Új hozzászólás Aktív témák
-
sto1911
veterán
LOL, a csinalj jobbat a vilag legfosabb ervelese, mas megertette, mit irtam.
Hogyan szidhatjak a COD huszarok ezt a jatekot, ha olyan, mint a COD? Semmi arena shooter dolog nincs mar benne.@(#641) s912: hulyesegeket irkalsz, beismerted, koszonjuk. Amugy meg nem is irtam a jatekelmennyel kapcsolatban ezelott.
[ Szerkesztve ]
-
cyberkind
félisten
Az a baj az egésszel hogy ez a címen kívül nyomokban se Doom, még ma is rongyosra játszom az 1-2-t, a 3-at is tolom és imádom mindet, de amióta Carmack lelépett sőt az egész ID lelépett aki számított nem azt kapom amiért megszerettem őket, szerencse hogy a Wolfenstein jó kezekbe került, de az is csak azért mert akik ott vannak nem kezdő bénák és tudják mi kell a népnek Wolfenstein alatt, úgyhogy rohadjon meg a Bethesda, ez nem Doom, csak sajnos máshoz meg kevés lenne így eladják a névvel.
Meg miért lett volna nehéz, csináljanak egy rohadt jó túlélő horrort ami hosszú, durva, brutális de nem ilyen valami.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
Aron1988
tag
Tudom, hogy kikapcsolható.. de majd meglásd, amikor 4.jére játszod végig a játékot, meg 200 órát beletolsz a Snap Mapos Coopozásba, kicsit zavaró lesz, hogy 3250. imp, akivel addig szembekerültél, 3250.szer ugyanazzal (ismétlem, nanocentire ugyanazzal) a "hello konzolkazsuál, itt vagyok" túltolt animációval elkezd dölöngélni, majd a 2-3 kivégzés animációt 1100.jára végignézheted. Ha meg "csakazértis" fegyverrel akarod megölni, ott kezdődik, hogy plusz 2 lövés legalább, emellé -20 töltény, amit nem dob el.. tehát valószínüleg pálya felén nafta nélkül leszel a nagyobb szörnyek ellen.. meg a dölöngélést akkor is végig kell nézned, ha a lövöldözést használod.. meg ha kikapcsoltad a highlightot akkor is...
A budai elit nívóját nem szabad lentebb adni! Mutasd a telefonod, megmondom ki vagy!
-
Aron1988
tag
Amúgy sosem értem, ezt a minigunt valahogy mindig elrontják a játékokban.. Különböző módjai ennek:
1. Nevetséges, 600 lövedék / perc tűzgyorsaság, ahogy a DooM3-ban és itt is (a fejlesztetlen változat). Valóságban ez 2000-6000 között van. Nyílván a hordozható a lassabb.
2. Egy, akár két másodpercig tartó felpörgési idő, ami teljesen nonsense.. Talán a sok western film hatása, ahol kézzel tekerték a Gatlingot??
3. Sátánian röhejes sebzés, kb borsólövő szintjén van.
4. Pár másodperc alatt felforrósodó, és használhatatlanná váló fegyver.
Ebből a négy változatból ollóznak össze 2-3-at, hogy sikeresen elrontsák minden játékban a fegyvert.Nem tudom ezek a fejlesztők hol élnek, hány látott közölük akárcsak dokumentumfilmben, vagy youtubon igazi minigunt, és itt csak legyen szó egy 70es években gyártott hordozható változatról (értsd a "leggyengébbről". ) Értem én, hogy kell a balansz, meg a sima gépfegyverektől való különbözőség, de bakker, még mindig nem tudtak ettől a gamedesignerek elrugaszkodni 2016-ban? Hány évnek kell még eltelnie, hogy esőerdőket írthassak egy hordozható minigunnal a videójátékokban?
Egy dologért megemelem a kalapom, hogy legalább a shotgun marha jó lett.. na még az, amit a játékok 80%-ban kb csak az első pályán lehet használni, ott is csak szúnyogriasztásra.
[ Szerkesztve ]
A budai elit nívóját nem szabad lentebb adni! Mutasd a telefonod, megmondom ki vagy!
-
-
atidzsiforc
őstag
megjeleneskor semmikepp xd
[ Szerkesztve ]
r_picmip 16-al a koromporkolt is letisztultabb elmenyt nyujt
-
atidzsiforc
őstag
uv-n vegigszaladtam rajta, azt a mentest kimaxolom, aztan johet az ultra nightmare
ami a single playerben zavar, hogy a bossfightok elzart terekben zajlanak, ahol szepen kettesben apoljgatjatok egymast mokasabb lenne ha kozben elobukkana nehany kisebb-nagyobb agyutoltelek.
picit kevesnek erzem a visszajelzest mikor sebzest kapok.
meg nem is tudom hanyszor nyirtam ki magam rocket launcher splash damage-evel, mert vmi indokolatlan nagy sugarban hat
r_picmip 16-al a koromporkolt is letisztultabb elmenyt nyujt
-
Habugi
addikt
Tolj egy végigjátszást NM fokozaton, ez sebzésre & minden másra is uaz mint az UNM csak itt meg lehet halni/checkpointtól újra kezdeni.
Kell ám az a glorykill féle pár HP.., ezen a fokozaton eleve runa nélkül egyet dobnak (kvázi ha sokallod nem használod a rúnát és cső) és 5hp-t tol vissza (mondjuk ha nagyon alacsony a hp akkor hajlamosak többet, skálázódik de még nem figyeltem meg hp függvényében hogyan), arról nem beszélve hogyha durvább helyzetben szánod rá magad hogy a "tántorgóra" rátolj egy gloryt mert kevés a hp-d, akkor simán benyelhetsz a végrehajtása közben egy Impek féle tűzlabdát és kalap kabát, respawn.Btw.., tegnap elmentem az ArgentFacilityig UNM-on, a nehézségi szint leírása alapján menti a pályákat ill. a runa trialos failek nem számítanak de meghalni azt nem szabad.., oké, késő volt már, fekvés, betölt az ArgentF, lemegy a duma, quit to menü.., quit.
Még vártam kicsit hogy Steam felhőbe feltolja az állást és borultam.Na.., 10perce néztem, ofc nem mentette el az UNM féle ArgentF állást, nem tudom onnan folytatni, kvázi mintha meghaltam volna, kezdhetem majd előről..
Ez így normális vagy valami bug?
Durva lenne ha végig kéne ülni ~6-7 órát az UNM végigjátszás kedvéért....játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
atidzsiforc
őstag
engem nem zavar a villogo loot, meg a glory kill figyelmezteto, sztem ad az uberhightech demonvadasz space marine feelinghez valoigaz kicsit sokaig maradnak stunban, de mikor meg pont felebrednek, mielott odaerek, az idegesit fel
r_picmip 16-al a koromporkolt is letisztultabb elmenyt nyujt
-
Habugi
addikt
Köszi, ezt a videót láttam már, illetve bele-bele tekertem, elég gáz szerintem, nem tudom milyen metotikával csal de ennyi idővel a játék megjelenése és egy NM-es végigjátszás után gyakorlatilag az összes létező spawnolást ismeri.
Nekem ütvefúrózza a retinámat hogy egy-egy triggeres rész előtt konkrétan ráteszi a célkeresztet arra a pontra ahol az első NPC megjelenik és folyamatosan ezt csinálja. Minden ilyen spawnál/pillanatban látszik hogy pontosan tudja mik, milyen sorrendben és hol fognak spawnolni.
Ha ezt ~4-5 végigjátszás után csinálná meg azt mondanám rendben van de hogy egy kör után tuti nem emlékszik rá az biztos. Felvette az elsőt is.., második kis gép/kijelző, valami ilyesmire tippelek..Van egy másik arc is, valamivel hosszabb idő alatt vitte végig, alig pár percről van szó, viszont sokkal skillesebb/ügyesebb, sokkal látványosabban játszik, jobb az aimja is, megjegyzem a fenti archoz hasonlóan ő is pontosan ismeri a spawnokat végig az egész játék alatt..
Igen, a leírás alapján a pályákat menti..:
"You can save your campaign upon completing a mission.."
(#1473) atainprison:
Na basszus, mekkora egy állat vagyok, mindenre gondoltam csak erre nem..
Ezek szerint ezért nem mentette el.., folytatást nyomtam és pályabetöltés után léptem ki..
Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
s912
aktív tag
classic view model-ben a sima shotgun "újratöltése" nagyon jó (bár brutal doom-os).. illetve multiban a lighting gun másodlagos tüzelését "javították", mert eddig (legalábbis nálam), ugyanazt "csinálta", mint az elsődleges tüzelésnél.. azaz semmit
és akkor most id átveszi a multit is?
-
laceszgamer
addikt
A miértek viszont elég jó kérdések.... az oké, hogy pl BFG ne kerüljön a multiba mert lehetetlen lenne blance-oni, de hogy annak mi értelme hogy egy fegyo ne legyen a single részben...
Dovahkiin, Dovahkiin naal ok zin los vahriin wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal! Ahrk fin norok paal graan fod nust hon zindro zaan Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal!
-
laceszgamer
addikt
Meglátszik akkor mennyit multiztam.
Hát mindenesetre ha már ott a kész modell stb, akkor nyugodtan engedhették volna single-ben is független attól hogy más játékhoz jobban kapcsolódik.
Szerintem sok gond nem lett volna vele max aki nem akarja nem használja.
Dovahkiin, Dovahkiin naal ok zin los vahriin wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal! Ahrk fin norok paal graan fod nust hon zindro zaan Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal!