Új hozzászólás Aktív témák

  • frame>24

    addikt

    nem akarok ezen hsz-nél tovább beszállni a gépigény-vitába, de:
    egyik rendszergazda barátom mondta egyszer (ÉS igazat adok neki), hogy:
    "nem az a művészet a játékkészítésben, hogy megírod, és így-meg-úgy megy 1-2 adott konfigon. Hanem hogy (az adott korban!!) hatalmas széles HW-spektrumon, élvezhetően, jól megy. (nem határ-értékeken!)" Ebbe' van a biznic.
    Tudod, ki tudta ezt egyedül megcsinálni? A Blizzard. (Jó, sose volt photo-realisztikus game-ük egyik se, nem is erre gyúrtak - de játékélmény ütött és mégis tisztességes graf.)
    De ez a kor már rééges-rég letűnt, a Krájzisz ennek az esztelen folyamatnak már csak egy szélsőséges példája. És, teccik-nem teccik, végül pedig az nyer, amelyik sok helyen elfut.

    [ Szerkesztve ]

    ▏▎▍▋▊▉ "I would never go bungee jumping. A broken rubber brought me into this world, it sure as hell isn't gonna take me out."(DanielDFizzle) // LOAD "*",8,1

Új hozzászólás Aktív témák