Új hozzászólás Aktív témák

  • JoinR

    senior tag

    válasz Šolaire #824 üzenetére

    Igen ezt az Index fórumon én is olvastam, de ez nem hivatalos, úgyhogy nem is írtam be. Én is júniusban viszem az 1. éves szervizre (pont 10k km lesz benne), szóval meglátjuk :)
    Az anyacég biztos nem fizeti ki ezt a márkaszervizeknek (max tévedésből), hiszen nem előírás szerint csinálják...a márkaszerviznek meg végülis mindegy, a garis javítást nem ők állják, szóval nem tudom ezt ki fizeti ki a végén, ha tényleg cserélik évente (persze alapból lehet, hogy kifizettetik az ügyféllel, de hogy az Easy Service-esekkel mi van, azt majd júniusban meglátjuk).

    (#823) gyemipapa:
    Persze, mondjuk vidéken vannak helyzetek, amikor egyszerűen muszáj autót fenntartani, nekik ez egy elég terhes szükség lehet. És így van, újat vettem, hasonló megfontolásból, mint Te is. Sokat szívtam az előző járkálós autóval, és meguntam (az is igaz, hogy az egész autó 3 év és 20k km alatt egy havi fizumba került mindennel együtt). Bár eredetileg Dokkert akartam, végül a Duster-re nagyobb kedvezmény járt (15%, Dokkerre csak 10% járt volna), ezért pénzügyileg az érte meg, és azt is vettem :) Igaz nem fér bele a gokart, sem a biciklik, úgyhogy ez nagy kompromisszum, de majd eladáskor realizálhatom a különbséget.
    De az egész abból indult ki, hogy megéri-e neked a karbantartás csomag...én arra céloztam, ha megengedhetsz magadnak egy új autót, akkor szerintem megéri az Easy Service is.. Főleg, ha hosszú távra tervezel vele, ha akár gariidőn kívül is baja lenne, sokkal szívesebben adnak méltányossági kedvezményeket egy szervizkönyves autóra..nem is beszélve arról, hogy sok olyan gariidőn kívüli javítás van, amit részben átvállal a gyártó (akár az egészet, akár csak az alkatrészt), amihez gyakorlatilag csak vezetett szervizkönyvvel lehet hozzájutni. Az autó értéktartásáról nem is beszélve.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák