- Bejutott az európai 5G-be az Amazon
- Még több AI-generálta reklám jön a Facebookra és az Instagramra
- Egyre nagyobb a hatása a választásokra az AI-generálta képeknek
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
-
IT café
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
raziel01
veterán
válasz Kicsirics77 #47117 üzenetére
Nekem is ez van egyelőre.
Se nekem se nővéremnek nem válaszoltak tegnap délután óta.
Barátnőm meg 10 perc alatt megkapta az 5 dollárt. -
raziel01
veterán
válasz raziel01 #47123 üzenetére
"I have reviewed your email and I would like to advise you to send us the email confirmation that you were offered a $5.00 USD coupon. Once we receive this email we will review your account.
Please let us know if you require any further assistance.
Yours sincerely,
Tommy
PayPal"Nem baj. Addig zaklatom őket amíg nem adnak lóvét.
-
raziel01
veterán
válasz Kicsirics77 #47144 üzenetére
Írj nekik még egy emailt.
Az a vicc, hogy barátnőm megkapta az 5 dollárt pedig ő nem is adta meg múlt héten az email címét a promóciós oldalon csak poénból az ő accjával is írtam a paypal-nak.
Engem meg szopatnak. Nem értem másnak miért 10 percen belül válaszolnak nekem meg vagy 12 óra volt.
Nem nagy az összeg de ha már megadtam az email címem akkor az a minimum, hogy megadják amit írtak. -
raziel01
veterán
válasz Kicsirics77 #47163 üzenetére
Paypal-ra belépsz rögtön látszik a lóvé.
-
raziel01
veterán
válasz havri1 #47171 üzenetére
Még egy válasz:
Thank you for contacting PayPal regarding your survey.
In order for us to be able to view this webpage, you will need to take a screenshot of the webpage and upload the file to our website. The instructions on how to do it are below.
Here's how you can send us the files again:
Go to www.paypal.com and log in to your account.
Click 'Resolution Centre' near the top of the page.
Under 'Steps to Remove Limitations,' click 'Resolve' next to the request for documentation.
Click 'Upload Files.'
Click 'Browse,' and then select the required documents to send.
Click 'Open.'
Enter a title for the file. The title should not include more than three numbers.
Click 'Attach This File.'
Attach the rest of the requested files, if any, and then click 'Send Files to PayPal.'Once we receive the requested documents, we will review them and you will receive an email updating you on your account status.
Please let us know if you require any further assistance.
Yours sincerely,
Declan
PayPalLol az egész. Nincs is Steps to Remove Limitations,
[ Szerkesztve ]
-
raziel01
veterán
Én hagyom esélytelen:
"Thank you for contacting PayPal regarding your request.
My name is Bruno and I would like to assist you with your query.
After reviewing your account, I wish to clarify that this promotion was only addressed to a limited number of users that received the email directly from PayPal.
If you heard of this promotion on the web, It was not destined to you, it is not an open promotion. It is limited to the customers that were directly contacted by PayPal for this purpose
As previously asked by my colleague Marco, we need you to send us the email you've received about this promotion.
I am happy I have assisted you in solving your query.
Please let us know if you require any further assistance.
Yours sincerely,
Bruno
PayPal"Legalább 10 emailt írtam, de nem használt. Linkeltem is az oldalt ahol láttam, képet is küldtem nekik az oldalról meg a promócióról. Egy ideig az egyes ügyintézők nem is tudták, hogy én már írtam párszor.
Aztán az utolsó 3 emailben már látszott, hogy visszakeresték miket írtam.Az az email kéne nekik amiben értesültél a promócióról. Nincs valakinek olyan?
[ Szerkesztve ]
-
raziel01
veterán
válasz utgyuru #47177 üzenetére
Magyar szakvéleménnyel sokra menne a csávó.
Bár ha azt nézem az ő helyében én is azt mondanám, hogy hozz szakvéleményt, mert különben csak üres fröcsögés.
Ebay biztos nem fog a javadra dönteni szerintem, mert az eladó egyértelműen leírta, hogy ad pénzt csak támaszd alá a problémád.
randras: én is gondoltam erre de úgy nehéz ha nem tudja, hogy hogyan is kell kinézni a dolognak.
[ Szerkesztve ]
-
raziel01
veterán
válasz quailstorm #47302 üzenetére
Olyat nem kapsz. Nehogy azt hidd már, hogy érdemben foglalkozik ilyesmivel az eladó.
Kizártnak tartom, hogy neked fényképezgessen kínai bizonylatot meg mindent.
Amúgy sem garancia semmire az, hogy le van fényképezve egy csomag, mert megteheti, hogy nem adja fel.
Refund-ot kérjél, mert át fognak verni. -
raziel01
veterán
válasz Degeczi #47434 üzenetére
Barátnőm hajgumija augusztus 11 körül lett rendelve és még nem jött meg.
Nem aggódok. Eladótól pont ma jött levél, hogy van mikor késik a posta. (gondolom látta, hogy még nem értékeltem azért írt)
Külföldi rendelés ilyen. Mondjuk nekem múlt télen is 6 hét volt minden rendelésem illetve 1-2 el is tűnt pedig nyáron sose.
Úgyhogy nem kell aggódni.[ Szerkesztve ]
-
raziel01
veterán
válasz Ricardo128 #47475 üzenetére
Röviden: Írd meg neki, hogy fejezze be a fenyegetőzést, mert semmi joga nincs hozzá.
Használt termékre nem vagy köteles garanciát vállalni. Max pár napot szoktam egyébként.
Német rendőrség meg le is szarja főleg, hogy nem is bizonyítható semmi se a dologból.Max negatívot ad ha még nem adott semmit. Nehogy fizess bármit is annak a marhának. Csak át akar verni.
Úgy utálom, hogy a németek azt hiszik, hogy ők felsőbbrendűek és mindent megtehetnek. Nehogy már évekig garantáld, hogy hibátlanul fog menni a kártya.[ Szerkesztve ]
-
raziel01
veterán
válasz Dluinet #47480 üzenetére
"ha nem írtad le, akkor fél év még a rejtett hibákra is"
Marhaság. Magánembernek nem kell adnia garanciát.
Nem cég hanem magánember." azzal fenyegetőzik, hogy ha nem utalom 48 órán belül a pénzt akkor rendőrségre viszi az ügyet"
Nehogy már érted az eladó utaljon előre aztán meg fel sem adná a kártyát vagy feladná de mondjuk szétégetve. Mondom nem kell vele foglalkozni.
[ Szerkesztve ]
-
raziel01
veterán
válasz quailstorm #47788 üzenetére
"amúgy valszleg megjött volna, ha már feladta volna mondjuk 1 hete,"
Hol látod, hogy nem Kínában adta fel? Mert ott kb sose volt 1 hét. Ráadásul most szombat-vasárnap volt. Sehogy sem jó a logikád.
-
raziel01
veterán
válasz atleticofan #47954 üzenetére
Na ilyenert én mar adnek neki negativot, pedig sose adtam. At akarna verni.
-
raziel01
veterán
válasz krisztianAMG #48227 üzenetére
Tavaly is így volt. Szeptember/októberben 6 hét volt a posta sokaknak és sok csomag el is tűnt.
-
raziel01
veterán
válasz sonyxperias #48251 üzenetére
Nem is tudnak róla. Nem irkálják, hogy ki mennyi csomagot kap vámmentesen.
Persze a vámos csomagokat lehet számontartják. -
-
raziel01
veterán
válasz Agostino #48322 üzenetére
"amíg nem adok valamilyen feedback-et az eladó felé, akkor jól emlékszem, hogy nem adja át neki az ebay a pénzt?"
Kezdő eladóknál így működik. De a te szempontodból mit számít? Semmit. Ebay védelem ígyis-úgyis véd.
Amúgy meg drágább cuccnál úgyis azt mondja az ebay a case-ben, hogy küldd vissza. -
raziel01
veterán
-
raziel01
veterán
válasz Degeczi #48627 üzenetére
Én egyébként kétlem, hogy akik ott ülnek droidok az ebay-nél azok foglalkoznának régi üzenetekkel.
Tegyük fel feltűnik nekik, hogy túl sok a refund-od mostanában. Szerintem kizárt dolog, hogy elkezdik böngészni az összes addigi levelezést az eladókkal.
Általában az eladó csak email címet ad amire kifizetheted újra a terméket ha esetleg megjönne. Azt meg az ebay-es kolléga nem tudja, hogy tényleg fizettél-e. Max paypal-on tudnák visszakeresni de nem valószínű, hogy ennyit foglalkoznának egy emberrel.Úgyhogy én annyit tanácsolok mindenkinek, hogy nem érdemes minden 1 dolláros termékre refund-ot kérni.
Jó lesz az ha van esetleg drágább cucc ami nem jön meg. -
raziel01
veterán
válasz tboy93 #48630 üzenetére
"Arra nem gondoltál, hogy esetleg egy counter simán tudja számolni a refundjaidat?"
Nem arról van szó amit te írsz.
Nyilván egy counter tudja számolni úgy is, hogy adott idő alatt x termékből hányra kértél refundot.
De én nem erről írtam. Hanem arról, hogy kétlem, hogy az ebay-es dolgozó visszafogja nézni az összes üzenetet.Igen látszik, hogy hol kértél refund-ot. Viszont az sehol nem látszik, hogy visszafizettél-e utána, mivel mondom a legtöbb eladó csak simán megadja az email címét és arra tudsz fizetni. Nem marad nyoma az újrafizetésnek. Max az üzenetekben látszik, hogy te fizetni akartál újra. De nyilván havi 50-100 terméknél nem fog beleolvasni a dolgozó az összes üzenetbe.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Melyik tápegységet vegyem?
- OLED TV topic
- Rendszergazda topic
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Bemutatta a DisplayHDR 1.2-t a VESA
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- World of Tanks - MMO
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest