-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
_Voyage_
aktív tag
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #9086 üzenetére
Dragon, a 3.0TDi -k 7 -t esznek, olyan használat mellett, amit én csinálok a géppel.(amúgy ültem benne, 130 -nál tempomattal 7l -t kért )
6 henger és 6 henger nem ugyan az. Vezettem sokat haver 520i -jét, hát egy lomha dög. Vezettem ismerős E46 320i -jét, ami coupé. Ha pörgeted az már jobban megy, ugye 170 lovas. De alsó fordulaton halott az autó, használhatatlan.
És haver 520i -je többet eszik mint az én 528i -m ha hajtva van, ez volt az egyik ok amiért az enyémmel mentünk nyaralni. de ha nincs hajtva, hanem 90 -es tempo, akkor is az a 20 -as moci max. 0.5l -el kér kevesebbet. 130 -nál annyival kér többet persze.
Az új 320D, de a 164 lovas tudod mennyit eszik? 5,7l -t átlagban. A 177 lovas meg 6,3 -at. Itt van egy 164 lovas a szomszédban, most 6,4 -et mutat a computer, de csak azért mert ő is kiment driftelgetni.
Amúgy egy ilyen 320i -nek lazán beköszön akármelyik újabb kétezres tádé, sőt megalázza...[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #9093 üzenetére
Nah, akk szépen sorjában, egy Tokaji aszú 5 puttonyos társaságában válaszolgatok.
Igen, alapjáraton erősebb az autóm, mint az A4 -es 3.0TDi. Ezeket a nagyobb dieselekkel azért vagyok pariban, mert nekik van 200kg többletsúlyuk, ennyi. Ez az Audi is majd 1700kg, ugye a quattro is sokat nyom. Na most, lesz 263 lovam, meg 530NM -em...Én ültem pont ilyen traktorban, és ez az ami 130 -nál 7 lityit evett, 160 -nál meg 8 -at. És igen, így chippelve. Városban az automata miatt viszont itt is megvan a 12l. Amúgy a gázolaj olcsóbb mint a benzin, nem is kevéssel. Egy diesel autó minden esetben kevesebbet fog fogyasztani mint egy ugyan akkora benzines, ezt nem én találtam ki. Ja, és arról nem is beszélek milyet lép egy ilyen. Öcsém, 1500RPM -nél az ember megfagy, mikor megjön a nyomaték és mint egy rakéta, úgy elindul. És nem gondolkozik, nem egyenletes a teljesítmény leadása mint az enyémnek, hanem hirtelen megindul. És ezen van a hangsúly. 180 -nál még olyat lép, hogy jajj... És akkor mit tudhat egy E46 330D, ami könnyebb, és RWD. Brutális lehet.
A 2.0D megeszi a 2.0i -t, igen. Nem a 136 lovas, hanem a 177 lovas D megeszi a 170 lovas i -t. Pedig egy traktor... De mondok mást. Egyenes úton pariban vagyok az E60 530D -vel, de amint kanyargós szerpentinre érek, nem tudok utána menni. Nehéz ott fordulaton tartani, míg a diesellel nem kell törődni ilyennel, nyomatékból rángatja az autót, utána meg lóerőből. Ellenben én csak lóerőből tudok menni. Szóval ott képzeletben olyan verést kapok, hogy elbujdoshatok... Ez csak teória, a lényeg, hogy tempós haladáshoz nem kell annyit kapcsolgatnom, sokkal rugalmasabb az 530D.
Diesel... Én nem ezek miatt félek, hanem ha megadja magát egyik porlasztó. Olyankor nem csak egyet kell cserélni, hanem jó esetben 3 -at. Darabja 140k egy ilyennek, és azt le kell perkálni. Van egy ismerősöm, aki ért Merci/Audi porlasztók javításához maszekban, 20k -ért csinál meg 1db -t. Sajnos BMW -t nem tud szerelni... Ezért nem is gondolkozok BMW dieselen, akkor már megmondom. És hiába tankolsz jó dieselt, úgyis behal a cucc.
Dragon, be kell látni, az új autók egyre erősebbek. Jönnek az 1.4 -es turbo -k, a 2.0 -ás TDi -k is már 170 ló fölött vannak. Annyit tudnak mint a 28i alapon. Nekem kell az a teljesítmény, és jó lenne a rugalmasság. Amióta kipróbáltam azt a 3.0TDi -t, azóta nagyon rá vagyok állva, csak fosok, hogy kifogok valami szart. Abból is jó lenne a BMW, ha lenne szervízhátterem az említett hibára.
De filózok 330i -n, csak ahogy nézem alig találni, mindegyik a diesel.Dragon, ha keveset járkálsz, akkor majdnem mindegy. Amúgy az az IS sokkal gyorsabb gép, mint a 20i, ezt hidd el nekem. Nekem a 20i az nagyon nem jön be. Akkor már 28i, ugyan ott vagy, csak nem lesz tőle lusta az autó. Fogyasztásban meg 100%, hogy sokkal jobb, nem beszélve a szervízköltségekről.
Bubu79: Beszélgetünk. Tudjuk, Te nyihte tádé...pedig nem olyan rossz az, BMW embléma alatt majdnem már csak azt látni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz dragonfx #9095 üzenetére
majd elfelejtettem telomommal multkor fényképeztem egy autót egy treremgarázsbna budapesten.
jöhet ide 330d, meg 3.0tdi...ez tönkre veri mind2öt....
[link] [link] [link]én még ilyet nem láttam pesten egyedi és szép és gyors...
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
-
tibi666
senior tag
válasz dragonfx #9095 üzenetére
ezzel a kispiccezéssel nem értek egyet. régen egy 2 literes benzinesből kihoztak 100-110 lovat, ma egy 2 literes szopóbenzines minden különösebb nehézség nélkül tud 170et, de a japánok kihoznak belőle 240et is. és nincs panasz a tartósságra. semmi gond nincsen egy 2 literes 170-180 lovas dízellel. a mai technikával ezt tudják.
-
Bubu79
addikt
-
neduddki
nagyúr
válasz dragonfx #9114 üzenetére
HI!
Te mi a ...-nak akarsz ertelmesnek tuno formedvenyt gyartani, egyszerun kepessegedi nemteszik ezt szmaodar aleehtopve, tehat inkabbmennye vissza hozmozni es jaccogass magadban, amugy ,meg: az m43tu: meg ugy tunik megegyezik a m43b19-es motoral; ezt a gyari sajtoanyagaim is ezt erositemo laccank:- )))
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Bubu79
addikt
-
neduddki
nagyúr
válasz dragonfx #9125 üzenetére
HI!
nem volt ironia hanem verkomojj es hogy Te ertenel a bmw-hez az egy akkor abaromsag hogy orom nezni, halvany lil afondog sincs semmihez de bosegesen probalod nyomni a hujjeseg
Te szerencsetlen nepmuveszeti cserepedeny: az m43as az allt a b16 b18 b19es szeriabol ill azok alvatozatabol, de nked meg ahhoz sincs eleg eszed hogy azt lasd mejjik mibol hogy szarmazik, elolvasod amit lerinak de hogy a legkevesbe is belegondol az osszefugesekbe, hogy mi merre az mar meghalagya kepssegeid, te ugy gondolod hogy az m44 egyszer csak eloszallt a kalapbol es mivel 140lo ezert az az isten, pediog ha csopmi eszed enen akkro rajonnel, hogy a a m43b19 uj hengerfejjel es a megnovekedett teljeitmeny hozta szukseges megerositesekkel
Szoval eszt a tremat hagyd a gondolkodni kepes emberekre mert ez nem neked valo
Amugy a valsz akerdesemre igy nezett volna ki:
- igen volt, mert 98ban beraktak a 118le-s valtozatot az e36-ba ezezen es ezen a piacon
- nem volt, mert ...udv
neduddki
mod: Maci: de fijaztam mar az elzo kikjen is es most is egyfojjtaban
ja: hat s...-nek is tobb ertelm vesszett el mint a Te fejedben az leglabb onna is megerti a dolgokat...
Az meghogy egy gyarto aki 70es evek ota foglakozik a h2-vel es annka otrtikjba bele mereszelem eszt irni az inkabb job ha csondebe marad, foleg ha kemikaent aposztrofalja a technikai, etc. dolgokat szovla tobbar asi mennye szipen es jacca vhol mashol meg massal
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Integra
titán
válasz dragonfx #9142 üzenetére
kivárok. ha lesz, akkor jövő ősszel, mert most fog beszakadni x-nél a piac. addigra már jó sok x1-et vettek és nagyon sok x3 lesz eladó az x1 miatt, illetve őszre már a modellfrissített x3-ból lesz rengeteg. ami persze az x1 miatt eladhatatlan lesz és még lejjebb nyomja az árakat. de a traktortól iszonyat parázok..
meg aztán van itthon egy benzines turbo suv, az meg az x3-at odavissza veri, és lehet, hogy inkább megvárom míg fater lecseréli egy újra és megveszem tőle azt az inti mellé (max ő vesz új traktor x3-at).
és akkor fogalmam sincsen, hogy hol fogok dolgozni 2 év múlva, ezernyi dologtól függ. mert nagyot bukni anyagilag semmi kedvem..
ettől függetlenül kéne egy suv, elkényelmesedtem vezetés ügyben.. most fater gépével járkálok a sajátom nem lévén, és nagyon bejön újra és újra. nem kell már személyautó többet ha nem muszáj....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Bubu79
addikt
válasz dragonfx #9145 üzenetére
Nekem nem rémlik, csak azért kérdeztem
Délutánra más elfoglaltságom van
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
neduddki
nagyúr
válasz dragonfx #9137 üzenetére
HI!
mond csak nked eleg a 100as izzo hogy azt a fertelmetes setitcseget ami beloled arad nemileg enyhicse?
udv
neduddki
p.s. mas ertlmesebbnek esetleg az emlekeiben mi szerepel?
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Eagl3
veterán
válasz dragonfx #9154 üzenetére
Olyan szinten érthetetlen amit írsz, hogy kár rápocsékolni egy hozzászólást.
Nem bántásból mondom, de ha nem tudod elsőre értelmesen megfogalmazni amit szeretnél, legalább vedd a fáradtságot és olvasd át egyszer mielőtt elküldöd.
Ha eddig is átolvastad a "irományod" mielőtt elküldted, akkor tekintsd ezt a HSZ-t tárgytalannak. -
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #9225 üzenetére
Már mit vernél oda? A 320i -vel? A 3.0TDi -t? Na ne viccelj már, azt még én is megeszem az 528i -vel, de uzsonnára.
Igen, jól hallottad. Szutyok 4. Legalább egy 5. henger kerüljön már bele, hogy ne úgy járjon, mint egy részeges nagypapa, főleg ha turbo -s.
Bubu79: A 330D is BMW, vagy tévednék? Vagy ez egy gázolajos madzag, ami idevonzza a sok offolót?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #9238 üzenetére
Csak bububácsi akkor is odavan, ha diesel bmw -kről megy a vita, az a probléma.
Akkor írjátok át a topicot "Benzines BMW Club" -ra. És majd valaki csinál egy Diesel BMW Club -ot...de most komolyan mondom. Amúgy pont Te voltál az aki sokat offolt itt neduddki-vel, ráadásul majdnem olvashatatlan volt az irományotok...nekem legalábbis megfájdult a fejem tőle.
320i meg csirke, hagyjad már...nem fog meg, hidd el nekem. Ott nincs nyomaték, úgy meg nem tud váltani, hogy mindig lóerőcsúcs közelben legyen a fordulat.
Arról meg már volt video, hogy 530i vs. 530D, és ugyan azt tudja mindegyik. Csak ha az i -re nyomsz egy chipet, akkor az +13ló és 30nm, míg a d -n 35ló, meg majdnem 100nm.
Akkor számolj utána.Don't Tread On Me
-
Bubu79
addikt
válasz dragonfx #9253 üzenetére
Ha fullon jár a szellőztető ventilátor, nem is hallani, hogy kerepel
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Bubu79
addikt
válasz dragonfx #9257 üzenetére
190-ig az is eldöcög - városban beéri 5-5,5l traktornaftával - ha kinyomod a szemét akkor is beéri 7 körül állítólag, bár 3000-et elhagyva kissé zavaró kezd lenni a zaj
És ahogy írtam - ha fullon megy a szellőztető ventilátor, szinte nem is hallani, hogy kerreg
Menni megyeget a 90 igavonóval, de azért a gazdája is szívesebben ülne benzines sorhatban
Az egyik sofőr srác jár ilyennel
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
-
SpeedR
őstag
válasz dragonfx #9303 üzenetére
Nem lehet erősebb, mert egy gyártósorról jöttek egymás után. Nagyon apró különbségek előfordulhatnak, de ezek hibahatáron belüliek.
Amúgy 4 hengeres 6 henegersítése felejtős, és nem csak műszaki szempontból. Olcsóbb eladni a mostanit és egy alapból 6hengerest venni.(#9306) BMW001
A súly miatt simán elmenne.(#9307) Gézengúz
Egy EU irányelv miatt van ez a cécó, nem maguktól találták ki. Azért az hatalmas pozitívum, hogy a 10 év feletti vasakra nem vezették be az évenkénti vizsgáztatást.
Egyébként ahogy számolgatom ezzel az új rendszerrel kb. ugyanannyit fogok fizetni. A különbség annyi, hogy zöldkártyázni nem kell külön elmenni.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #9311 üzenetére
Garivesztés nincs, mert már nem garanciális. Amúgy OBD -s, nem forrasztgatós.
Én már megtértem, ki kell próbálni egy diesel autót is hosszú távra. És megmondom őszintén tetszik az E90 -es is. És nem kizárt, ha találok jó áron, akkor abból lesz egy 330D. Ha nem lesz benne i-drive, akkor egye meg a fene, nem érdekel... Visszahúzott a BMW -s öntudat, pedig az A4 -es olcsóbb, jobban felszereltebb, és quattro. Csak nem BMW.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
_Voyage_
aktív tag
válasz dragonfx #9325 üzenetére
Ahhoz képest, szuper lehet az autód, hogy motorháztető más színű, mondtad, hogy ezt kell cserélni, azt kell cserélni, legalább 300k-t rá kell költeni ahhoz, hogy pöpec legyen. Ha én néznék E36-ot, meglátnám, hogy valaki annyira igénytelen, hogy a sérült, majd helyette bontóból szerzett elemet nem fényezteti le, még a telefont se venném, hogy érdeklődjek utána. Én is úgy adom el majd a kocsit, hogy előtte rendberakom abszolút, és ha jön vevő/érdeklődő, azt tudjam mondani, hogy minden szuper, és miután elviszi, 1 hét múlva nem hozza vissza, hogy hát ez egy roncs, minden szar rajta. Legalább tiszta a lelkiismeretem...
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
_Voyage_
aktív tag
válasz dragonfx #9327 üzenetére
Ha neppernek adod el, valóban sokat buksz.
Fater hirdeti kb 3 hónapja a volvo-t, volt pár telefonáló, illetve jópáran megnézték személyesen is, annak ellenére, hogy majdnem 800.000-el több, mint a többi hasonló. Csak a többi lepukkant, szar állapotban van, ez meg tipp-topp.
És aki megnézte, mind elég fiatal volt, nem nagyon tudják értékelni/felfogni, hogy ok, hogy 800.000-el több, de ha a másikon beszarik turbó, automata váltó, egy kis elektronika, meg pár apróság, máris többet költött rá, mint amennyivel ez drágább...E36-ban nem éri meg a motor csere, max, ha ingyen szerzel egy erősebbet, profi vagy a szakmában, magad ingyen ki tudod szakszerűen cserélni, és van ismerősöd a vizsgáztató állomáson...
Honda más kérdés, nem volt betervezve az eladás.[ Szerkesztve ]
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
Új hozzászólás Aktív témák
- Medence topik
- Vicces képek
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen TV-t vegyek?
- Távol-keleti webshopok OFF topikja (játékok, kuponok, stb.)
- Milyen processzort vegyek?
- Hálózati / IP kamera
- Elektromos autók - motorok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Melyik tápegységet vegyem?
- További aktív témák...
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs