Új hozzászólás Aktív témák

  • Merlini

    tag

    válasz Merlini #142 üzenetére

    Jelenleg ott tartok: két magyarországi és Revolut fizikai és virtuális kártyám be van regisztrálva a Curve alá. Továbbra sem tudom aktiválni, 3-4 alkalmazás frissülés követően is ez a probléma:
    Aktiválásnál amikor megadom a kártya utolsó 4 számjegyét ezt az üzenet villan fel.
    „To activate, verify a card that's yours & issued in europe”

    (#143) patros: Szombaton írták el vannak úszva.
    + If you would like to add any information to your existing query, please reply to this email. Erre válaszoltam nekik még szombat este. Még semmi reakció.
    Ma este újra írtam nekik.

    (#144) Dluinet: ...
    Kéred hogy húzzák le (ne paypass-t használjon).
    PIN kódot kér, de te nem tudod még, ezért kifizeted készpénzben a vizet.
    Viszont a kártya aktiválva lesz, PIN kódot kb 1-15 percen belül látni fogod.„

    Paypass használatakor Curve jelezte a forint összeget a telefonon (nem sikerült a tranzakció), de az applikációba belépve semmi nyoma nincs. Betettem a kártyát a leolvasóba, kérte a PIN-t, beírtam valamit, de kiírta nem stimmel, adjam meg újra a kódot. Lehúzás azaz mágnes csík olvasás még nem volt, de a fentiek után nem hinném, hogy ezen múlna.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák