-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
melega
őstag
válasz Bad Pritt #7519 üzenetére
Te a Final fantasy originst rég végigvittem.
A Demon soulsban 36/20 trófea. Mondjuk ott Pantratort és Old Kinget mérgeztem rendesen.Azt vette észre a Pantratort csapja az az offline segítség akit pont előtte engedtem ki a cellájából+ hivatalnoknak beöltözve egy boszorkányt is ki tudtam szabadítani a miután leengedték a létrát, meg a börtönből egy komát aki a mérgező varázslatot adja.
Mondjuk néha onlinra kapcsoltam, de akkor se jött online segítség magamtól toltam.
A Bloodbornban nem tudtam minden Dungeonba bejutni, végén átadtam magam a gonosznak.
Na kicsit off: Witcher 4 ről hírdetnek egy hivatalos videót youtubon.
Mondjuk az összes Witcher játék bossfightja semmiség a felsorolt játékok bossfightjaihoz képest.
Tényleg a legtöbb játékba maximumra húzod a karaktered, és ennyi.A felsorolt soulslike játékokba meg veled erősödnek.
Ezért is nehezek a dark souls játékok.
-
melega
őstag
válasz Bad Pritt #7607 üzenetére
Te ez a boss, és az Abbys Watcher és Dancer az alapjátékban nagyon sokadjára lett meg.
12+7 esus flaska és hosszú élet és endurance csíkkal 3 mm életem maradt 0 estus flaska.A többi boss nem vészes.
Az első magamtól végigjátszott souls játékom Demon souls remake, aztán Dark souls 3, most az egyen a sor, utána a DS 2 jön.
Utána a Nioh 2 őt próbálom meg, de szerintem az nehezebb mint a DS széria, ha abba se hívok be segítséget.
[ Szerkesztve ]
-
MageRG
addikt
válasz Bad Pritt #7613 üzenetére
Nálam is van egy olyan jelenség, hogy a nehezebb bosszok már könnyebbek, mert sokkal többet haltam és gyakoroltam velük.
A DS3-as Pontifftól kiráz a hideg, sose tudom "normálisan" lecsapni. Mindig eszeveszett kaszabolás, pánikolás lesz belőle."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
melega
őstag
válasz Bad Pritt #7613 üzenetére
Igen, de ahogy tapasztalom a DS 1 volt a legkönnyebb.
A very large embertr nem találtam meg így is meglett Artorias, Manus, és Gwynt.
A másik kérdésem a DS 2 őt magyar felirattal játszom.
Ott estus töredék kell estuis flaska növeléséhez.
Viszont kérdésem lenne a Dark souls 2 ben az estus flaska plusszolásához mi kell?
Vastagon kiemelt kérdésre fontos lenne a válasz.[ Szerkesztve ]
-
_drk
őstag
válasz Bad Pritt #7642 üzenetére
Az a Pletyka, hogy mindig is Elden Ringet akartak, csak nem voltak meg a technológiai feltételek. Ügye From-ról beszélünk nem nagy nyugati stúdióról.
DS2-őt pont nem tudom, mert azt túl hamar feladtam, de azt nem is a fő csapat csinálta.
Egyelőre annyit látok, hogy az összes játékból vannak belőle elemek.De egy tovább fejlesztett játék kb pont így néz ki!
Nagy negatívot nem is tudok rá mondani, mert aminek működnie kell, az működik.
Az OW nagyon jól sült el szerintem. Nyílván bele lehet kötni ebbe-abba, de felesleges.
Én már most várom az Elden Ring 2-őt! Ha ezt még tovább fejlesztik, maga lesz a tökély! -
melega
őstag
válasz Bad Pritt #7669 üzenetére
Sokan addig megunták.
Sima New Gameba a Rohadást, Basstile urát, első próbálkozásra leöltem. A Kohó démont 5. re.
Jelenleg 8 ember elhasználtam offline a Rohadás megöléséhez NG+, Basstile ura sokkal agresszívabb lett+ 2 piros karakter is védte.
A Kohó démontr meg 30. ára első végigjátszásko levettem az élete több mint 32/3 át akkor lett nagyon agresszív, NG+ ban meg az 1/3 át se vettem le máris tüzes kjar4ddal csapkodott.
-
_drk
őstag
válasz Bad Pritt #7718 üzenetére
Az egy full multis játék! Persze hogy kiakadnának!
De ahol van kicsi single de nagyrészt multiról szól a játék ott is nyilvánvaló, hogy kötelező!
De a DS-ek single játékok csak van benne multis lehetőség. Gond nélkül játszhatók!
Vásárlánál se tudom, hogy van ez kommunikálva, mennyire kötelező nekik egy sok éves játéknál ez.
Ráadásul ha nagyon kell az élmény, ott az ER! -
-
melega
őstag
válasz Bad Pritt #7731 üzenetére
Igen akkor te az AC Originasre, vagy Syndicatre gondolsz, de az a bajom hogy az is kezd ellaposodni már az ötelteket a witcher és GoW játékokból koppintják, azt se tudják már mit találjanak ki.
egy normális 3Ds nagygépes Prince of Persia kéne a sok évesformára vágott előrefőzött gyorcsomagolt AC, Far Cry, Ghost Recorn helyett szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
melega
őstag
válasz Bad Pritt #7737 üzenetére
és MageRG
Úgy döntöttem megosztom DS videóimat néuzzetek bele:
Első rész vége:
[link]
Dark souls 2 vége:
[link]
Dark souls 2 játékmenet mikor a bűn 4 megtestesítője halott azokat magamtól öltem le jóval könyebb volt mint Nashandrát ami mérgezett rendesenDemon souls a király halála:
[link]Ennyi.
Látthatjátok Nashandrával sokat bénáztam a Rohadás, Four Demon kings jóval könnyebbek voltak.
Víízválasztó nekem.
Dark Souls 1: a csatorna démon ami egy óriási szárnyaskrokodil volt.
Darjk souls 2: Kohó démon.
DS 2 SOTFSbe be ahova segítséget kértem Kohó démon 1 es, az Óriáspók 2 ős, és a játék vége, illetve egyetlen offline segítség volt a 3 óriásnál Basstileben.
A többi ment magamtól.Annál az Old Demon king és Rohadás könnyebbek voltak Nejra a skorpióhölgy is.
Demon souls: Az óriáspók.
DS 3 Ps ön a Dancer 3 óra alatt lett meg magamtól, annál már csak a Soul of cinder nehezebb 15+10 estus flaskával szerintem ha a Nameless king nem, ha jól tudjátok sebezni.
[ Szerkesztve ]
-
Tasunkó
senior tag
válasz Bad Pritt #7760 üzenetére
Külföldi fórumokban is az íjászok Anor Londoban blablabla...Énmeg úgy átmentem rajtuk elsőre, hogy folyamatosan lesegettem hogy majd hol lesznek azok a híres íjászok akiktől mindenki fél. A tábortűz után is vártam lesegettem, egész a bossig, ott adtam fel hogy akkor már biztos voltak. Nem szabad megtorpanni, a villámos sáskáktól folyamatosan menni kell, vagy futni, és akkor mindig a hátad mögé lőnek, aztán jobbrafordulás, egy parry és kész. Azóta többedszeri végigjátszásra már volt hogy egypárszor meghalok, mondjuk 2- max7, pedig akkora tehetség vagyok hogy valamelyik NG+-on hogy megszerezzem a villámdárdát, 2 délelőtt 2 délután meg valamennyi este verekedtem a sárkányos dagi párossal.
[ Szerkesztve ]
Kérek egy számot a jútútú
-
Tasunkó
senior tag
válasz Bad Pritt #7765 üzenetére
Szerintem általában túlparázzák, és amiatt rontják el, más magyarázat nincsen. Asszem a jobbrafordulást is úgy csinálod hogy nem torpansz meg akkor szembemenve is a hátad mögé lő, és nem sprintelve szaladni csak sima galopp, de pontosan nem emlékszem, mert közben gyakorlotabb lettem, és már nem tartom magam a recepthez és jobbrafordulás után olykor bukfencezek előre ha fontosnak látom, onnantól meg ha ragaszkodsz hogy nincs pajzsod akkor koncentrálni kell a parryra, de a pajzsnál ha kicsit hátrébb csúszol, lehet előveszi az íjat, és akkor a pajzsolás miatt lelök a nyíl(vagynem), szóval ott már bevariálódhat, úgyhogy jó közel kell lenni hozzá, de csak kardjuk van , azokat könnyű parryzni. De ki is lehet csalni, hogy a hátad mögött egyenes legyen a párkány, ne a fordulóban, akkor tuti nem lök le, de azt már csalásnak éreztem, mert akkor pláne pajzzsal bármeddig lehet ott a párkányon sütkérezni. Erős fegyverrel egy parry meg 1-2 csapást besózok valahogy, de a két parry az nagyjából tuti.
[ Szerkesztve ]
Kérek egy számot a jútútú
-
Tasunkó
senior tag
válasz Bad Pritt #7767 üzenetére
Nem tudom hibás-e a játék, de a másik nekem sose szól be(csak amikor megyek felfele, akkor lő), szerintem azért mert nem torpanok meg(folyamatosan haladok végig, és)miközben megyek a jobboldalihoz. Akkor lőtt a másik ha a jobboldalival sokáig cseszekedtem és hátráltam közben, ha valameddig hátrálok attól a pozíciótól ahol dekkol a jobboldali akkor kezd el spekulálni a másik, amúgy az teljesen passzív nekem.
[ Szerkesztve ]
Kérek egy számot a jútútú
-
Kai_Rong
senior tag
válasz Bad Pritt #7773 üzenetére
Ja, Undead Asylumba visszamentem már egyszer, ott volt egy bossfight, a weapon upgrade materialért megsütöttem a Black Knightot meg esett valami shield is, és kilootoltam a helyet. Azt hittem, hogy Firelinkben a varjú olyan fast travel, hogy bármelyik szabadtéri meggyújtott bonfire-höz el tudok vele menni, aztán kiderült, hogy csak az Asylumba visz vissza... Kicsit csalódást keltő volt, de hát én voltam naiv, bilibe lóg a kezem, hogy egy 2011-es játékban van fast travel opció. Azóta minden új területet tüzetesen átnézek, hogy legyenek shortcutok.
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Tasunkó
senior tag
válasz Bad Pritt #7779 üzenetére
Dicséretes hogy a játékalkotók mindig próbálkoznak ezzel a nincs fönt meg lent koncepcióval, más játékokban is aztán mindig az lesz belőle hogy csapkodok meg hadonászok összevissza csak legyen már vége, drukkolok hogy egyszer sikerüljön jól megcsinálni, akkor talán megnyugszanak, és továbbléphetünk.
Kérek egy számot a jútútú
-
Kai_Rong
senior tag
válasz Bad Pritt #7790 üzenetére
Ó, vagy úgy. Akkor nem csoda, hogy a játék vége furcsán üres volt. Nagyjából a Tomb of Giantstől kezdve az volt az érzésem, hogy itt kifogyott a csapat a budgetből / időből, össze lettek dobálva az elemek, le lettek rakva az ellenfelek, de ennyi. Izalith ebből a szempontból tényleg a leggyengébb volt, az ellenfeleket is úgy oldották meg, hogy sokat egymás mellé copy-paste-eltek
Gwyn valszeg tényleg ilyen, de 1 parryból és 6 ütésből lement (Solaire is segített valamennyit), szóval nem nagyon volt szerencsém hosszan nála lenni. Lehet, hogy majd NG+ban meg megszívatPSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
SaGa59
őstag
válasz Bad Pritt #7888 üzenetére
Köszi. Van bőven a tarsolyban kijátszandó, megvett játék, pár évig elvagyok velük, az itteni vélemények és a saját, a stílusban elért tapasztalataim alapján, sokáig elleszek ezzel is. Kezdeni se most fogom, csak ha már akciózzák, és ahogy látom ez elég ritka alkalom, betárazom magamnak későbbre, mert érdekel. (épp a Far Cry Primalt nyúzom úgy, hogy van vagy négy félbehagyott, de mindenképp végigtolni szándékozott Assasins Creed is)
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz Bad Pritt #7894 üzenetére
Köszi, második harmadik rész bespájzolva. Az érdekes, hogy a második rész úgy tarmalmazza a három DLC-t, hogy az első kulcsa elvben ott kell majd legyen az inventoryban (boxon), a másik kettőét viszont meg kell találni a játékon belül. Ez nagy ötlet, az ilyenek nálam fel tudnak dobni egy játékot.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
Kai_Rong
senior tag
válasz Bad Pritt #7899 üzenetére
Uh bazzeg ne is mondd, most ertem hozza. Elso phase konnyen lement, pipa. Masodik phaseben lett belole egy dual boss fight. Fatert csunyan megszortam bleeddel, eldolnek mindketten, szuper. Varom a promptot hogy ideadja a souljat, erre csak egy titanite slabet adott, akkor mar tudtam, hogy itt baj lesz harmadik phaseben eddig ugy hazavagott, hogy orom volt nezni… Nem is nagyon tudom, hogy mikor kene megprobalnom megutni, a harc nagy reszeben ugral meg repul a frigid picsaja
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
SaGa59
őstag
válasz Bad Pritt #7933 üzenetére
Könnyen lehet, hogy a lassabb mozdulatok miatt érzem így. Kb két órát foglalkoztam vele eddig, épp csak benéztem kicsit Undead Burg-ba és az odavezető úton éreztem ezt a lag-ot, miközben levertem a népeket. Az átugrást meg az aquaductnál szívtam meg odafelé menet sokszorosan, amikor elmentem a gyűrűért. Az újra összerakódó csontik kiidegeltek a temetőben, azt hagyom is későbbre. Valahol összegyűjtöttek 10 jótanácsot kezdőknek egy oldalon, az egyik pont ez: az elején kerüld a temetőt a csontikkal. Jó tipp.
Pyromancerrel kezdtem, de úgy érzem, nem fog beválni. Lassan dobálja a tűzlabdákat a kesztyűjével és nagyon rövid távra. Ha már olyan közel kell menni, inkább odafutok és lenyomom a fejszével, amit találtam.
Egy kérdés: az egyik mob egy robbanó hordót gurított rám. Később találtam jópár ugyanolyan, kötéllel átkötözött hordót az egyik toronyban, de nem tudtam felrobbantani őket se tűzlabdával, se gránáttal. Csak szétverni. Ez normális?shakuras:
Monitorral játszom, egy Gigabyte M27Q−val. Másnál nem tapasztaltam még ilyen színhibát. Majd kipróbálom, hogy lekapcsolom a HDR-t a boxon.[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Proxmox VE
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Robogó, kismotor
- 2025-ben jöhet az Intel Panther Lake processzora
- Ford topik
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen