Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • konyi79

    addikt

    válasz Luck Dragon #2458 üzenetére

    Van szükség a 4x4-re neked?
    Őszintén szólva pont a Duster az, amit nem vennék használtan. Borzalmasan jól tartja az árát, lényegében minden példányt az újkori ára felet adnak el. Indokolatlanul, mert annyira azért nem jó meg tartós. Főleg ha volt terepen is használva, nagyon megsínyli a hajtás. Ha valós is a méter benne, már simán ilyenkor szokott elkezdeni lógni a kardán, hátsó lengés vagy volt már 2x cserélve vagy neked kell most stb...
    Ha nincs tényleg szükséged összkerékre, még a belépő ezrest is jobb választásnak tartom, mint egy ilyet. Bármennyi méter lehet egy ilyen dízelben és minden van már benne, amitől lehet félni: Nagynyomású, kéttömegű, részecskeszűrő, turbó. A D2 meg tényleg fényévekre van ettől komfortban, főleg a mostani FL
    A gallytörő meg nem fog meg semmit, csak máshogy törik az eleje. Nincs rögzítve sehol rendesen főtartóhoz, csak szemből elosztja az energiát valamennyire a lökhárítón. cserébe az első terepszög rosszabb, hamar leér nagyon. Cserébe hatósági vizsgára kell vinned a beszereléskor, beépítési igazolással együtt.

  • kelly416

    veterán

    válasz Luck Dragon #2458 üzenetére

    Na ezeket szokták műanyag elemekkel "kikönnyíteni" felfogatásnál, hogy inkább törjön, mint nagy galibát okozzon az elütött emberben.

    Nem tudom, mikortól vezették be így, de régi L200-on fém a fémhez volt fogva, újakon ugyanúgy ott a gyengítés. A régivel fát, falat dönthettél majdnem, az új gallyak ellen jó és vizuális rémisztgetésre. Szerintem. Nekem is tetszik, én is gondolkoztam hasonlón amikor ezeket megtudtam.

Új hozzászólás Aktív témák