Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
Bog
HÁZIGAZDA
A Digitánia üfszolg száma megváltozott, átírtam az #1-ben.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
thru
csendes tag
sziasztok,
a dada.net-es problémával kapcsolatban irok..
én mire felébredtem 1600,- ft -tal húztak le, majd megérkezett a számla kifizettem, mire kézhez kaptam a következő számlát akkor már 3200,- ft -ugrott a számlára, na ekkor felvontam a harci zászlót, hivtam a magyar és az olasz kirendeltséget, majd semmi követeltem a pénzem vissza!! naná--- csak regisztráltam és még a mobilom sem volt kompatibilis a hülye csengőhangjukkal ez volt a pláne..
szóval csatát nyertem a t-mobilnál szerencsére...ultimátum alapon nem kellett kifizetnem a 3.200,- ft összeget...
szóval igy jártak az olaszok /mivel ez a cég olasz/
szóval nálam ez a hülyeség 1600,- ft -ba került, ha te ügyes vagy és tájékozodsz mielőtt beleugrasz ilyen baromságba, és most ezt a hozzászólást olvasod akkor NEKED INGYEN VAN A TANULÓPÉNZ !! :-)))))) -
Eskimo1973
csendes tag
válasz Viktor0610 #10 üzenetére
Sziasztok!
Ezt én is nagyon beszívtam. A kisfiamnak mondtam, hogy találtam valami ingyenes csengőhang, vagy hasonló letöltést, de amikor megjött az üzenet, akkor már írta, hoyg ezzel beregsiztrált.
Tegnap kézhez kaptam a számlát: 9 x 300 Ft-os sms!
Kb. 3-4 alkalommal jött valami internetes elérhetőség az üzenetdben, amit sose nyitottam meg, de szépen számlázott. Most a mobil szolgáltatómnál letiltottam, hogy bármilyen emelt díjas sms-t küldjön, vagy fogadjon a készülékem! Ez tűnik a legbiztonságosabb megoldásnak. Megvolt a tanulópénz... Ne hagyjátok, hogy behúzzanak a csőbe!!!!
SZép napot! -
annacica991
csendes tag
Sziasztok!Én is kapok olyan SMSeket,amiben az áll,hogy csengőhangokat letölteni!Meg hogy a TEXT KLUB tagságod megújult.És amikor veszek feltöltőkártyát,akkor mindig levesz kb 800 ft-ot.De ezeket az SMSeket akkor is kapom,amikor nincs is rajta pénz.És ezt minden nap elküldik vagy 3szor.Hogy lehet ezeket lemondani?Mert nagyon idegesítenek!!!!!!!
-
MODERÁTOR
válasz annacica991 #108 üzenetére
Elvileg (a Google szerint) a 17626-ra szükséges elküldeni az "END TEXT" üzenetet. Persze, idézőjelek nélkül.
Samsung Galaxy A54
-
Bálnaborjú
tag
Sziasztok !
Keresztanyám, egy 6x éves hölgy, akit nem érdekel a mobiltelefónia műszaki része, sem az adminisztrációs nyűgök, sem az emelt díjas hülyeségek, egyszerűen csak telefonálni akar a készülékével, a minap azt vette észre, hogy a nemrég feltöltött dominó egyenlege úgy merült le, hogy az utolsó feltöltés óta, azaz kb. 2 hete egyetlenegyszer sem használta a telefonját. Az ügyfélszolgálaton rögtön az +EDSMST -t javasolták, amit meg is tettünk. (megjegyzem, az emelt díjas MMS-eket ez még nem tiltja le, azt külön kell megtenni a 1777-en, az 1/3/3/3/3 menüben)
Kérdésem: szerintetek egy ilyen emelt díjas akármi küldő szolgáltatásra más is regisztrálhat engem ? Ha igen, akkor ez állati nagy visszaélésekre ad lehetőséget. Keresztanyám biztos benne, hogy ő semmi ilyesmire nem regisztrált.
Előre is kösz',
bbui: én magam bármi ilyen fizetős kép/hang küldő szolgáltatás szándékos igénybevételét a szellemi toprongyság egyik minősített esetének tartom
-
MODERÁTOR
válasz Bálnaborjú #110 üzenetére
Elképzelhetőnek tartom, hiszen a számot beírod az interneten, és már jön is a megrendelt termék, és nem mellékesen viszi a pénzt, amíg le nem mondod...
Előfordulhat, hogy elírta valaki...Samsung Galaxy A54
-
Bálnaborjú
tag
válasz Viktor0610 #111 üzenetére
és ez szabályos így ? ha bármilyen internetes szolgáltatásra regisztrálsz, legyen az fórum, közösségi oldal, stb.., az a minimum, hogy kapsz egy ellenőrző üzenetet a megadott elérhetőségre, amire válaszolnod kell, és csak azután tekintik érvényesnek a regisztrációdat
ez így minimum aljasság a szolgáltató részéről, mert az "elírás" is csak neki termeli a hasznot, de valszleg fogyasztóvédelmi és törvényességi szempontból is kérdéses.. (már ha létezne Magyarorországon valódi fogyasztóvédelem)
vagy egy visszaigazolásos rendszer használata már meghaladná az átlag Jamba-célközönség felfogóképességét ?
-
MODERÁTOR
válasz Bálnaborjú #112 üzenetére
Gondolom, valami (egyelőre nyitott ) jogi kiskaput használnak ki ezek a cégek.
A szolgáltatónak ehhez nem sok köze van -mármint a "lehúzós" részéhez. Az az adott tartalomszolgáltató sara, ha "simán" fel lehet iratkozni ezekre a pénznyelő dolgokra.Samsung Galaxy A54
-
Bálnaborjú
tag
válasz Viktor0610 #113 üzenetére
Magyarország, XXI. század
fogyasztóvédelem == 0
-
Cukorfalatka
csendes tag
Nem régiben én is rákattintottam egy ilyen IQ tesztes sz@rságra már nem tudom melyik oldalon, és kérte a számom, megadtam, kaptam is egy sms-t, mely szerint x összegért megkapom az eredményt. Persze nem küldtem tovább, és azóta nem jött több sms, de több fórumon is olvastam, hogy már az is elég, ha megadom a számom, és máris regelek erre a lehúzos dada oldalra. Ez igaz? Ezek szerint azóta vonnak a számlámról heti 1080ft-ot? Vagy az csak akkor van ha kapok is sms-t?
-
club1
veterán
válasz Cukorfalatka #115 üzenetére
A fogadott sms-el vonja le a szolgáltatód a számládról a pénzt, ennek aztán egy részét utalja tovább a lehúzós társaságoknak. Egy külső xy cég hogy a fenébe férne hozzá a te egyenlegedhez???
-
SzAndraas
csendes tag
Szia!
Ha nem olvastam volna a hozzászólásodat, én is könnyen beugrottam volna.
A történet lényege az, hogy jött egy email a következő címről:
Európai Program az Egyéni Turizmus Fejlesztéséért 2009 informaciosiroda@epetf.eu
3 éjszaka ingyenes szállás Európában.
Az Ön kiutalási kódja..., beírtam, továbblépkedtem, különböző űrlapok voltak, amelyeken adatokat kellett megadni, stb., majd a végén írja, hogy ingyenes a szálláslehetőség, de ehhez egy 1500ft-os díjat kell Önnek befizetnie. Választhatod, hogy vagy bankkártyával az akármin keresztül(így 1500ft), vagy sms-ben(így 2000ft), vagy postai úton(így 2500ft). Legkézenfekvőbb volt az sms-t kiválasztani, ekkor jelent meg a következő ablak:
SMS fizetés
Ahhoz, hogy SMS segítségével tudjon fizetni, küldjön egy SMS-t az alább megadott számra. Az SMS szövege az alább megadott jelszó legyen. Néhány pillanat múlva kap egy válasz SMS-t, amelyben talál egy kódot. Ezt a kódot beírnia kell a weblapon található szövegmezőbe, majd meg kell nyomnia a „Megerősítem” nyomógombot.Telefonszám: 06-90-619-919
Az SMS szövege: EUROPA
Az SMS díja: az SMS díja nettó 1600 / bruttó 2000 FtMielőtt elküldtem volna, gyanakodni kezdtem, és a net keresőben rákerestem az adott telefonszámra, és így jutottam el a Te hozzászólásodig is. Aztán a további találatok között mindenféle elektronikai cuccot, rákos gyermekek megsegítése alapítványt is kidobott, mindhez ez a telefonszám volt rendelve. Vigyázzatok, ne ugorjatok be! Ha pedig már megtörtént, akkor érdemes esetleg SIM kártyát, vagy bankkártyát cserélni, mint legjobb védekezés a további visszaélés ellen, de ez már csak az én ötletem.
Üdv mindenkinek!
-
piugki01
csendes tag
Igen tundax, most már minden ügyfélnek van jelszava, amit a tulajdonos ad meg szerződéskötéskor, így elkerülhető, hogy illetéktelenek, akár a személyes adataiddal visszaélve, manipulálni tudja mondjuk a szolgáltatásaidat. Gondolom te sem szeretnéd, ha valaki megrendelne neked egy 6000 ft-os havidíjas szolgáltatást, vagy kikérné a híváslistátad, kit mikor hívtál......
Talán ez érthető..... vagy nem?! -
PHM
addikt
válasz piugki01 #118 üzenetére
Üdv!
Elkélne egy kis segítség az emelt díjas szolgáltatások letiltásához.
Egyszerűen nem tudom átverekedni magam az automata rendszeren...
A trémobilról van szó és egy előfizetéses készülékről.
Előre is köszönöm: PHM
Szerk: Bocsi, nem válasznak akartam.[ Szerkesztve ]
Ma olyan bizonytalan vagyok... Vagy mégsem?
-
-
moni60
csendes tag
Hát engem ugyan így lehúztak minden hónapban 1080 forinttal, mire bementem a T-mobil ügyfélszolgálatra, ott letiltattam az emeltdíjas ki-bejövő számokat.
viszont nekem azt mondták nem tudják ki fért hozzá a telszámomhoz hogy minden héten letudtak nyúlni tőlem 1080 forintot.
Az egészre csak úgy jöttem rá, hogy nem telefonáltam a tel. díj hónapvégére mindig megemelkedett.
Na most a rendőrség is tud a fenti akcióról nem tudom mit tud tenni-vagy tesz lépéseket??? -
moni60
csendes tag
Elfelejtettem a tel. számot én adtam meg csak azt nem értem hogy fértek hozzá az egészhez hogy csak úgy lenyúljanak.
Persze nem kellett volna kiváncsinak lennem.
A fenti akció egy IQ teszt kitöltése után történt. Kitöltöd az IQ tesztet kéri a tel. számod az eredmény közlésére. Mikor elküldöd a tel.számod, máris 1080 forintod ugrott, ezek után már hetente rövidebb vagy 1080 forinttal. -
kovacsmi_74
aktív tag
Először is BUÉK mindenkinek! Tudna valaki ebben segíteni?
5-dik napja kapok naponta egy sms-t "Az üzenet nem jeleníthető meg" szöveggel, a feladó 5030, és minden nap 09:53-kor érkezik.
A készülék egyébként fapados nokia, nem tud még mms-t sem fogadni, wap sincs benne.
A cég ahol dolgozom tiltja a kamerás mobilok bevitelét, azért választottam ilyen készüléket.
Gondolom valami mms üzenet lenne, azért nem jeleníti meg.Elvileg nem regisztráltam be sehova, és szerencsére eddig pénzt sem vett le (Domino-s szám, lekérdeztem az egyenleget), de nem tudom mit kezdjek vele.
A Google szerint valami lenyúlós dolog, bár tőlem még nem szedett le semmit.
Egyébként tuti tippet nem találtam rá a neten.
Tegnap már bekapcsoltam az emelt díjas sms/mms tiltást is a 1777-en, de ma is megkaptam.Valaki járt már ebben a cipőben, le tudom valahogy tiltani?
1430 esetleg te tudnál segíteni, kié ez az 5030-as szám, hogyan lehetne tiltani?
Előre is köszönöm! -
1430
senior tag
válasz kovacsmi_74 #124 üzenetére
Az 5030 az MMS központ. Valaki MMS-t küldött neked, de mint írtad a készüléked nem MMS képes. Mivel a telefonod nem kezeli az MMS-t, nem jelez vissza, hogy megkapta az üzenetet, ezért a központ az érvényességi idő végéig 24 óránként próbálkozik a kiküldéssel, ezért kapod mindig ugyanabban az időpontban. Javaslom, kapcsold ki az MMS szolgáltatást (küld el a -MMS üzenetet SMS-ben a 1430-ra > díjmentes) és holnap reggel már nem MMS-t kapsz, hanem 2 db SMS-t, így megtudhatod kitől jött az üzenet, és kapsz egy wap címet és jelszót, amivel megnézheted (egyszer) a tartalmat is.
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
Gábor49
csendes tag
Tenni kell valamit,hogy ezek a szélhámosok ne folytathassák a trükkjeiket,és a mobilszolgáltatók ne aszisztáljanak ehhez.Keresem azokat,akiket az évek során a Pannon és a Dadanet közösen megkárosított.
Jelentkezzetek a sandbir@freemail.hu címen! -
kovacsmi_74
aktív tag
Kedves 1430, köszönöm szépen az infót, már el is küldtem az sms-t a 1430-ra.
Remélem akkor ezzel tényleg megoldódik a dolog, és bízom benne, hogy a cég (győri Audi gyár) is lassan már felhagy a mai normál kamerás mobilok bevitelének tiltásával. Németországban a VW is már december 1-től nem tiltja, csak bizonyos területeken kell egy VW-s matricával a kamerát leragasztani.
Éppen novemberben kellett a telefonomat cserélni, hát nem nagy választék volt kamera nélküli telefonból. -
1430
senior tag
válasz kovacsmi_74 #127 üzenetére
Szerintem ezért is van még mindig a kínálatban a Nokia 3109 classic, mégha a webshopban nem is kapható
[ Szerkesztve ]
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
minka721
csendes tag
Sziasztok! Ki tud segíteni a következő esetben:
A következő smst kaptam a +3690643345 számról:" A férjem sajnos képtelen ................., ha válaszolnál a hirdetésre akkor küldd vissza az Ok szót!" Nem küldtem vissza, de itt meg fog állni a dolog? Felhívtam a szolgáltatómat-Vodafone- adatbázisuk szerint nem állnak velük szerződésben, nem tudtak semmilyen vonalas számot mondani ahol tájékozódhatnék.Az számít csak szolgáltatás megrendelésnek ha Ok megy, vagy már eleve fizetek emelt díjat ennek a fogadásáért? Ha a szolgáltatóm nen tud semmilyen tel számot mondani , várjak hogy jön-e még sms ?Mit tanácsoltok? -
Gábor49
csendes tag
Köszönöm azoknak a jelentkezését,akik egyetértenek azzal,hogy a szolgáltatók is legalább olyan hibásak,mint a DADA a kialakult helyzetért.Ezért hajlandók nevüket adni a fogyasztóvédelem felé történő bejelentéshez.Ha, a Pannon nem áll el,az ellenem indított végrehajtástól,akkor megteszem a bejelentést,majd a vizsgálat eredményétől függően
feljelentést teszek.Kizárólag az Ő hibájuk,hogy az eddigi reklamációkat a haszon miatt figyelmen kívül hagyták,és továbbra is támogatják az előfízetőik megkárosítását. -
mohave
csendes tag
SZIASZTOK! SEGITSÉGET KÉRNÉK!
A KISFIAM MEGRENDELT 1 "INGYENES "CSENGÖHANGOT A 1796 -ROL.A KÁRTYÁJA POLCON VOLT ÉS DEC 17.ÉS 21.-ÉN MÉGIS 2X960 FT-OT LEVETT AZ AZOTA KINYOMOZOTT :-DIGITANIA KOMMUNIKÁCIÓS ZRT-.
A VODAFONE MEGADTA AZ SMS-ÜK ÁLTAL H MI A DIGITANIA ÜGYFÉLSZOLGÁLATÁNAK A SZÁMA,DE TERMÉSZETESEN SENKI SEM VESZI FEL!CSAK CSÖRÖG.
TEHÁT LEMONDANI NEM TUDOM!!!!!A VODA MEG NEM TUDJA LETILTANI A MÁR MEGLÉVÖ,MÁS SZOLGÁLTATÓNÁL MEGRENDELT SZOLGÁLTATÁST!
VALAKI TUD SEGITENI VMI LEMONDO KODDAL?UJ DIGITÁNIA ÜGYFÉLSZOLGÁLATI SZÁMMAL??VAGY VMIVEL?
ELÖRE IS KÖSZI!!!!! -
minka721
csendes tag
Küldd el a 1796-ra a STATUS sms-t, kapsz egy választ tőlük, hogy milyen szolgáltatásokravagy feliratkozva-ez (egy kód pl három kisbetű). A 1796-ra újra küldesz egy sms-t STOP szóköz a megadott kód nagybetűvel.Kapsz egy választ: Leiratkozott a szolgáltatásról. Másfél évvel ezelőtt nekem ez a manőver a fiam telefonján 2 napi Digitánia hivogatásba telt.Én akkor a +36 1 328 5063 számot hívtam.Az összes sms váltást elmentettem ,legyen mire hivatkoznom az esetleges gubanc kapcsán. Szerencsére megszabadultunk a "meglepetésektől".