Aktív témák
-
mcsabee
senior tag
A gépigényről annyit, hogy nekem a bő 4 éves asztali gépemen gond nélkül futott - nem az emus változat, hanem a rendes, normális, legális béta.
CPU: AMD 4800+
VGA: ATi Radeon X1950PRO 256MB
RAM: 2*1GB 800MHz-es DDR2Ezzel a masinériával 1280*1024-ben, árnyékok és szűrők nélkül, magas textúrarészletesség mellett folyamatos volt a játék. Egyedül akkor akadt meg, mikor valami új contentet töltött be, például a játék első 3-4 perce elég "töltős", de gondolom a roppant kevés videomemória lehet az oka.
Úgy vélem, hogy akinek van egy 1GB-os 5570-es a gépén, az ha épp nem is Full HD-ben, de normális felbontásban tud már vele játszani, elvileg annak a kártyának - szűrők nélkül természetesen - 1680*1050-re elégnek kell lennie, de nem kizárt a Full HD sem, bár alkalmam nem volt tesztelni.
Stay a while and listen...
-
mcsabee
senior tag
válasz Dyingsoul #4208 üzenetére
A magyar törvények nem gátolnak ebben elvileg. Amennyiben PayPal-t lehet itthonról használni, akkor szerintem azzal nyugodtan lehet majd igazi pénzt bevinni, és kivenni az RMAH-ba/ból.
A megjelenést én június/július/augusztus magasságára saccolom, tehát nyárra ^^.
[ Szerkesztve ]
Stay a while and listen...
-
mcsabee
senior tag
"Már rég kész van, ez teljesen biztos"
Ezen jót nevettem .
Egyébként nincs itt semmiféle agyhúzás. Eddig egyszer azt mondták, hogy 2011 év végén jön, ebből nem lett semmi, aztán végül 2012 elejére tették a megjelenést (szerintem ebből sem lesz semmi). Ez még mindig jobb így, mint amit mondjuk a Max Payne 3-mal (komplett reboot), az XCOM-mal (komplett reboot), a Metal Gear Solid: Rising-gel (Metal Gear Rising: Revengeance, komplett reboot), az L.A. Noire-ral (2005-ös bejelentés, közvetlen ezután komplett reboot), Duke Nukem Forever (ki tudja hány éves fejlesztési folyamat, ki tudja mennyi komplett reboot) műveltek, és ez a lista csak töredéke az elmúlt 1-2 év és a következő 1-2 év "csúszós talpú" játékainak.
Ha valaki emiatt szapulja a Blizzardot, akkor valószínűleg 2 éve játszik PC-n, mert ugyanezt eljátszották az összes játékukkal. Tény, nem 4 évet kellett várni a bejelentés után a megjelenésre, de 3 évet simán... Ez a Blizzard módi, ha nem tetszik, akkor lehet évenként venni a Call of Duty-kat, az Assassin's Creed-eket, a Need for Speed-eket (ha éppen egy évben nem kettő jön belőle...), és még ezt is sorolhatnám bőven.
Stay a while and listen...
-
mcsabee
senior tag
válasz Ghoosty #4428 üzenetére
A helyzet azért picit más, a kiegészítők megléte nem generálja automatikusan azt, hogy "részletekben" jön a játék. Sőt, ezt nem is tudják kiadni darabokban, mivel nincs egyedi kampánya minden karakternek, mint az SC2-ben a három fajnak.
A kiegészítők az alapjátékot bővítik, míg az SC2-ben bővítik az alapjátékot, és olyan tartalmat adnak hozzá (az egyes fajok egyjátékos kampányát), ami eredetileg a StarCraft 2-be volt tervezve. Itt akkor lehetne szó darabolásra, ha azt mondanák, hogy első körben csak a Wizard, a Barbarian és mondjuk a Demon Hunter az elérhető, és akkor majd a Diablo III - The Second Part nevű játékban hozzácsapnák még a Witch Doctor-t és a Monk.
Ne értelmezzük félre azt, amit nem kell.
"Ezek után értelmetlenné vált a játékban akár egyetlen könyvespolcra is klikkelni, nem maradt scroll,"
Visszakerül majd egy későbbi patch-ben mind a Scroll of Companion, mind a Scroll of Reforging. Ha jól tudom, a Page of Training sem tűnt el teljesen, Normal nehézségi szinten kerül csak goldba az Artisan-ok fejlesztése, NM-en, Hellen és Infernón nem.
[ Szerkesztve ]
Stay a while and listen...
-
mcsabee
senior tag
válasz Ghoosty #4448 üzenetére
Gondolkodtam rajta, hogy szándékosan értettél-e félre, és csak trollkodni akartál, vagy pedig tényleg nem értetted mire céloztam.
Elmagyarázom: A StarCraft 2-ben olyan tartalmat daraboltak három részre, ami a bejelentés pillanatában - és még jó sokáig utána - egy egész volt. Ezért mondták / mondjuk rá, hogy "részletekben" jön.
Erre hoztam fel példának, hogy a Diablo III akkor jönne részletekben, ha az előre beharangozott tartalom - 4 act, 5 karakter - három, vagy két részletben jönne ki. De ugye erről nincs szó.
A Diablo II esetében sincs szó darabolásról, hiszen az előre betervezett tartalom megérkezett, a megjelenés után fél évvel bejelentették a kiegészítőt, ami egy új act-et és 2 új karaktert tartalmazott. Így lesz a Diablo III esetében is, vagyis hogy a kiegészítő extra tartalommal fog szolgálni. Remélem így érthető, hogy mire próbáltam célozni.
A hozzászólásod többi része spekuláció, és "ha" alapon működik, így nem reagálok rá. Meg ugye ilyen nincs az AAA kategóriás játékokban, csak az epizodukis címeknél: "hogy mind a 3 faj történetének a harmada van rajt egy lemezen"
[ Szerkesztve ]
Stay a while and listen...
-
mcsabee
senior tag
Szpojler hegyek set itemekről, legendary tárgyakról, achievementekről, boss infók, miazmás, csak óvatosan srácok: [link]
[ Szerkesztve ]
Stay a while and listen...
-
mcsabee
senior tag
válasz proci985 #13190 üzenetére
Ez a baj a dobozos játékokkal, főleg egy ekkora címnél, hogy mindent az utolsó utáni pillanatban kell csinálni, nehogy idő előtt kikerüljön, és még így sem életbiztosítás ^^. Ezért jó nekem a digit verzió, nincs várakozás, sorban állás, szenvedés .
Stay a while and listen...
-
-
mcsabee
senior tag
válasz persil #13589 üzenetére
Simán elképzelhető, hogy a lagos lesz a dolog, attól függetlenül, hogy a Blizzard felkészült-e vagy sem. És igencsak életszerű, hogy egy ilyen volumenű játék a startkor lagos, nem elérhető, esetleg kidobál. Ez minden nagyobb MMO startnál komoly probléma, és valószínűleg itt sem lesz másképp.
Stay a while and listen...
-
mcsabee
senior tag
válasz Donvit078 #13629 üzenetére
Ez minden csak online játéknál így van, hatalmas sorban állások, lagok az elején. Nem csak itt, minden MMO-nál ez szokott lenni.
Úgyhogy tényleg készüljön mindenki, hogy 15-én esetleg nem jut be azonnal a szerverekre, vagy ha bejutott, esetleg kidobja a rendszer, vagy lagot tapasztal. Persze közel sem biztos, hogy lesznek lagok, vagy nehéz lesz a bejutás, de semmi sincs kizárva.
@Cyberbeni: Teljesen sarkítod a dolgot, nyilván nem fog mindenki hazateleportálni, nyilván nem ül le mindenki egyszerre a gép elé, ettől függetlenül bőven előfordulhat, hogy nem lesz zökkenőmentes a rajt.
[ Szerkesztve ]
Stay a while and listen...
-
mcsabee
senior tag
Kb, mint a második rész, ugyanúgy négy fejezet, a bétából kiindulva Act 1 kb ugyanolyan hosszú lehet, mint a D2 első Actje. Szal elsőre szerintem olyan 8-16 óra alatt tolható végig, habitustól függően, multiban. A végigtolás alatt Hell végét értem, mivel Inferno az teljesen más világ lesz.
Stay a while and listen...
-
mcsabee
senior tag
válasz akela91 #13818 üzenetére
Diablo II-ből kiindulva kb 4-5 óra végigszaladva, 8-12 óra a D2+LoD kényelmesen játszva. Egyik ismerőssel estem neki most resetkor, Normal szinten kb 4 óra volt, Nightmare hamar ment, 2 óra alatt végeztünk (legkönnyebb nehézségi szint D2-ben), Hell sem volt sokkal hosszabb, talán 3 óra, de ott már keményen teléztünk ahova lehetett, mert harmadjára nem sétálunk végig mindenen, de nem siettünk sehova, elég sokat öltünk is, mivel Fire + Cold sorccal voltunk, így kényelmesen tudtunk ölve is haladni. Nem néztünk be minden bokor alá, de azt sem mondanám, hogy eszement tempóban siettünk.
Stay a while and listen...
-
mcsabee
senior tag
válasz Djuree #13822 üzenetére
Már miért ne lenne való, mert te azt mondtad? Tudod, ezt hívják úgy, hogy játékstílus. Mintha azt mondanád, hogy annak nem szabad tortát ennie, aki nem élvezi ki az ízeket, mint egy ínyenc. Ez nem egy RPG, ez csak egy hack and slash akció. A sztorit egy hétköznapi végigjátszás alatt meg lehet érteni, a cuccok meg hellig úgysem érnek semmit szinte.
Egyébként, ahogy fentebb is leírtam, a D2 + LoD kényelmesen játszva megvan 8-12 óra, nem szaladva. De azért jó tudni, hogy nekem nem való ez a játék, mert te azt mondtad .
Stay a while and listen...
-
mcsabee
senior tag
válasz Djuree #13836 üzenetére
Köszi, most megnyugtattál, nyugodtan nem érdekel a véleményed .
(#13844) Furkoo: Hajrá, ismertem én is olyan gamert, aki mindent felvitt Act 3-ból D2-ben, mondanom sem kell, óránként gamble-özött egy jó nagy pakk aranyat, annyi cumót hordott fel állandóan. Nekem nem lenne türelmem hozzá.
Stay a while and listen...
-
mcsabee
senior tag
válasz akela91 #13840 üzenetére
Ez az egész darkos téma egy jó nagy bullshit. Én személy szerint nem tudom mit lehet abban élvezni, hogy az esetleges Full HD felbontásnak a fele sötétség... Ha már fizettem egy játékért, akkor én elvárom, hogy a teljes élményt kapjam, amibe az én számításom szerint nem tartozik bele a konstans darkness. Ha sütnie kell a napnak, akkor süssön, ha zöldellnie kell a fűnek, akkor zöldelljen, ha hupilila csillagoknak kell potyogniuk az égből, akkor potyogjanak hupilila csillagok.
Nem tartok vissza senkit attól, hogy használja ezt a DarkD3 okosságot, de részemről egyértelműen élménycsorbító hatással bír.
(#13847) errorcode06: nem is mondtam, hogy baj, mindenki úgy játsszon, ahogy neki kényelmes, ezért is szép ez a játék, van aki MF-el, van aki inkább "runol" (bár ugye a háromban ilyen nem nagyon lesz), van aki PvP-zik (ez sem lesz egy darabig), van aki csak mókázik. Mindenkinek ahogy kényelmes .
[ Szerkesztve ]
Stay a while and listen...
-
mcsabee
senior tag
válasz olymind1 #13868 üzenetére
Az első részben volt jellemző a konstans sötétség. Abban annyira nem volt zavaró, mert egy szombat délután alatt letolhattad egyedül az egész játékot, maximum pár óra volt az egész.
A kettőben már sokkal jobban belőtték, de pl Andarielhez menet így is rettentő sötét volt, az egész katakombából semmit sem lehetett látni. Tekintve, hogy koop játékról van szó, nem csak egyszeri végigjátszás, ezért a para faktor pont semmit sem nyom a latban, ha ötszázadjára mész el ugyanott, már semmi sem ijesztő, és eljön az a pont, amikor a fene nagy para faktorból idegesítő, "az orromig sem látok, dögöljenek meg a fejlesztők" faktor lesz.
Ez nem Resident Evil, vagy Silent Hill, ahol a sötétség az egyszeri végigjátszás alatt a készítők fő fegyvere a félelem megalkotásában, itt több évre terveznek, nem csak egy végigjátszásra.
Az enyém is személyes vélemény, tiszteletben tartom a tiedet is, csak nem tudom, hogy akik sötétben akarnak játszani, mit csinálnak majd mondjuk 1 hónap múlva, ha a sötétség már nem paráztat, mikor már nem bír hangulati értékkel, és csak zavarja őket a tényleges gameplay-ben? Ezt nem rád értem, mert ahogy kiveszem, te sem az a tipikus power user vagy, tehát inkább leülsz, és szép lassan haladsz, mondjuk úgy, a mainstream vonalat képviseled.
Stay a while and listen...
-
mcsabee
senior tag
válasz Ilsyde #13885 üzenetére
Attől függ, hogy ki mire használja
Két opció van, maga a "darkosító" effekt, és a Sharpness. A Sharpness csinálja azt, amit te is mondasz, míg a "darkosító" effekt besötétíti a pálya széleit és egy lilás valamit húz a képre. Szerintem ez rettentő béna. A Sharpness viszont tényleg hasznos, tényleg javít a képminőségen.
Csak ugye nem SharperD3 a program neve, hanem DarkerD3, ebből kitalálható, hogy melyik az elsődleges funkciója .
(#13889) olymind1: Diablo II-ben sem pakolt fel senki sem Light Radius-t adó cuccokat, mert semmi értelme nem volt, erre a Blizzard is rájött, gyanítom ezért lett "láthatóbb" a D3 is. Engem a bétában egy cseppet sem zavart a "köd", észre sem nagyon vettem, pedig toltam 8 hónapig .
[ Szerkesztve ]
Stay a while and listen...
-
mcsabee
senior tag
Amúgy itt a hivatalos DarkerD3 oldal: [link]
Lehet próbálgatni. A Sharpness szűrő szerintem király, az Effect viszont csak OFF állásban jó, szerintem ^^.
Stay a while and listen...
-
mcsabee
senior tag
válasz nepszter1 #13902 üzenetére
Ha jól tudom - ami közel sem biztos - a szerver és a kliens folyamatosan kommunikál, és a játékhoz létfontosságú adatokat cserél egymással. Nem kell nagy dolgokra gondolni, csak apró csomagokra. Amíg ezeket a csomagokat nem sikerül teljes egészében elfogni, és integrálni egy esetleges emulátorba, addig nem lesz warez, ami nagy királyság .
Stay a while and listen...
-
mcsabee
senior tag
-
mcsabee
senior tag
Még két óra, lassan elfogy a sörkészlet és átveszi helyét a ropi + kóla kombó. Már nem bírom idegekkel ^^.
Stay a while and listen...
-
mcsabee
senior tag
Most bontom az utolsó sörömet, utána már csak kóla és ropi marad, és a D3 orrvérzésig.
Stay a while and listen...
-
mcsabee
senior tag
Na még 23 perec.
Stay a while and listen...
-
mcsabee
senior tag
In games: 879 players
Stay a while and listen...
-
mcsabee
senior tag
Nos, 18-as Wizard vagyok, Act II egyharmadánál járhatok kb, nagyjából 5 óra gameplay van benne úgy, hogy én nem nézek be minden szikla alá, de nem is sietek, mint egy őrült, kényelmesen haladok előre.
Eddig pontosan olyan a D3, amilyet vártam, pörgős, változatos, nincs egy perc nyugta sem az embernek, mindenhol van egy új quest, mindenhol van egy event, gyakorlatilag minden területről nyílik valami kisebb dungeon, a végén egy cuccokat rejtő ládával, folyamatosan él, zajlik a világ.
A Blizzard engem megvett kilóra, kiváló munka eddig, igazi mestermű és méltó folytatás. Bár tisztában vagyok vele, hogy végső véleményt majd csak 1-2 hónap múlva lehet igazából formálni.
[ Szerkesztve ]
Stay a while and listen...
-
mcsabee
senior tag
Skacok, élmények? Azt hittem, hogy ilyen tájra már a game-ről folyik a szó, nem a futárokról
Stay a while and listen...
-
-
mcsabee
senior tag
válasz #21346560 #15005 üzenetére
A sztori és a meglepetés miatt nem mindegy. Sokkal másabb úgy az élmény, hogy "vúúú, de hiszen ez a rózsi néni, király, megyek és lezúzom".
Persze ezzel együtt én is úgy vagyok vele, hogy aki nem akar szpojlerbe futni az ne olvasson megjelenés után ilyen fórumokat, mert bizony előferdülhet, hogy belefut a szpojlerbe.
Stay a while and listen...
-
mcsabee
senior tag
válasz megint én #15047 üzenetére
Nem lehet nehézségi szintet választani, mivel ezek nem klasszikus értelemben vett végigjátszások. Nem egyes karival kezded mindet, hanem szépen egymásra épülnek. Normalon kezded, aztán Nightmare, aztán Hell, aztán pedig gearelés szempontjából GG Inferno.
[ Szerkesztve ]
Stay a while and listen...
-
mcsabee
senior tag
válasz freelanced #15057 üzenetére
Sehol sem jár még senki, nem hogy Infernón, majd talán 1-2 hét múlva kiderül, melyik kaszt mennyire jó Infernóra. Két haverral toltuk, mindketten barbbal voltak, zúzósan daráltak.
Stay a while and listen...
-
mcsabee
senior tag
Srácok, valakinek van tapasztalata ATI HD6450 VGA-val? 1280*1024-es ablakos módra kellene melós gépbe, hogy amikor üresjárat van, csapathassam neki ^^, Elvileg egy 6670-es DD3-mal elég Full HD-re, ám a Google-ben sem találtam tesztet vagy tapasztalatot a 6450-essel.
Stay a while and listen...
-
mcsabee
senior tag
válasz angelside77 #15868 üzenetére
Egyedi skill fejleszthetőség? Arra gondolsz, hogy nem lehet elosztani a pontokat? Az eddig sem volt egyedi. Egy blizz sorc, az a második részben is egy blizz sorc volt, mindenki ugyanazokat a skilleket használta. Sosem lehetett egyedivé tenni a karaktert, megvoltak a buildek, amik most is meg lesznek, játékstílustól függően. Annyi történt, hogy a Blizzard szanált egy tökéletesen felesleges mechanizmust a játékból, aminek semmi szerepe nem volt.
Amit mondasz, az már a második részben is megvolt, pont a fentebbi gondolatból fakadólag. Adva volt a blizz sorc (max blizz, max synek, max cold mast, 1 tele, static, jeges armor) és a cuccokkal tetted azzá, ami. Ha neked több MF kellett, akkor ment occu, shako, goldwrap, chance, ha pedig dmg, akkor ment DF, NW, CoH, magefist / trang gloves, akármi.
Stay a while and listen...
Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Suzuki topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Milyen routert?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- ZIDOO médialejátszók
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...