Új hozzászólás Aktív témák

  • aleister

    veterán

    Sziasztok!

    Egy -számomra- furcsa esetbe futottam bele, amiben a segítségeteket kérném.

    Rendeltem egy fotóstáskát május 24-án. A tervezett megérkezési idő vége június 4 volt. Kicsit furcsálltam a dolgot, mert általában több szokott lenni Kínából, de kaptam már meg 2 hét alatt csomagot. Mivel fontos lett volna időre a táska, és még 10-én sem mutatott semmit sem a tracking number, contactoltam az eladóval, hogy esetleg tud-e róla valamit, mert az USPS szerint nem létezik ilyen csomag. Én ezt egy sima kérdésnek fogtam fel (tekintve, hogy a contact seller / postage information menü alatt volt), amire az eladó válaszolt is 11-én, a türelmem kérve.

    Ezért állatira meglepődtem, amikor 15-én kaptam egy levelet "eBay Customer Support made a final decision on your case" témával, amiből kiderült, hogy a Support nekem adott igazat (hogy miben azt nem tudom, mert csak érdeklődtem), és visszautalták a pénzem.

    Tegnap megrendeltem ismét a terméket mástól.
    Természetesen ma megjött az első rendelés. :)

    Én nem szeretném, ha az eladónak ebből baja lenne, mert valóban feladta. Nemigen értem a support miért nyúlt bele, én nem nyitottam esetet.

    A kérdésem, hogy mit lehet ilyenkor tenni? Pl az eladó ilyenkor megkapta a pénzét? Mert szeretném, ha korrektül végződne ez az eset.

    Egyetlen Resolve a problem link van a törtölt termék mellett, de ezen belül egyik opció sem az igazi nekem. Inkább rákérdek, mint hogy tovább gyűrűzzön ez a dolog.

    Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.

Új hozzászólás Aktív témák