üzenetére
Ha jól emlékszem, a földszönt keleti részén van egy torony, amire egy kidőlt oszlopon lehet feljutni, erről a kidőlt oszlopról egy íjas minotaur lövöldöz. Ennek a romos toronynak a teteján egy portál található, ami feljuttat a Siofra River magas részére. Ezt kell bejárni.
-
donki
aktív tag
válasz MikeWazowski #1578 üzenetére
Vannak olyan encounterek, amik csak éjjel aktiválódnak. Ki kell várni az éjjelt, és utána pihenni egyet. Van ahol mini boss, van ahol invader.
-
donki
aktív tag
válasz Bad Pritt #1653 üzenetére
Kivétel nélkül az összes varázslat azon alapszik, hogy az alap varázslathoz képest mondjuk kétszeres áron 10-20%-kal sebez többet, cserébe lassabb és kisebb hatótávú. Most a great pebblét úgy nézem javították, tehát legalább már nem lassabb, és a hatótávja nagyjából megegyezik a pebblével, tehát most már legalább csak a sebzés/fp aránya maradt rosszabb mint a kezdő varázslat.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Milyen routert?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- ZIDOO médialejátszók
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- BestBuy topik
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- További aktív témák...