- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
-
IT café
A Borderlands 2 egy cel-shaded grafikájú rpg elemeket tartalmazó fps. A játék folyamán küldetéseket kell teljesíteni (a Pandora nevű bolygón) a kiválasztott karakterrel, egy úgynevezett Vault Hunterrel. Ezek a küldetések lehetnek a főszálhoz tartozóak, illetve opcionálisan teljesíthető mellékküldetések.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kareszovics
addikt
Engem az érdekelne igazából, hogy milyen irányba tud fejlődni a játék, illetve milyen koncepció alapján fogják a történetet kreálni.
Főleg a koncepció érdekel, mert ha figyelembe vesszük, hogy van ugye az alapjáték, meg az 5 DLC, elég sokféle ötlet el lett "pufogtatva" ami a Borderlands arculatába belefér.
http://steamcommunity.com/id/sgtavitus?l=hungarian
-
Kareszovics
addikt
"Amúgy meg ha csak új helyszínek, új karakterek, új fegyverek és képességek lesznek, akkor már nagyon nem lehet elszúrni a dolgot."
Ezt magyarázom; engem az érdekel, hogy ebben milyen újat tudnak alkotni. Ha csak ráncfelvarrás lesz, illetve kimerül abban a játék, hogy új küldetések lesznek, akkor szerintem létrehoznak egy olyan játékot, ami tovább erősíti azt a mai "divatot", hogy az adott játék rajongói csalódnak a folytatásban.
http://steamcommunity.com/id/sgtavitus?l=hungarian
-
Kareszovics
addikt
Nem tudom Ti hogy vagytok Vele, de nekem majdnem sok a színvilága a játéknak.
http://steamcommunity.com/id/sgtavitus?l=hungarian
-
Kareszovics
addikt
válasz intercooler #37 üzenetére
Felülről a második, illetve a legalsó kép tetszik nagyon.
http://steamcommunity.com/id/sgtavitus?l=hungarian
-
Kareszovics
addikt
válasz intercooler #40 üzenetére
Engem is gépjármű megjelenítése győzött meg; sokkal kidolgozottabb, illetve jobban passzol az egész játék arculatához.
http://steamcommunity.com/id/sgtavitus?l=hungarian
-
Kareszovics
addikt
A Headhunter küldik ugye 1-5-ig vannak. Ez valami nehézséget is jelent, vagy megnevezésében/tartalmában más-más? Bocsi, ha lame a kérdés, még sokat nem toltam a cuccal.
http://steamcommunity.com/id/sgtavitus?l=hungarian
-
Kareszovics
addikt
Tegnap rászántam magam és toltam három részletben közel 8 órát. Maga a játék nagyon tetszik, mondjuk érződik rajta, hogy sokkal jobban kéri a co-op-ot, mint az első rész; vannak részek, ahol folyamatos a kelés/fekvés.
A különböző térképek méretein egyszerűen le vagyok döbbenve, illetve nagyon markánsan érződik, hogy bár rengeteg beteg humort raktak a játékba, mégis valahogy kiforrottabb az egész. Jelenleg 28 óránál tartok, de már látom, hogy a 200 óra körüli játékidő sima lesz.
http://steamcommunity.com/id/sgtavitus?l=hungarian
-
Kareszovics
addikt
Ugyanez volt a problémám egészen tegnapig. Nekem olyan LV21-23-nál volt az "áttörés", illetve Caustic Cavern segített sokat, mert valahogy a bogarakat könnyebb volt ölni, mint Banditokat; ott sokat fejlődtem. LV26 utána már olyan pikk-pakk meglett, mint szél.
http://steamcommunity.com/id/sgtavitus?l=hungarian