-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Atos23
senior tag
válasz dragonfx #12340 üzenetére
Tudnék E46-ot venni, de az E36-nak tetszik a formája. Viszont az elveim már nem engedik meg, hogy egy 15-20 éves E36-ra, még ha patent állapotban is van, 1,2-1,5 millákat költsek el. A 400-700K körüliek meg tuti lógó belesek, vagy falusi tuningal felextrázottak
Szal ez a fehér így pont jó, a szárny és a szemöldök tűrhető, a kormányt meg vissza lehet tenni gyárira. Keresek is itt garázst Egerben a közelben, mert egy hónapra sem akarom kirakni itt az utcára.
-
GTheo
csendes tag
válasz dragonfx #12392 üzenetére
Jelenleg ez tetszik, olcsó viszonylag, lealkudnám picit, pár száz ezres felújítással:
320i '95Ez sem rossz, de hibás, nem tudni mi a baja.
Ez még jónak tűnik, felújított, de drága is eléggé...
Amúgy Ő tetszik nekem, csak hát 20 éves, E30, amúgy szép, tetszetős, elvileg jobban is bírja, mint az E36, de azért az E36 jobban tetszik Ebbe bele kéne ölni pár száz ezret és nagyon fasza lenne
Nem mellesleg maradna még némi pénzem, hátha valami baja lenne... Ami szerintem nem mellékes.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #12392 üzenetére
Jah, nem olcsó. Bár ha ügyes az ember, akkor olcsón hozzá tudsz jutni.
Én félek ezektől a márkáktól, egyiket se ismerem. Az eredeti a biztos, ki tudja ezek meddig bírják. Előre múltkor kompletten láttam tárcsával-betéttel 50k-ért egy szettet. Az már elkelt.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
GTheo
csendes tag
válasz dragonfx #12399 üzenetére
Felhívtam, a srácé aki nem túl tájékozott, kérdeztem sperrdifiről, nem tudta, hogy mi az. December óta az övé, kérdeztem hibáról, azt mondta, hogy "1,2-ben lehet hallani a kardán-t középen", de Ő már így vette az autót. Jövő héten megyek balatonra, ez ott van mellette, lehet, hogy megnézem. A kardán felújítása mennyire húzós?
-
mh197
senior tag
válasz dragonfx #12431 üzenetére
Most már tesztelgettem picit hosszabban, de tényleg durván jó lett. Örülök neki.
A többi javítás meg olyan, hogy minden kocsiban lehetnek ilyen gondok, ahogy a szervizes mondta, de mivel hosszabb távokra is mászkálok vele, az a iztos, ami gyári, és új. Az mgint megy egy jó ideig, nem úgy mint az utányártott alkatrészek, persze abból is ki lehet fogni nehezen.
É igazából rájuk bízom, mert munkadíjban egyáltalán nem sokat számoltak fel, sőt,g kveselettem is, az alkatrészek a drágák bele, mivel mind gyától rendelt cucc lenne. Lehet rázánom még ezt a pár százast, de akkor pl műsakira már nem kell cak vizsga díjt fizetnem, meg lesz egy megbzható autóm. Igz drágán, deha egyzer ez a formavilág tetszik... Az e46 hátuljától pl elhányom magam, annyira kínais gagyi hatása van számomra. Nekem a BMW mindeig is vhogy a szögletes formákat jelentette, és most is abban a formában tetszik. Igaz az E46 eleje meg szebb, mint az E36-é számomra... De így van ez jól.[ Szerkesztve ]
-
mh197
senior tag
válasz dragonfx #12477 üzenetére
Én a hétvégén teszteltem a fogyazstást megint (minden hétvégén hazajárok 150 km-re vidékre... )
Szóval ismét 5,5 literre jött ki dieselből. Ez a város/normál út (nem autópálya egyáltalán ) fogyasztás vegyesen, falukon városokon keresztül egészen Pest belvárosáig.Amúgy így működő MAP szenzorral mintha a normál 100-110 tempónál a fogyasztásmérő kis óra kevesebbet mutatna, mint előtte. Most átlagos ilyen sebességű haladásnál 3-4 liter közti értéket szokott mutatni. Persze gyorsításoknál simán felkúszik 30 literig, meg magasabb fokozatokban 20 literig, ha tövig nyomom neki.
-
dany27
őstag
válasz dragonfx #12484 üzenetére
Már E90ről van szó vagy E91ről attól függ mit sikerül tőle jó áron szerezni.... Nem lényeg h limuzin legyen! Am most számolgattam és arra jutottam hogy nem biztos hogy megéri nekem a dizel mivel évi kb 15.000km tennék bele ami nem igazán sok.... Így még többe vagyok szentem egy kicsit vele mintha vennék egy 320as benzinest! Legalábbis fenntartása annak olcsóbb így csak apránként kell többet kiadni ha egyáltalán többet kell! Bár ha kifogok egy jó olajost akkor azis szolgálna szentem addig amíg elnem adom! kb 4-5évig!
Am ennyi km után kell-e majd vmire többet ráfordítani az olajosnál az elkövetkezendő 30-40E km során??Előre is kössz!
-
dany27
őstag
válasz dragonfx #12487 üzenetére
háth ez még családi autó lenne, majd ha egyedül lakom vagy amíg nem lesznek lurkók addig szóba jöhetne a cupé de addig biztosan nem!
Karbantartása hogy van a benyásnak? 30.000 km?(mondjuk nekünk inkább egy év lesz mint 30k mivel azt nem fogjuk legyalulni egy évben!) Megköszönném ha valaki leírná hogy mikor mit szoktak cserélni úgy nagy vonalakban(itt csak az általános dolgokra gondolok nem azokra amik extra dologként beüthetnek). Meg hogy kb nagyságrendileg mennyit jelent, mert még sosem volt BMW-énk.Kössz a válaszokat!
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #12492 üzenetére
Egy turbo -s diesel eszi az olajat, ott kell rendesen után tölteni az inspekció alatt. Nálam 15k km-enként kell az olajat cserélni, és ez alatt egy decit nem eszik meg, pedig ismered a vezetési stílusomat. De ez igaz bármelyik modernebb BMW benzin sor 6 -ra is.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #12501 üzenetére
Enyém már lassan a 220e km -et nyaldossa. (de legalább ez valós)
Az teljesen normális, 4 hengernél a magas km hátulütő. Viszont egy motorgenerál után sokkal kevesebbet enne benzinből is, és megtáltosodna. Vagy most a történések miatt ebben már nem gondolkozol?Az az 523i jó lenne, de az adóval nagyon rossz vétel.
Don't Tread On Me
-
Zewa
senior tag
válasz dragonfx #12566 üzenetére
Khm.. Én olyan gázolajra gondoltam amifőleg furazozással foglalkozó barátoktól, ismerősöktől lehet venni. Megbízható forrásból pont olyan mint a kúton.
260é' van drága pucc dízel is Shelléktől.Ez már nagyon off...
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #12602 üzenetére
Dragon, az enyémen M-es futómű van, nem a gyári széria.
Egyébként nem tom mi bajod az Angel Eyes el, az az igazi BMW-s vonás. Ha az ember meglátja éjszaka maga mögött, tuti össze szarja magát. Ez a led sor már uncsi, Audi kitalálta, és azóta minden márka ráállt. És a ccfl nem igényel nagy legózást, az enyémben is olyan van, pedig alapból nekem se angel -es a fényszóróm. 5 perc volt feltenni.
Don't Tread On Me
-
Tálydi
senior tag
válasz dragonfx #12617 üzenetére
kár baszki
(#12618) Bubu79 : Hát jalenne vele macera... Inkább a tiéd kellene
Haverommal éppen autókat nézegettünk, és az E36-tal kapcsolatban szembe jutottatok dragonnal,havernak nagyon bejött a 323i-d , meg nekem is , friss képek lesznek esetleg? Nem állna legalább annyira topic.(#12616) Gebriel:Gyakorlatilag jó a diesel,ha rendesen használják,de ritka az olyan tulaj, főleg ha még mindig bálnákat nézel,valszeg cég autók voltak, nem kérdés, hogy rugdalták-e őket,de ki lehet fogni 1-1 jót. E60 ak nem érdekelnek esetleg?
Eeeeh, what’s up, doc?
-
milomi
tag
válasz dragonfx #12625 üzenetére
hát én nem mondanám a 320 i re hogy jól megy .... szerintem vicces.. nehéz neki az súly szerintem. na meg nemis a legprögősebb motorok ezek ... bár a 328 valamivel fürgébb de még ez is dillema. egy rövedebb difivel.. stb.. gyorsulásra nemlenne rossz sem utcára ... eltudám viselni a 192 lóerőt hátsó keréken.. de nem egy 320.i től....
NFS World Nick Ewing1987
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #12644 üzenetére
Dragon, annak fényében, hogy egy 2.0 -ás diesel autó is napjainkban általában 150 ló fölött van, így nézve de igen. Ezek azért szélsőséges esetek. Az autók kicsit megnőttek mára, ez 10 éves viszonylatban ugye nem is csoda, így van rendjén. De a motorok is fejlődtek.
S60, avagy Volvo. Ugye a Fordnak is a Volvo szállítja a Turbo -s erőforrásokat, ők csak kicsit átdolgozzák. Ültem már mindenféle turbo -s Volvo-ban, még az S60R -ben is. Gyárilag valahogy egyik sem az igazi, nem egy sportos erőforrások. Még az R sem, erőből elmegy már, de sokkal több van a motorban, sokkal sokkal több. Turbo sokat vár, még váltások között is. De 100k -ért van megoldás erre, és utána elszabadul a pokol. Mintha egy erősebb, nagyobb ccm-es autóban ülnél. Óriási erőtartalékok vannak azokban a motorokban, rugalmasság szempontjából.
Egyébként ha már VW... Ma ültem egy új Skoda Superb -ben, TDi. És nagy meglepetésemre a belső összeszerelési minőség, menetkomfort, kényelem, anyagfelhasználás, és esztétika tekintetében is alázza a Passatokat. És megmondom őszintén, hogy egy 2006-os Audi A6 is elbújhat.... Azt hiszem, a Skoda ezzel a modellel már nem egy szürke márka, hanem kategóriájában az egyik legjobb. A VW -esek biztos vakarják a fejüket, és ugyan azokat a jóféle CR dieseleket kapta meg. Nagy szégen ez a konszern többi tagjára, pedig egy másodhegedűsről beszélünk.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
milomi
tag
válasz dragonfx #12658 üzenetére
de ha megnézed a 2004 elötti 3 as meg 5 ös BMW ket nemsokat látsz a szerlőnél..de az újabbakal van sok gond nem 1 ről hallotam már 525 D be.. 2005-- vagy 2006 os ,mindég van vele valami szarság.. és nem egy ilyanről hallotam elvi,eg 220 ezer km van benne., előtte egy 1.9 PD passatja volt 2003 as .. semmi baja nemvolt..
NFS World Nick Ewing1987
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #12658 üzenetére
Persze Dragon. De most gondolj bele valamibe. Az új Mondeo 4 hengeres 2.2 -es diesel erőforrása, ami 1 turbo-s, egy kategóriában van a 2.0i -vel. Legyen az E36 150Le, legyen az E46 170Le. Csak ugye 200Le, 450NM!!! csúcsnyomaték. A 2.0 -ás nyomatéka 210-240NM között mozog. Asszem ki lehet számolni, ez mit jelent. Ezért nem biztos, hogy elég az a 2.0. És ez csak egy márka, a többi is hamarosan előáll az új dieselekkel.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #12664 üzenetére
50éve azt mondták hogy a K-jetnél nem lesz és nem is kell modernebb befecskendezési rendszer
azé az mezei 1,9 tdi meg a CR TDI meg egyes PD-k elég jól sikerültek a VW-nél (nem MO-ra gondolok ahol az üzemanyag minősége pocsék..)
gyanítom azért a BMW-nek is akadnak jó szériás dizelei.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #12662 üzenetére
Rosszul látod ezeket. Itt nem a kihasználáson van a hangsúly. Ha veszel egy M5-ös BMW -t, és Te 100%, a nap minden pillanatában ki akarod használni, akkor már régen rossz. Mert sokáig jogsid se lesz, de lehet bele is halsz. Az a 450NM azért van, hogy ha kell, akkor van az autóban erőtartalék. Így még Te egy emelkedőn egy 2.0i -vel erőlködve megelőzöl egy kamiont, addig a 450NM minden további nélkül elmegy 3 mellett is. Az erőtartalékban van a lényeg. Nem tom ültél e már 400NM+ -os autóban. Egyszer próbáld ki. Tényleg brutális az, ahogy megérkezik a nyomaték. Mintha egy 200 lovas autóban ülnél, és azt huzatgatnád.
Jah, és már 200 ló fölött is van, de az dupla turbo -s. Ez igaz 2.2 -es, de a 2.0 -ások már majdnem mind 2.2 -vel érkeznek. Ez is 200 ló. Hidd el, óriásit lép. És ha kell, eszik 6 lityit.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #12674 üzenetére
mit kéne bírjak, ha nem nyomom marad 8-9l-s fogyim... ha meg nyomom úgy se azért nyom hogy keveset egyen.
nyilván üzembiztos fogom megcsinálni, fogyó eszköz a gumi lesz leginkább
12 oké, de ha nem tologatod neki, csak 5.-be vagy 6.-ba csorogsz a forgalommal akkor nem fog annyit kajálni evidens nem?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #12676 üzenetére
na ugye.... valamit valamiért ha takarékosan mennél (hogy ne hald a mocit ) akkor mindjárt más lenne a fogyasztás. és itt jön be amit BMW001 mondott, minél erősebb dinamikusabb kocsiban ülsz annál kevésbé fogod nyomni és annál kevésbé is kell, mint mondjuk egy 1,3-as akárminek
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs