Hirdetés
-
IT café
Diablo 3 topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cathfaern
nagyúr
Lehet így a Blizzcon árnyékában el fog veszni a hsz-em, de kieg óta nem játszottam a D3-al, gondoltam ideje lenne már végignyomni, meg akkor már játszogatnék is vele... a kérdés, hogy melyik kaszttal lehet legjobban és legélvezetesebben solozni jelenleg? Szóval nem az érdekel, hogy melyik kaszttal lehet soloban 2 sec alatt letolni a 3000-es riftet miután 5000 órát farmolt az ember valami más kaszttal nekivaló geart, hanem amelyikkel ha elindulok, akkor relatív kellemesen és hatékonyan el tudok szórakozni azután is, hogy meg lett a max lvl
-
-
Cathfaern
nagyúr
válasz mikromanus #94121 üzenetére
Ez jól hangzik, melee mindig is közelebb állt hozzám Mondjuk a csapat része nem igazán érint, ahhoz túl casual vagyok, hogy csapattal toljam.
-
Cathfaern
nagyúr
Jah, elég egyértelmű hogy átcsoportosítottak erőforrásokat a Diablo 3-ról. Csak kérdés hogy:
- Optimista verzió: azért mert Diablo4-et, vagy valami más Diablo világában játszódó játékot fejlesztenek (Diablo Cart, esetleg Diablo Crush, ha már megvették a King-et )
- Pesszimista verzió: nem látnak fantáziát jelenleg a Diablo univerzumban, és teljesen más világokra koncentrálnak.szupermacs
Ha 2017-ben jönne kieg, azt most bejelentették volna, főleg hogy a Necrot is 2017 második felére ígérik.[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
Részemről nem az a baj, hogy fizetős nekro jött kieg helyett, meg "csak" egy effektezett rift D1 felújítás helyett. Nekem az a bajom, hogy elhintették előre, hogy mennyire nagy bejelentés lesz a Blizzconon. Ha nem szólnak semmit, csak eltolják ezeket, akkor úgy lennék vele, hogy hmm nem rossz. Így csalódás. Pontosan a Blizzardosoknak tudniuk kéne, hogy mennyire vigyázni kell az ilyen kijelentésekkel, mert nem először szívták meg vele (és pont ezért is feltételeztem, hogy komoly indokuk van rá, hogy ilyet mondjanak).
-
Cathfaern
nagyúr
Én inkább MMO-kban vagyok / voltam benne, de már ott is nagyon mókás amikor sírnak az emberek, hogy farmolni kell. Ha meg nincs mit farmolni, akkor sírnak hogy nincs mit csinálni. Ha túl könnyű farmolni akkor unalmas, ha túl nehéz farmolni akkor meg az a baj. Hack&slashre meg ugyanez igaz hatványozottan Nem is értem miért akar "komolyan" (értsd: nem csak egyszer végigtolni a sztori miatt) játszani ilyen játékkal olyan ember aki nem szeret farmolni.
Ettől függetlenül tényleg promózhatták volna kicsit ezt a grafikai engine változtatást, biztos kaptak volna érte pirospontot. Mondjuk lehet hogy nem voltak biztosak benne, hogy elkészül időben és/vagy nem voltak biztos benne hogy elég kompatibilis. Ez a PTR-en kiderül, de ha beharangozzák előre és mégse, akkor meg azért menne a sírás.[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz mikromanus #94280 üzenetére
Üztem, WoW-ban, kb. 2 évvel ezelőttig komolyabban, WoD már csak erősen casualkodva, Legionbe meg csak belekóstoltam. De nem magával a játékkal van a bajom, most is űzném, de mások már a prioritások MMO-val meg szerintem nem lehet úgy játszani, hogy napi szinten van mondjuk fél órád rá, mert mire nekiállsz bárminek már zárhatod is be. Pár hetente egyben 4-6 óra meg megint semmire se jó, mert tele van már minden szórva daily dolgokkal. Szóval jelenleg leginkább Hearthstone-ozok, ott akkor is tudsz teljesértékűen játszani, ha adott pillanatban csak 10 perced van épp.
-
Cathfaern
nagyúr
Tegnap végre toltam egy sort, sokkal jobb ez a játék, mint emlékeimben élt Viszont mivel utoljára akkor toltam amikor még először végig kellett tolni normálon mielőtt nehezebbre lehetett volna tenni, nehézséggel kicsit meg vagyok lőve, hogy mi célszerű? Hagyjam normalon, mert ott lehet a leghamarabb végigszaladni, vagy nyomjam fel addig a nehézséget amíg anélkül tudok haladni, hogy túl sokszor meghalnék? Vagy tök mindegy?
-
Cathfaern
nagyúr
Teljesen felesleges agyalni ezen, nem fog a Blizzard MMORPG-t csinálni se Diabloból, se másból. Vagy ha mégis, az nem olyan MMO lesz, mint amire gondoltok. Ennek nagyon egyszerű oka van: a klasszikus MMORPG piacban egyszerűen nincs már pénz. Előfizetéses modell lényegében halott, kész csoda, hogy WoW még ekkora profitot tud hozni így, rajta kívül gyakorlatilag nincs már más MMO ami azzal működne. Mikrotranzakciós modell elvileg működhet, gyakorlatilag nem tudom a közönség mit szólna hozzá, nagyon nehéz lenne megtalálni a megfelelő egyensúlyt a p2w és a megfelelő bevételek között. Főleg, hogy a mikrotranzakciós modell főleg mobiljátékokban működik jól. A dolgot csak tovább rontja, hogy egy MMO-nak iszonyatos fejlesztési költségei vannak, iszonyat hosszú fejlesztési idővel. Ha pl. a Hearthstone megbukott volna max megvonják a vállukat, pár fős csapat rakta össze rövid idő alatt. Ha egy 10 éve fejlesztett játék bukik meg amin több száz ember dolgozott... ott csúnya dolgok történnek (lásd Metzen egészsége és a project Titan). Egyszerűen nem éri meg ebbe pénzt ölni, amikor ebből a pénzből ki lehet adni 4-5 játékot is, amikből ha meg is bukik 1-1, jóval kisebb a veszteség.
Mire lehet esély? Pl. egy mobil "mmorpg"-re. De szerintem nem arra vágyik senki -
Cathfaern
nagyúr
Pontosan azért jó új játékosoknak, mert látnak olyan buildeket, amiket amúgy esélyük se lenne kipróbálni. Plusz nem a topX kap cuccot, hanem ha megdöntesz egy alap időt (függetlenül attól, hogy a többiek mennyit mennek! Tehát fixen van rá egy időkeret), akkor már kapsz cuccot. És az eddigi kommentek szerint azt nem túl vészes megverni. Totál "kezdőként" nekem tetszik az ötlet (kezdő: tegnap lett meg az első lvl70-es karakterem, idézőjel meg mert már amikor kijött a D3 toltam vele. Csak lvl60 meg a most között volt némi szünet )
-
Cathfaern
nagyúr
Videót nem tudom innen megnézni, de ha találtak egy olyan skill / cast akármi kombót, amivel nagyon erősek / nehezen halnak / sok dmg-et tudnak kitolni, azért sose lesz ban. Ha találtak egy olyan részt, ahol ha beállnak egy sarokba, benyomják azt 1+2+5+alt+ctrl+cipőtalp gombokat, és akkor az összes mob egyszerre meghal és mehetnek a következő GR-re, azért lesz ban. Magyarul ha egyértelműen látszódik, hogy itt egy bug van és azt használják ki, akkor megy a ban. Ha "csak" nagyon hatékony kombót találtak, azért nincs ban, akkor se ha a fejlesztők nem gondoltak rá. WoW-os tapasztalatok alapján
-
Cathfaern
nagyúr
Ha tényleg csak ennyiről van szó, akkor ebben szerintem semmi exploit nincs (mindenki csak használja a skilljeit olyan módon ahogy azok meg lettek tervezve), egyszerűen fejlesztők figyelmetlenek voltak és nem gondoltak erre a kombóra. Mondjuk azt nem értem, hogy miért nem hotfixelték már rég (nem mint ha engem bármiben is érintene, csak furcsa).
-
Cathfaern
nagyúr
Továbbra sem, a példámban nem az volt a lényeg, hogy meghal mindenki, hanem olyan dolgot kell csinálni a játékban ami nem magától értetődő a skillek és normális játékmechanizmusok alapján.
WoW-ból tudok példát mondani, hogy miért bannoltak ott: volt egy bossfight, ahol a harc egy bizonyos fázisában a terület egy része eltünt, ha ott leestél, meghaltál. Illetve a boss idézett is addokat, amiket ha nem dps-eltek le, akkor ledobktak egy-egy embert ebbe a szakadékba. Egyesek rájöttek, hogy van egy item, ami ún. siege dmg-et okoz (lényegtelen, hogy ez mi, a lényeg hogy ez magát a bosst nem sebzi, tehát elvileg semmi értelme nincs a fighton használni), és ha eleget eltolnak belőle, akkor ez a platform valami hibás implementáció miatt visszaépül. Az addok így is jöttek, de nyilván hiába dobták le a felkapott embereket, azok nem haltak meg, így az addokat totál skippelni lehetett, miközben a fázis egyik legnagyobb nehézségét adták volna.
Egy másik esetben amiért ugyancsak ban járt, rájöttek hogy ha egy tank behúzza a bosst, de beáll valami fal mögé, akkor a boss szépen megáll egyhelyben, legnagyobb sebző skilljét nem tolja (talán valami debuff volt), és így nyugodtan le lehet csapkodni, csak melee-zi az offtankot.Mindkét esetben elég egyértelmű, hogy nem az volt a fejlesztők célja, hogy a boss egy fő képességét skippeljék, csak bent maradt valami hiba a kódban. Ebben az esetben senki se csinál semmi trükköset vagy olyan dolgot ami nem következik egyértelműen a játékmechanizmusokból. Csak van két skill a játékban amik túl jól működnek együtt.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz szupermacs #99525 üzenetére
Majd ha kijön a következő DLC akkor talán leakciózzák, addig kár várni rá.
-
Cathfaern
nagyúr
Nagyon noob kérdésem lesz Meglett a lvl70 + végigvittem a sztorit, most hogy tovább? Azt látom, hogy ugye vannak a riftek, meg tolja mindenki a greater rifteket orrba-szájba, meg vannak valami bountyk meg ott az a kanai's cube amit megszereztem, de nem igazán vágom mire jó. Van valami ilyesmi "friss 70-es" guide? Néztem az összefoglalóban linket pocket guide-ot, de elég tömény az is, nem igazán derül ki, hogy minek álljak neki (monkom van, ha ez számít bármit is).
[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz MegalodonS #99676 üzenetére
Önmagában lvl80-nak nem sok értelme van, akkor jönni fog egy kieg is vele. Vagy Diablo 4. Vagy World of Diablo. Vagy Diablo Cart. Vagy Diablo Crush
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen