Új hozzászólás Aktív témák

  • konyi79

    addikt

    válasz AMD Power #360 üzenetére

    Na most a presztizst ne úgy értsd feltétlen, mint arcoskodás.
    De bizonyos helyzetben a megjelenés igenis tényező, és itt ne feltétlen csak magánszemélyben gondolkodj. Meg azért maradjunk racionálisak: attól a pillanattól kezdve, hogy egy Daciát veszel, egy kicsit időutazó leszel. Visszarepülsz legalább egy évtizedet anyagminőségben, hangszigetelésben stb... Egy Duster gyári lengéscsillapító nem csak azért 18000/db, mert jófej a Reanult és olcsón akarja adni neked, hanem olcsó fajta is. Felejtsd el, egy modern gátló frekvenciafüggő csillapítását pl.

    (#367) Luck Dragon
    Az a TCe100 (már a 3 hengeres) bár vezetni kellemes csalódás, és valójában a félelmekkel ellentétben szerintem átlagban jobban autózható vele még a Duster is, mint az 1,6SCe-vel, olyan kettős élmény volt nekem. Főleg, ha a dCi-vel veted össze, fogyasztás tekintetében.
    Relatív jól megy, de a 4WD TCe150 Dusterrel el tudok járni annyi benzinből, mint azzal. A pár éve nagyobb update-et kapott 1,5dCi meg (kovácsoltvas dugattyús) szemtelenül keveset képes enni. Szóval a 361k árelőny rettentő gyorsan eliminálódik, annál aki nem csak hetente indítja be. Meg dízelpara ide vagy oda, rettentő stabil szerkezet lett mára az a kis dízel, ami rettentő jól bírja, ha ütik-vágják is.
    Szóval nem tudom, az 1,3-as eszik keveset nagyon, vagy az ezres relatív sokat, de akaratban meg kultúrában nagy, fogyasztásban meg épp fordított a különbség.
    Van egy TCe100-as Dokker Van-unk (1,3), talán jövő hónapra itt a dCi (95) is, nagyon kíváncsi leszek, hogy azonos bódéban mit mutatnak. Az 1,3-as lazán eljár 7 literből, sok autópályával, így bejáratósan is. Érdekes, ott 700k netto (!) a differencia árban.

Új hozzászólás Aktív témák