Legfrissebb anyagok
IT café témák
- Augusztustól nagyot változik a Shein élete
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- DIGI internet
- Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
- Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
- Milyen routert?
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
GAMEPOD.hu témák
Keresés
Aktív témák
-
kisfurko
senior tag
Nem értem, mi különbség van az egy vagy kétdimenziós tömb foglalása között.
tomb=(tipus *)malloc(meret*sizeof(tipus));
Mindkét esetben ez kell. Az, hogy egy [] vagy kettő van, az neked segít, de a tömb nem változik, az ugyanúgy egy egybefüggő memóriaterület lesz.
A malloc-nál pont azért kell a type override, mert mindenféle foglalásnál ugyanazt csinálja, lefoglal annyi egységet, amennyit a paraméterben megadtál. Azért szorozzuk be sizeof-fal, mert fingja nincs, mekkora egy tipusbeli elem.
Szerintem a set, get típusú dolgokat lehet elfelejteni... Majd esetleg OOP-ben. ZBuffer objektum... Fujjj... Libabőrös lettem...
Aktív témák
Aktív témák
- Futás, futópályák
- Augusztustól nagyot változik a Shein élete
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Foxpost
- Politika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Számtech boltosok memoárjai, azaz amikor kiborulunk...
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
Új prémium hirdetések
- Vostro 3591 15.6" FHD i5-1035G1 GeForce MX230 16GB 512GB NVMe magyar bill., gar
- ELADÓ 32 DB Nvidia RTX 3060 Ti és 8 DB Zotac Gaming Geforce RTX 3080 Trinity / KOMPLETT BÁNYAGÉP
- Intel NUC5CPYH (Celeron N3050, N3060, J3060) - 4GB RAM, 120GB SSD
- Corsair TX650 V2 650W 80+
- XPS 15 9500 15.6" 4K érintő i9-10885H GTX 1650Ti 32GB 512GB ujjlolv IR kam gar