Aktív témák

  • bksgbr

    tag

    válasz zala005 #8037 üzenetére

    Neked azóta működik rendesen?
    Egy 20 perce beszéltem a Blue ügyfélszolgálattal, és ott a fiatal hölgy megerősítette, hogy már elérhető a VoLTE szolgáltatás és igényelhetem. Kértem, hogy aktiválja nekem is, ez meg is történt állítása szerint, és annyit kért, hogy indítsam újra a telefont. Meg is kaptam az SMS-t amit te is belinkeltél, újraindítottam a telefont (Samsung Galaxy J5 2017), de valami nem kóser, mert azóta nem vagyok elérhető. Ha (Digi) vonalasról felhívom a számom, akkor foglaltat jelez, viszont ha kimenő hívást kezdeményezek, akkor a vonalas kicsöng, bár semmilyen jelzés nem utal arra, hogy a hívás 4G-n történne. Sőt, megfigyeltem, hogy elvileg alapból 4G-n lóg a telefon, ilyenkor 2-3 pálcika a térerősség jelző, de híváskor, felmegy 4-re. Szerintem ilyenkor megint visszavált 3G-re. Szóval nincs ez még kiforrva rendesen.
    Egyébként a telefon menüjében engedélyeztem a VoLTE-hívások kapcsolót.

Aktív témák