Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Spizzi

    tag

    válasz markknight #364 üzenetére

    Mondanám, hogy az az oka, mert prev gen-re is ki kell adni a játékot és emiatt annyira nem tolhatják túl, de akkor mi a magyarázat a 4 évvel ezelőtti MW-re? Szóval itt valami más van a háttérben.

    Az IW 8 motor eszméletlenül jó volt, tökéletesen tudta vegyíteni azt, hogy a lehető legrealisztikusabbnak néz ki, hangzik, és érződik... miközben maga a játék egy arcade shooter maradt ami pörgős, gyors, izgalmas.

    Az új motor az IW 9 pedig olyan mintha egy mobil játék portja lenne, de már onnantól kezdve, hogy főmenü. Az egész UI, a HUD, a betűtípus amit ingame mindenhol használnak, kajak ezekre a keleten fejlesztett 2010-es évek eleji F2P shooter játékokat idézi, mittomén' Crossfire meg társai. Meg persze nyilván ott a grafika is ami nyilvánvalóan szar.

    De én azon csodálkozom, hogyha 2019-ben 150 GB körül volt az aktuál cod akkor 2022-ben, hogy a picsába lehet 95? MWIII fogalmam sincs mennyi lesz, biztos olyan 100-120 körül startkor, de az is csak a MWII carry forward content miatt. Konkrét textúrák, shaderek meg kitudja még mik hiányoznak a játékból a korábbiakhoz képest.

    Jövőre az új BO elvileg már only next gen, de ha marad alatta ugyanez az Android port engine akkor attól se kell sokat várni ezen a téren + a Treyarch amúgy sem arról híres, hogy jó legyen a grafika, realisztikusakna fegyver hangok stb.

    Vanguard után óta konkrétan azt látom, hogy uniformalizálni akarják az egész szériát, erről árulkodik ez a COD HQ bevezetése is, csak az a baj, hogy a CoD Mobile volt a standard ahonnan elkezdtek gondolkodni nem a rendes premium desktop cod.

Új hozzászólás Aktív témák