Új hozzászólás Aktív témák

  • Synthwave

    HÁZIGAZDA

    Végül csak feltöltöttem azt a 00:26.51-et, mert csak (meg különben is nagy ugrás az előző 00:29.54-hez, majd 00:28-hoz képest), viszont az utolsó shotgun guy körbelövése pehelytollnyi lágy b@sztatással illeti lelkem tövét, de nem kicsit. :DDD ( :W)

    Más:

    Szombat délután playtesteltem egy mapot, ami kedden lépett open bétába; Hell's Farthest Shore - Command Center (v1.1). LordEntr0py a mapper, s bár már a '90-es évek óta foglalkozik on/off ilyesmivel, ez az első pályája, ami megérte a release-t. Igazából egy böszme nagy, doom.wad-ot használó szint (tehát nincs SSG és DOOM 2-es monszták, de annyira nem is hiányoznak), ami leginkább az atmoszférára, az épületek impozáns és grandiózus voltára, a felfedezésre, illetve az überrészletekre épít, mind textúrák, mind geometria szempontjából. 881 lény, 424 item, 14 secret, köztük egy komplex kapcsolósorozat, ami a majd egyszer elkészülő titkos pályára visz.

    OBS Studióval felvettem az első végigjátszást (blind play, 1080p/60 fps, most már minden ilyen lesz), nincs kommentár, csak ingame hangok, "as is", szokták volt mondani. Azért rögzítettem, hogy a mapper arcnak belinkeljek egy "friss player PoV-ot" (tehát egy verziót arra, hogy miként halad előre egy olyan játékos, aki életében először látja a mapot), néhány írásba foglalt gondolattal egyetemben. Save/load minimális van, egyszer mentettem, pár perccel később lehaltam (utána már nincs egy korábban bejárt – szerencsére rövidke – pályaszakasz újraírtása), load, még egy-két helyen volt egy biztonsági mentés, de semmi save scumming nincs. Ja, meg egy helyen van egy kb. 45 másodperces pause, de ennyi; nem vágott videó, egy az egyben ment fel. Egyszer amúgy sikerült mapon kívülre is jutnom, így egy pillanatra igénybe kellett vennem az IDSPISPOPD csodáját, hogy visszajussak; kell nekem balettezni olyan helyeken, ahol normális player meg sem fordul. : D

    Itt még csak 4 van meg a 14 secretből és 880/881 kill, de nem kerestem kifejezetten a titkos helyeket, amiket találtam, azok a természetes progresszió részei voltak. Ma mentem egy második kört, már sokkal gyorsabb volt, mert nagyjából tudtam tájékozódni, nem volt az a fáradt keringés, mint helyenként a vidiben, és a bepipált secretek száma is 10-re ugrott. 2 órát szórakoztam ezzel, de azt az utolsó dögöt továbbra sem találtam meg, hogy pusztulna szanaszéjjel. Szerintem a négy hátralévő secret egyikében bújkál a suttyója, de előbb-utóbb elgörbítem az agyarát. :DDD

    A cuccot amúgy az alapjáték második epizódjának a helyére szánta a srác, a The Shores of Hellt újraértelmező kampány (a leendő Hell's Farthest Shore című megawad) 5. pályájának. 7 hónap és 300 óra van benne, képként beillesztettem négy "official" screenshotot kedvcsináló gyanánt (jobb klikk a képen -> view image, és kirakja nagyba). Kb. 1 órás gameplay, de akkor még nem voltál minden apró csücsökben. 10 356 szektor; az ember 115 562 sidedeffel elérte a Boom felső limitjét, de ha megnézted a videót, gondolom feltűnt, hogy nincs "odarajzolt" 200 fps és itt-ott 110-ig is droppol, renderertől és felbontástól függetlenül... Ajánlott source port: GZDoom 4.5.0.

    Itt van amúgy a topikja, ha valakit érdekel (most kicsit gyengélkedik az oldal, asszem' karbantartás megy, szóval ha nem nyitja meg, érdemes holnap újra próbálkozni), ide írtam is egy kisregényt neki az észrevételeimből. Hosszabbat, mint ez a poszt. : >

    [ Szerkesztve ]

    SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

Új hozzászólás Aktív témák