Keresés

Aktív témák

  • VladimirR

    nagyúr

    válasz ALI_G #28 üzenetére

    nah, akkor leirom megegyszer, mert csak a kotekedesre reagaltal:
    nekem is meg kellett kuzdenem ezzel a problemaval, ami most teged sulyt, konkretan, hoy ha tobben jatszanank, akkor gyakorlatilag leallt a netes forgalom, es a ping elkezdett emelkedni (azonban nalunk nem allt meg 800-nal, ment fel tobb ezerig)
    probalgattuk a rat, cl_cmdrate, cl_updrate beallitasokat, de nem hasznalt
    ekkor probaltuk ki a cl_rate beallitast, ami azt hatarozza meg, hogfy a Te geped masodpercenkent mekkora adatmennyiseget kuldhet a szerver fele - ennek alaperteke 9999 es a cs minden egyes kor elejen valami oknal fogva visszaallitja erre az ertekre - ha ketten voltunk, akkor 5000 alatt mar jo volt a jatek, nem volt semmi gond (mindossze annyi kellemetlenseg, hogy minden kor elejen be kellett allitani a cl_rate -et 5000-re)
    tovabba segitseg lehet meg az is, hogyha kiteszel egy net-graph-ot (net_graph x, net_graph_pos y, ahol x a grafikon tipusa, y pedig a helye --- net_graph 0: kikapcsolva), mert igy latod a ping-et, a masodpercenkent kuldott es fogadott csomagokat, az fps-t es meg egyebeket is

    ZahuL: hol volt itt szo source-rol?

    [Szerkesztve]

Aktív témák