-
IT café
Diablo 3 topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Amur
addikt
válasz
Horbal #19120 üzenetére
itt egy sreenshot:
itt 49,5 chc-t ír,ha megnézed a karakterlapom,ott meg 26,5%
konen
a battle rage meg 3%-ot ad. Mitől lesz játék közben 49,5%?Youtube csatornám: youtube.com/c/AmurRajadasha =**=Minecraft és android gameplay=**=Az avatart Stonefortressdragon készítette https://www.deviantart.com/stonefortressdragon
-
Andie
őstag
válasz
Horbal #20140 üzenetére
Mások is mondták ezt, dehát nekünk csak ennyire fussa - igyis megküzdöttünk velük rendesen. És látod, esett is. Bár lehet, hogy számított, hogy első bálozó voltam? (ez d2-ben jobban hangzott: első Baal-ozó
) -ott ugyanis ha emléxetek, számított, hogy első kill volt-e. Persze ettől még sosem esett semmivel sem jobb elsőre, mint 25.jére.
Persze lehet, hogy nagy csalódás lesz, mert nagy végre lekraftolom a HF ringemet, azt lesz rajta jósok olyan stat, amire semmi szükségem WD-ként. Ahogy ismerem magam, ez leszSamsung Galaxy A50 - Samsung UE46D6100 - BNet Tag: Andie#2999
-
mikromanus
veterán
válasz
Horbal #21527 üzenetére
Azért az övön lehet jobbat fogni egy hátizsáknyi lóvéval is. Nem kell kamionnyi.
Esetleg a kesztyűn szerezhetsz DPS gazdagabbat. Egy Immo setnyi felesleged van (vagy hiányod). Egy darab épp nem ad semmi setbónuszt. Egy immo set darab lecserélhető. Vagy jó kis rare itemre az AH-ból (kevesebb stat pont, de több chd vagy as, meg all res lehet. Összesítésben jobbat kihozhatsz). Esetleg craftolhatsz is.Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
VanDaal
csendes tag
válasz
Horbal #23175 üzenetére
Köszönöm neked is a tanácsokat!
Nem szeretném, hogy okoskodásnak, vagy kötekedésnek tűnjön, de a jelenlegi gearrel 52% chc-m van, ha pedig kicserélem a sisakot IK-ra, akkor 58%. Ez azért szerintem nem olyan kevés, csak mostanában inkább a Mempót használom a több vit és all res miatt. Annak idején azt olvastam, hogy 54% chc-val HotA builddel már 100%-ban kritikus ütések jönnek, és az már elég mindenre.
A chd valóban nem túl sok. Jelenleg 410, kőcsere után lesz 430, Skornnal pedig 466.
Amuletet épp az előbb cseréltem 50-ről 63 chd-sre. Illetve mainhand fegyvert próbálom majd socket+chd-sre cserélni, ha találok jó áron egy megfelelő darabot. Gyűrűkről sajnos nem tudok többet beszerezni egyelőre a keret szűkössége miatt.Tough As Nailst most lecseréltem Superstitionra, és egyelőre tetszik. Fury töltési gondjaim egykezes fegyverekkel nincsenek, és így az 5,6% LS is elég MP6-ra. Később ez lehet változni fog...
Ezzel a builddel/gearrel milyen MP-n szoktál menni?
Resist nem kevés, ha épp nem WW-zel?(#23176) corvette
Overpower lehet, hogy jó, de nem akarom néhány másodpercenként nyomkodni, túl kényelmes típus vagyok ehhez
Ezért jó a barbár, mert a legjobban bírja a z ütést, és kevesebbet kell menekülni, kapkodni vele, mint egy törékenyebb karakterrel. Ezt a kényelmet pedig személy szerint nem szívesen adnám fel.[ Szerkesztve ]
Diablo 3 - VanDaal #2403 / WoT: VanDaal
-
Sirandrish
legenda
válasz
Horbal #24365 üzenetére
Értem én csak azért nagyon nem mindegy hogy 680óra kellett a para 80hoz vagy 300..
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
MrCsiT
addikt
válasz
Horbal #27213 üzenetére
Gold eladáshoz szerencse is kell.. Van, aki betesz RMAH-ba 3-400M-t, és abból elmegy 40-50, ha szerencséje van.
Esetleg, vannak külső fórumok is , ahol adnak-vesznek, de ott egyrészt a bizalom az kérdés, másrészt az AH-s ár töredékéért megy (de legalább valóban eladható) az arany.."Nekem a "link" egy hivatkozás legyen, ne egy ember ?!" - by Mr.CsiT
-
-
Gyick
őstag
-
nightmare13
senior tag
válasz
Horbal #29036 üzenetére
Okés, csak lehet, többet elköltök majd kraftra, mint amennyiért egy jó vállast kapni
De majd megpróbálom, persze. Csak valahogy sejtem, hogy úgy lesz szerencsém ezzel is, mint nagy értékű (10+ milliós) tárgyak találásával. Szökőévente egyszer
Gyuri+Bird:
Skorn nekem nem szimpatikus, még monknál használtam egyet harangos buildben. Ott se győzött meg, két egykezessel a hp-t is egyszerűbb fenntartani a sok trutyi meg arcane és desecrator kombók közben is.Egykezes fegyvert vennék jobbat szívesen, csak hát a keretemből nem futja rá.
WoT: nightmare1367 Az élet egy játék... De játszd keményen!
-
mikromanus
veterán
válasz
Horbal #44468 üzenetére
Alapból csak 59 és 61-es itemek estek eleinte. Ezt ugyan "jaívtották", de az ilvl63-as craftolt amulettet nem. Elég gyökérség, de ez van. Az archon amuk PTR-en nem használhatóak, mert lvl 61-es szintkövetelményt kaptak.
Ha megnézed az archon armor darabokat, akkor láthatod, hogy a többinek nincs baja, csak a torka vérzik. A fele kb lvl 61-es craft alapanyag igényű recept lett. De ez nem hiba, hanem "feature". Párezer Act 4-es monster killből esik hozzá elég bugos lvl 61-es follower special. Nme tudom minek sírna bárki miatta.más: a HotA extradropot szerintem azért vették ki, mert macerás szabályozni a drop item szintjét. A HotA extradropból elég gyakran estek lvl 61-ess itemek. Ezt a lusta bagázst. Mondjuk értem, hog ynme akarják túlbonyolítani a játékot ahol nem feltétlen szükséges, de ez már nagyon "kilóg a lóláb" kategória.
[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
-
mikromanus
veterán
válasz
Horbal #44471 üzenetére
PTR-re és a későbbi "vanilia" (alap) játékra is következő patch javítással érkezik a módosítás a nehézségen. Act 4 befejezés kell majd a masterhez és bekerül a torment a nehézségek közé ami 60-as szinten oldódik fel. Ha megvetted a kieget, akkro az egész nyomoroncság amit a blizz az alappal csinál téged nem fog érinteni. Pár óra alatt eléred a 70-es szintet és onnan már csak az új tartalom ömlik a pofiba be. Ott már nagyon lazán jön az item upgrade. Akkor is ha MP10 kompatibilis karakterrel indultál és akkor is ha magatalálós vagy.
edit: a fury töltés vissza lett véve erősen. A Battle rage critre töltés megszűnt. Az alaptámadások is picit kevesebbet adnak azt hiszem. A legtöbb bónuszt nerfelték a barbárnál. Az egyik passzívot kiszedték (azaz nem critet ad már), a másikat befelezték. Az aktív skillekből csak a yeti ad annyit mint 1.0.8-ban (10%). A többi (revenge és OP) csak 8% ad. Korábban 10-10% chc bónuszt adtak. Az íjász csicska 3% helyett csak 1,8% chc-t ad. A para pontjaidat viszont ne felejtsed el szétosztani. Nagyon durva buffot adnak.
[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz
Horbal #44479 üzenetére
Jelenleg a rollok közül ki lett emelve és a para szintből se osztható rá semmi. Eredetileg benne volt itemen és para kiosztási lehetőségként is, csak úgy érezték, hogy szétcseszi a szép új elképzeléseiket és ideiglenesen (remélem csak ideiglenesen) kivonták a rollok/osztható affixek közül. Jelenleg csak olyan craftolt vagy dropolt itemen lehet MF, ahol alapértelmezésben is fix jellemző. Pl: craftolt Gehenna nadrágon 20-25% MF, vagy nagelring 5-10% Mf-fel. Az éles 1.0.8-ból átvehető karaktermásolással mf item is, de hogy működik-e, azt nem tudom. Eléggé visszafogták, de a csapatjáték is ad névleg mf-et. Talán 10% plusz emberenként.
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
Rebourne
aktív tag
válasz
Horbal #44479 üzenetére
A Magic Find megszűnik mint játékmechanika. A régi (2.0 előtti) itemeken levő MF erősen be van nerfelve, mivel csak a kékekre érvényes teljes erejében, a sárgákra vissza van fogva, a legendarykra meg nagyon vissza van fogva (10%). Szóval a régi itemekkel sem lehet kompromisszumok nélkül használni az MF-et, tehát a gyakorlatban az MF-et kinyírták. A magyarázat nem egyszerű, de megpróbálok az ördög (a Blizzard) ügyvédje lenni.
A Blizzard elképzelése szerint a sárgák csak szintezés közben érdekesek, az endgameben, legyen az 60-on, vagy 70-en, már az a célod, hogy minden cuccod legendary legyen. Annyira legyengítették a sárgákat (4 primary affix lehet rajtuk a 6 helyett), hogy a legtöbb Legendary-t megfontolandó viselni, ha tudsz rá buildet építeni. Ez nem jelenti azt, hogy az új legendary-k annyira erősek, inkább a sárgák olyan gyengék. Felmerül a kérdés, hogy miért?
Nos, a sárgák azért lettek kiherélve, hogy ne legyen szükséges a keresésük, hogy ne kelljen dropok ezreit átbogarásznia a játékosnak.
Az 1.0-ás rendszerben a sárgák infinitezimálisan kicsi valószínűséggel nagyon erősek lehettek. A játék logikája az volt, hogy legyen minél több drop, és a játékos válogassa ki, ami neki kell. Ez a válogatás nem jött be mint játékmechanika. Sokezer kacat jutott egy használható cuccra, már alig 10-20 óra játék után. Az ezer órás veteránok meg már fel sem veszik a sárgákat, talán csak a gyűrűket, nyakláncokat és némely egykezes fegyvert. A Blizzard - játékosok véleményével összhangban - azon volt, hogy csökkenteni kell a dropok számát. Ennek az egyik megoldása az, hogy a tápos sárgák lehetőségét meg kell szüntetni. Ha nem eshet tápos sárga, akkor nem kell ezrével dobálni őket, hogy megfelelően hosszú játék során kiessen egy. Ugye sokaknak az elmúlt 20 hónapban egyetlen trifecta sem esett, annyira kicsi volt ez a valószínűség. A loot 2.0-ban ez a nyűg megszűnik.
Cserébe kapunk smart dropot és szűkített stat határokat, tehát az a kevés sárga, ami esik, jó eséllyel használható lesz egy új karakternek. Tehát a sárgák szintezés közben garantálják haladást. Valamint az endgame elérésével, nehézségi beállításától függően Legendary drop bónuszt kapunk. Vagyis kb. ez az összkép Loot 2.0-ban:
- Elakadás nélküli szintezés saját talált gearrel. A sárgák elég erősek, hogy egy-két fokozatot emeljünk a nehézségen, tehát a Hard/Expert minimális játékkal, egy-két végigjátszás után garantált.
- Rögzített szürke/fehér/kék/sárga drop mennyiség és arány minden nehézségen. Nincs MF, hogy bezavarjon és szinte megszüntesse a fehéreket. Nincs Bonus Item (Monster Power perk), ami beborítja a képernyőt kacattal. A craft alapanyagok ellenőrizett mennyiségben jönnek.
- Legendary drop bónusz Torment nehézségen. Mivel az endgame már csak a legendarykról szól, amikből elég észbontó kombinációkat lehet összerakni, más gear nem is kell.
_______________________
Kommentárt most nem fűzök hozzá. Csak szerettem volna ábrázolni, hogy van logika abban, amit csináltak. Nyilván a rendszer azon áll, vagy bukik, hogy a legendaryk milyen gyorsan jönnek, és hogy milyen erősek. A következő PTR-en okosabbak leszünk.
[ Szerkesztve ]
-
mikromanus
veterán
válasz
Horbal #46147 üzenetére
Minek akarsz nyominger pár tucatt MF-et itemből? T2 is 400% Mf-et ad, T6 meg 1600%-ot. Egy kis tartalék azért nem árthat. Jelenleg csak olyan legendary/set itemen lehet mf amin alapértelmezett roll. Nincs mf affix. Se primary, se secondary. Később ez lehet módosulm, de most "fel van függesztve".
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz
Horbal #64814 üzenetére
Csapatban mindig jobb a drop. vagyis többa legend. Így pontosabb. Papíron nem jelentős az eltérés, de mégis érezhetően több színes lom szokott esni csapat csapatásnál. A GR-ekben szépen stabilan esik a legendary. Az első néhány runnál kiesik a gemek nagyja. Addig van "xtra" drop is, mert ezeket is azonosítatlanul legendnek nézheted. Minden nehézségen jó a drop, de lvl 20-25-től már tényleg majd' minden körben esik legendary (alatta is több volt ahol esett, mint ahol nem).
A GR trial kulcsának droprate-jét nem ismerem. T6-on 100%. gyengébb szintről nincs infóm.
Goblinok riftben nem nyitottak semmit. (ez lehet szándékos is). Zárásként runoltam pár környit célirányosan. Kb ötödik duplapakk nyitotta a portált. A korábban linkelt "kéket" ugyan nem találtam meg, de mások ninjanerfként már jelezték, hogy a garantált manótermést kiszedték sajna halls of agony lvl 2-n. Aki eddig nem szívta fel magát, annak kicsit most lassabb lesz.(#64815) diegho
Shi Mizu barbinál is jó a WW. Könnyű vele szintentartani a life értéket. Erre pont jó. Épp a helyén van a skill így. Support kiegészítő/díszítő elem.(#64810) Thrawn
Á, ez nem igaz. A megérdemelt helyük a Kék Osztriga bár, de az biztos bezért, így rászabadultak a démonokra.[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
Gorneck
titán
válasz
Horbal #70906 üzenetére
Nem is tervezték másra...egy verseny magaddal másokkal, ha ezt képtelen vki elfogadni, annak felesleges ezzel foglalkozni, sztem kb annak vége a játéknak...aki keveset gémel sokra nem is megy vele, ami sztem inkább gáz (túl sok mázlifaktor - csalni meg fog a faxom)...
PTR sokat fog dobni a dolgon, legalábbis amit ott tapasztaltam (sajna azt is, hogy ha Monkozni szeretnék és marad a sezlonyhossz hasonló, akkor bezony sezlonyozni köll)...nagyobb sűrűség és nem azon rágod a körmöd mit kapsz mikor tévedsz el...végre van mit ölni.
Az új gemek kinyírták a sima riftet...szal kihívást akarsz go GR-re...csapatba sajna megmaradtak a szerepek (bár látok esélyt arra, hogy beférhet akár más is - ha lesz végleges pecs), soloba lehet magadnak bizonyítani mire vagy elég/képes/türelmes...Ha meg egyedül játszol ne csodálkozz, hogy lassan pottyan minden...3-4 fős partykkal igen gyorsan lehet gearelni egymást...legalábbis ez nálunk bevált szokás volt...kivétel 1-2 item.
A pályákon vmit egyébként variáltak már, mert 1-1 olyan pálya kinézetet is kaptam, amit sose láttam még...
Gorneck#1239
-
vhunor
őstag
válasz
Horbal #70906 üzenetére
Az a bökkenő, hogy a Raekor egészen borzasztó kb. gr35-ig, a Vile Ward miatt. Nincs elég hp-ja a moboknak, állandóan meg-megakad a történet, várni kell a charge-ra, meh. Aztán felette összeáll az egész.
Kihívás meg azért nincs, mert a sima (értsd nem GR) tartalmat nem emelték egy szintre a 2.1-es cuccokéval, és akkor a nemsokára jövő ancient motyókról ne is beszéljünk. Ha nehézség kell, el kell ugrani csapattal magas gr-ekbe, és tök jó lesz az egész, mert végre újra figyelni kell pozícionálásra, időzítésekre és egyéb szirszarokra.
Dropban meg nem lehet mit kezdeni a mák faktorral, csak csapattal növelni az esélyt. Én alig néhány hete indítottam életem első DH-ját, azelőtt az alapjátékban megjelenéstől szinte kizárólag barbárral, majd RoS-ban crusaderrel és wizarddal mentem. Ezekben ezerszer több játékidőm van, mégis a DH lett olyan, hogy tegnap estére egy 2750 dps-re felhergelt Etrayuval lényegében mindenhova BiS cuccot kapott. Én ezen nem stresszelem magam, ha nem szórakoztat, egyszerűen nem indítom el, és kész
.
-
vhunor
őstag
válasz
Horbal #72657 üzenetére
T6-ra teljesen felesleges a Gogok (igazából gr-be is), pain enhancer + toxin + trapped messze a legjobb sima riftezni, szóló gr-be mehet a toxin helyett a mirinae talán. T6-ra frenzy se kell, meg cassius öv se, ignore pain se - a védelmet tökéletesen ellátja egy parthan defender bracer, övnek inkább chilanik, frenzy helyett war cry, IP helyett sprint - marathon.
[ Szerkesztve ]
-
-
granini
őstag
válasz
Horbal #80695 üzenetére
Horbal, prokxy,
GZ a 60-hoz! Innen sajnos nem tudok profilt nezni, elaruljatok a beallitasokat..? Marmint gondolom hogy tippre 6WW+ 4IK, a skilleket is vagom, foleg az erdekelne hogy a 3 uj Kanai kepessegbol ti mit raktatok be..?Nekem is ilyen barbarom van (volt.. mindegy nyaron nem gameltem..) Tegnap ugy farmoltam vele split bounty T8-at hogy semmi baja nem volt. Furnace 50%, uj barbar vallas CotA runa es Azkarat fire amulet kepesseg volt berakva cube-ba, es emellett van rajtam Mara amulet es az ancientekhez be tudtam tenni a tugedörezvan runat tovabbi 50% dam.red.
GR50-ig jutottam anno patch elott, nem volt kedvem tegnap vegigmenni 50-tol felfele. Anno kb olyan 51-52-t ereztem benne.. lehet siman menne nekem is a 60..?
mar nem lesz idom kiprobalni mert S4 kezdodik.. no, mindenesetre a kanai osszeallitasotok azert erdekelne, koszi!
<CotS> Children of the Skorn Clan | Uplay / Steam: PecoHUN78
-
Mirman
őstag
válasz
Horbal #90239 üzenetére
No offense , de a te véleményed itt nem számít hogy mit gondolsz csalásnak vagy mit sem . Ha a blizz úgy gondolja hogy egyszer indít egy banhullámot ami a makróra is kiterjed ( ami nem lene meglepő az utóbbi időt elnézve) akkor jó esélyed van nekedis bannolódni. Amúgy a numlockos auto-castot nem próbáltad még ? Az veszélytelen bann tekintetében.
-
Joezyka
senior tag
válasz
Horbal #90241 üzenetére
már párszor le lett írva, de ez egy eléggé szájba rágós leírás.
Ha szép nem vagy, hülye ne legyél!
-
Mirman
őstag
válasz
Horbal #90243 üzenetére
Ezt annyival egészíteném ki hogy ha nyomva tartod a bal vagy jobb egérgombot akkor a numlock skill nem castol (ergo mozgásra nem használhatod a jobb egérgombot így ) . Erre megoldás hogy a force move parancsot a keybindigsben rárakod a fel , valamint a lefelé görgetésre így a mozgást a görgetéssel oldod meg. Baromi hasznos technika , nem csak erre hanem pl a hammerdin stutter steppre is.
[ Szerkesztve ]
-
AnginaP
aktív tag
válasz
Horbal #90239 üzenetére
Nálunk is ez a tapasztalat: fps ok, ping zöld (60-80), és mégsem olyan, mint pl solo-ban, vagy alacsony nehézségen. Nem puffognak el a skillek. Arra tippelünk, hogy a ping érték is inkább csak tájékoztató jellegű. Pl Crysis 3-ra is ez a jellemző: tök mind1 milyen pingeket ír, ha érezni a játékon, hogy nem adja....
Indítok egy Skyrim szervert.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen processzort vegyek?
- EA Sports WRC '23
- Milyen légkondit a lakásba?
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Gurulunk, WAZE?!
- PlayStation 5
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen