- Aliexpress tapasztalatok
- Milyen routert?
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- MinDig TV
- Corel Draw topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
- Linux kezdőknek
- Ubiquiti hálózati eszközök
Új hozzászólás Aktív témák
-
stratova
veterán
válasz
ViZion #66883 üzenetére
Sajnos én csak mk3 c-maxot vezettem azt is csak 2x200 km-en. Azt terelgetni nem rossz és egészen kényelmes is. Sem szaki sem szerviz tapasztalatom nincs, melött kocsitvételre került a sor és a pakliban szerepelt még a mondeo, a kuboldalukat látogattam (típushibák és egyebek kiderítése végett). A focusnak is van.
Azt már csak a TC műanyagos cikkeinél láttam, hogy a ford elég rideg (külső: lökös) műanyagokat használ, így azok javítása nehézkesebb (de ez legyen a legnagyobb gond).C-Max és Focus egy család, csak a kombi kicsit hosszabb a c-max valamivel magasabb és nem ledönthetők hanem előre billenthetők/kiszedhetők a hátsó ülései. A csomagtere alapállásban kisebb a kombiénál (480-1525 l) az ülések tologatásával, döntésével, kiszedésével viszont variálható (460-1620 l).
Ez nem terelés focus irányba a többivel szemben, csak meglestem.
-
stratova
veterán
válasz
ViZion #66951 üzenetére
125-ért én ha használtautón kb. csak sérült kocsikat látok B Corsaból. A C Corsa biztosan komfortosabb a Suzinál (Bp-Szeged távot egészen jól tűrtük benne hátul ketten), de más az ára is. Minimum dupla annyi mint a keret (de a swift is 280-ról indul ott).
De Mackósajt tudná megmondani, hogy Corsaból mi a tuti, nyilván ő a megfelelő közösséget ill alkatrész/szervizhátteret valamint típushibákat is ismeri.
Amúgy swiftben esetleg nem olyan a biztonságérzet, mint egy nagyobb ladikban, de amikor kölcsön kaptam sosem hagyott ott sehol és nem volt vele bajom, a kifejezetten alacsony üléspozíción túl (azért 2x Bp-Pécs alatt örültem amikor kiszálltam). A tulaj sem panaszkodik rá (GPS szerint 130 [óra szerint 140] környékén már 4000-4500 között forog, ott azért még az 1.0-nak is megjöhet az étvágya, de 120-nál 4-be visszaváltva még gyorsul).
Ennyi pénzért én nem vennék kocsit (és legalább manuális klíma nélkül sem), ha nem kényszerít rá munka ect. Amikor meglett a jogsim eszembe sem jutott, hogy akkor most nekem rögtön autót is kellene vennem, de biztosan csak én vagyok schmuzig[ Szerkesztve ]
-
stratova
veterán
válasz
hszilard666 #66967 üzenetére
Azt a zenét lehetőleg lakó/pihenőövezettől távol akard üvöltetni, különben könnyen előfordulhat, hogy sokan vállalnának ingyenes optikai tuningot a kocsin.
Don Sass csak sóher, de becsajozni be tud.
caindwan jogos, egy horpadás lakatosmunkával + fényezéssel kb annyi mint a kocsidra szánt pénz fele.
[ Szerkesztve ]
-
stratova
veterán
válasz
hszilard666 #66984 üzenetére
Legalább szent?
Majkó Úr: jobbulást neked és lurkónak is.
-
stratova
veterán
válasz
Whysperer #67061 üzenetére
Érdekes hasonló párbeszédben én inkább páromét
bár a mit kérsz vacsorára c kérdésre a "téged" válaszra vagy egy mosoly vagy ledisznózás jön. Így megvan az alternatív állati karakter, bár nem tudom foglalt profil kép-e a mangalica.
Don Sass macskát részeg álmában topikból kitagadni nem szép dolog.
[ Szerkesztve ]
-
stratova
veterán
válasz
#81556480 #67079 üzenetére
Kedves Bukfenclaci!
Köszönjük hozzászólását, amellyel OFFtopik tagságát egy héttel hosszabbította meg. Amennyiben Ön nem érzi magát Bukfenclacinak, NEM tajrészeg, az elmúlt hónapban nem Xboxozott, játszott PC-n, vagy NEM bulizott, ill. hozzászólása meghaladta a 0.99 hab-ot (amelyért adatforgalmi díjat és topikterhelési bírságot továbbá Hablatyológus asztaltárs felé fizetendó jogdíjat számítunk fel), üzenetünket kérjük tekintse semmisnek.
Üdvözlettel: a madár.... az Ász!
[ Szerkesztve ]
-
stratova
veterán
válasz
#81556480 #67083 üzenetére
Készül a szökés remake vagy spin off? A következő centrálzár lesz?
A lényeg, hogy legalább iszol eleget. Egy máj méregtelenítéseddel eszerint kőfejtőt nyithatnánk az alaplapgyár mellett. Bár ez jogi kérdéseket vet fel. Az Igazgató Urat még fel kell kérjük, konzultáljon a pingvin jogászokkal érheti-e jogi támadás vagy kövezés az alaplapgyárat amennyiben KickAssRock lapok előállításába kezd. Ha az új almárka nevét illetően változtatásra kényszerülünk, még Don Sassnak is kell tartania egy keresztelőt és gyáravatót (vendég jegesmedvés és Yetis afterpartyval, amelyen az alkohol behűtéséről természetesen a tisztelt Igazgató Úr pingvinek révén, a minőségellenőrzésről pedig személyesen gondoskodott. Amennyiben utóbbi feladatot átmenetileg nem tudná ellátni Bukfenclaci beugrik helyette, tekintve, hogy a macska mája betegszabadsagon van) két vedéglésben töltött jópofizás között.
[ Szerkesztve ]
-
stratova
veterán
Jó reggelt!
Hablatyológus ése Mackósajt jobbulást!
Vicces amikor 6:30-ra jön a reptérre menő taxi és 4:20-kor tudtam elaludni. Legalább már a beszállókapunál akarok elbóbiskolni (sebaj majd röptében).
-
stratova
veterán
Őőő nem mindig rajongok ha meló miatt utazni kell, de most egy szavam nem lehet. Taxiból kifogtam egy panorámás (DO WANT) Meci S long-ot, a szállásom pedig komfortfokozatban nem magasabb mint eddig (sacc 3 csillag) de gyors fejszámolás alapján nagyobb mint lakásunk.
-
stratova
veterán
válasz
ViZion #67207 üzenetére
Nem vagyok szaki, de nem fog 1-2 éven belül vizesedni a fal a belső szigetelés miatt (a szigetelés és a fal találkozásánál)?
Nálunk valószínűleg felfelé szökik irgalmatlan mennyiségű hő, a no még régi fakeretes dupla ablakok mellett, de addig csinálhatunk bármit míg a tető beázását nem rendezi a ház..
[ Szerkesztve ]
-
-
stratova
veterán
válasz
Whysperer #67376 üzenetére
+ az egyik legnevesebb hazai grafikai cégnél dolgozol
+ szép referenciákat csinálsz
- éhbérért
- tegnap a megállóban néztem az egyik plakátot a szakmunkás fizu rosszabbik esetben 2100 €
+ ha referenciával mész ki talán kevesebbet kell kezdetben csirkebelező soron melóznod, mielőtt normális graf. munkád lesz- elvileg az itteni takarító többet kap mint én
+ de nem izgat amíg nem rágom a köszöböt és tudok előre tervezni (idekint drága mulatság a gyereknevelés és a lakhatás egy lakás egy éves bérleti díja otthon egy kisebb bpi lakás eladási ára [15 M])[ Szerkesztve ]
-
stratova
veterán
válasz
MiklosSaS #67419 üzenetére
A Mercedes is törolni fogja a teljes dízel palettát, hibridre váltanak.
Olybá tűnik az USA haza akarja vágni No-t s ezzel együtt az eurot... Legalábbis nekem úgy tűnik.
A Toyotának sikerült már ekkora buktából komolyabb presztizsveszteség nélkül felállnia, de a teljes együttműködés és a vásárlókkal szembeni abszolút segítőkészség kellett.[ Szerkesztve ]
-
stratova
veterán
válasz
MiklosSaS #67447 üzenetére
Vigyázat, Don Sass ékezetekkel ír!
Meglepően alacsony bérekkel építőiparban forglalkoztatnak fiatalokat/pályakezdőket, de ott gondolom a szórványos megrendelések miatt ennek nyomósabb oka van. De ott tényleg gond van, ahol egy Intersparos árúfeltöltő közel annyit visz haza mint kend.
Párod véletlenül nem Phd-t végez? Úgy tudom ott ennyi a juttatás.[ Szerkesztve ]
-
stratova
veterán
válasz
norbert1998 #67466 üzenetére
Ez nagyon beteg.
Csak nem egy 22:00-tól nyitva tartó téma termése?
Suttogó zöld ufó asztaltárs: messze nem te vagy az egyetlen, aki a topikban hibát vét. Néha csak a mondatszerkezet miatt kapod az ívet páraktól. De ezen nem kell megsértődni, nem rossz szándékkal teszik. csak néha nehezen lehet egy-egy gyorsan beírt üzenetet kibogozni (én pedig előszeretettel rontom el a szerkezetet utólagos módosításnál).
Jómagam ilyen szintű figyelemmegosztásra nem volnék képes. Élek a gyanúval, hogy gyorsabban pörög az agyad, mint amilyen tempóval virtuális hasábra veted gondolataidat. Legalábbis nálam néha ez a helyzet.
Kora reggeli bejegyzéseknél természetesen a fenti állítás rám nem érvényes, akkor még éppen megmoccannak a fogaskerekek.[ Szerkesztve ]
-
stratova
veterán
válasz
MiklosSaS #67495 üzenetére
Csak érdekességképp:
Autógyártás (eladás)
2006: 1. GM 2. Toyota 3. VW
2007: 1. Toyota 2. GM 3. VW
2008: 1. Toyota 2. GM 3. VW
2009: 1. Toyota 2. GM 3. VW
2010: 1. Toyota 2. GM 3. VW
2011: 1. GM 2. Toyota 3. VW
2012: 1. Toyota 2. GM 3. VW
2013: 1. Toyota 2. GM 3. VW
2014: 1.Toyota 2. VW 3. GM
2015 Q2 1. VW 2. Toyota 3. GM -
stratova
veterán
válasz
Habugi #67521 üzenetére
Az APU-knál követik az eddigi módszert 24 EU intelek mellé teszik a portékát. Más kérdés hogy mobilban van 48 EU-s is és (sajnos?) nem mindenhol csak az i5 i7 privilégiuma:
Belépők:
Core i3-6167U - 28 W
2,7 GHz + Iris 550 48 EU 300-1000 MHzCore i5-6260U 15 W
1,8-2,9 GHz + Iris 540 48 EU 300-950 MHzEnnél nagyobb gond, hogy még mindig egy kezemen meg tudom számolni, hány gép létezik FX-8800P-vel.
-
stratova
veterán
Hmm nem tudom a BR milyen csatorna, de lassan elkapcsolom. El lettünk könyvelve műsorukban (quer) olyan országnak, amely elnöke könnygázzal és vízágyúval tartja vissza a menekültjeit, majd jött egy 10 perces spot, hogy itt hogyan segítenek nekik önkéntesen (mintha nálunk nem lett folna folyamatosan ilyen törekvés -.-)
Azt hiszem nekem ennyi ebből elég is lesz.Bocsánat, nyugodtan törölhető.
Inkább mennem kéne Oktoberfestre.
FX topikból:
DigiTimes:AMD's next-generation Zen architecture is expected to arrive in the fourth quarter of 2016 at the earliest, but sources from motherboard players are concerned that the late arrival of the new platform may put AMD in a rather difficult competitive position.
The sources believe Zen architecture's late release is due to Globalfoundries' issues with R&D and yield rates for its 14nm FinFET manufacturing process.
[ Szerkesztve ]
-
stratova
veterán
válasz
MiklosSaS #67565 üzenetére
Más országok más problémák, valószínűleg Németországban nem tapasztaltak olyat problémákat mint az Egyesült Királyságban, egyébként engem nem a pro vagy kontra vélemény zavar ebben a kérdésben, hanem hogy egy teljes országról alkotnak véleményt a vezető politikusai lépései alapján. (Amúgy tettem ezt hibásan korábban én is, amikor az Egyesült Államokról beszélgettünk).
Bukott: Mazda 6 Skyactiv D 2,2, BMW X3 2,0d xDrive, Opel Zafira 1,6 Ecoflex dízel, Citroen C4 Picasso BlueHDI, Volkswagen Polo egyik dízel változata
Megfelelt: Mercedes C220 CDI, Volkswagen Golf a 2.0 TDI (az a Golf ami bukott az USA teszten)
az amerikai botrány kapcsán elhíresült Volkswagen Golf a 2.0 TDI-motorral nem kis megelepetésünkre jelentősen, mintegy harminc százalékkal alatta maradt a megengedett értéknek, így simán megfelelt a most érvényes európai (tehát nem az amerikai) környezetvédelmi előírásoknak.
Don Sass az előfizetés nélkül elérhető cikkek nem taglalják részletesebben a témát.
[ Szerkesztve ]
-
stratova
veterán
válasz
Jakuskacsa #67687 üzenetére
Mérsékelten van jelen ez-az de fedetlen testeket felfele ne terelj eszmecsere eme helyére.
Nekem amúgy kicsit husik, de nincs ezzel baj több marad belőlük másnak.
[ Szerkesztve ]
-
stratova
veterán
válasz
MiklosSaS #67728 üzenetére
Nem baj, az új Skoda Octavia kombi reklámot ettől még szeressük a Pro7-en.
Amúgy bírom, hogy most előszedik a leányvállalatokat is egyenként. Nem teljesen egyértelmű, hogy ha a VW-nek egy bizonyos motorja vicces kedvében volt akkor az azonos platformra épülő autók és különös módon hasonló motorpalettával rendelkező modellek érintettek lesznek?
(VW, Seat, Skoda érdekes módon az Audit nem szedték elő, lehet nem volt benne a 2009-es 2.0 TDI-ből?)Nem baj, hogy egyszer borul a bili, de miért kell kigolyózni a legerősebb európai autógyárat. Kötve hiszem, hogy minden más nem EZ gyár megfelel akár az amerikai akár az EU-s normáknak valós körülmények között.
Kollégával beszélgettünk, van abban logika, hogy városban ne menjen sok dízel személygépkocsi, mert olyan alacsony igénybevételnél egyszerűen nem működnek hatékonyan a szűrőrendszereik.
Évtizedek óta azon izzadnak a fejlesztőmérnökök, hogyan lehet minél kevesebbet fogyasztó, jobb hatásfokú motorokat tervezni. És most eljött a pillanat. Mondhatni a rendszerváltás. Az új jelszó: rontsuk a hatásfokot! Fecskendezzünk be az optimális időponttól lehető legtávolabb! Csukjuk be a fojtószelepet, hadd szívjon az a motor! Sőt kapcsoljuk be a klímát, az izzítógyertyát és a hátsó ablak fűtését is. Mindent, amitől rosszabbul megy, és többet fogyaszt a motor. És lőn. A fogyasztás (és így a hőmérséklet) pillanatok alatt másfélszeresére emelkedik.
Utóbefecskendezésekkel a duplájára. A korom pedig ég, mint a Reichstag. A folyamatot a motorvezérlő elektronika koordinálja a nyomáskülönbség-szenzor és egy vagy gyakrabban két hőmérő szonda jeleit figyelve, és megpróbálja a szűrő hőmérsékletét az optimális 600-650 fokos sávban tartani függetlenül attól, hogyan vezetünk. A regeneráció hosszát az szabja meg, hogy ez milyen jól sikerül: általában 15-30 perc alatt kiürül a szűrő, és kezdődhet minden elölről.
[ Szerkesztve ]
-
stratova
veterán
válasz
hackeeeee #67742 üzenetére
Jáj bocsi persze SuperB reklám megy itt, amikor a kis srác beül szakafanderben a hátsó ülésre.
És itt készülhettek a sajtóképek is.
Sass:
Az egész ügy nem az Egyesült Államokban, hanem Berlinben robbant ki, ahol az International Council of Clean Transportation (ICCT) szervezetnek feltűntek az emissziós értékek eltérései, és azt javasolták amerikai kollégáiknak, hogy az ottani, még szigorúbb normák szerint ismételjék meg a tesztet.Relax (<- Ormányos-kormányos érdemes ezt (sorozat) megnézni?)
[ Szerkesztve ]
-
stratova
veterán
válasz
MiklosSaS #67750 üzenetére
Don Sass az volt a kiindulópont. Itt a teljes cikk.
Miután többször is durva adatokat eredményezett több vizsgálat is:
Ezután az Egyesült Államok Környezetvédelmi ügynöksége (EPA) megfenyegette a német konszernt azzal, hogy 2016-ra az érintett járműveket kivonatja a forgalomból. Ezt a blamázst nem lehetett felvállalni, a Volkswagen beismerte a manipulációt.[ Szerkesztve ]
-
stratova
veterán
válasz
hackeeeee #67771 üzenetére
Jó kép
Köszönöm a múzeumi belépőt. Sok szép autójuk van, a régi SuperB pedig belülről is makulátlan a Škoda Popular Sport - Monte Carlo gyönyörű!
125L-lel (pont ilyen színűvel) néhai keresztapám vitt minket Zemplénbe (de jó is volt
A Fabia S2000-ről csak tv riportban hallottam/láttam, hogy fürge jószág ...de a '77-es 130 RS TYP 735, na az nagyon kéne, vagy minimum egyszer kipróbálni pályán.Ormányos-kormányosB] köszi
(B)Don Sass(/B) S60 D2 115 paci 270 NmN? Sokkal talán nem nehezebb a Tinonál, ami ugye benzines és a leánykori 118 pacibó ki tudja mennyi szaladgál még a motorban, ennek ellenére én nem érzem vérszegénynek amikor vezetem. Egy nyomatékosabb D2 ez alapján gondolom simán jó a mindennapokra, talán néha még cuccolni is.
[ Szerkesztve ]
-
stratova
veterán
válasz
xatos3 #67777 üzenetére
Baba az a 7850K-s kuckó
nekem mint notebook és kisgép pártinak legalábbis azon akadt meg elsőre a szemem.
Közben ha minden jól megy szép lassan leboltolunk majd jó barátommal egy CM 352-t, hogy mi és mikor kerül bele az még a jövő zenéje, első a baba és az ablak projekt.nagynorbiman ez de beteg.
DonSass: oké, D5 nyilván erőművész, de nekem egy benzines 118 paripához mérten egyáltalán nem tűnik élhetetlennek egy hasonló ámde dízel, ahogy írod is. Egy 130-140-es (óra szerinti) előzés csak nem gond vele. Mennyit forog pályatempóban?
[ Szerkesztve ]
-
stratova
veterán
válasz
hackeeeee #67782 üzenetére
Szívesen megnézném, de csak ha nem rabolja túl sok idődet.
Az S2000-ről egy Herzig intejúba láttam videót. De az R5 lassan nem autó hanem madár.
Látom a méretcsökkentés (motor) ide is elért, de úgy olvasom a turbós motornak hála virgoncabb lett az utód.Don Sass: thx, ezt jó "halani", akkor egy hasonló karakterű motor talán egy kisebb/közepes egyterűnél is lehet beugró.
Jó éjt Urak!
[ Szerkesztve ]
-
stratova
veterán
válasz
inspiroyhome #67875 üzenetére
D-vitamin meg a kormány... Világos.. Te ezeket nem bevonzod, egyenesen keresed.
-
stratova
veterán
Pápamobil az USA-ban tett látogatáskor, Don Sass javaslatára Ferenc pápa kávéfőzővel kérte:
-
stratova
veterán
válasz
caindwan #67884 üzenetére
A hasonlóság tagadhatalan, de ha Fiatnak is van emlékezetes modelje, az 500-as. Csak az eredeti retro járgányok nem hasonlítottak annyira egymásra, mint a Countryman és az 500L, de messze nem annyira, mint egyes kínai utánzó-modellek.
Egyébként ekkora batárként a Mini-t (BMW-t) kellene megkérdezni, hogy what have you done.
Egyébként vicces volt tegnapelőtt látni, milyen kicsi hat az a már új vonalas mini, amit elengedett a vele szembe jövő Countryman. Nagyon nem pici már az a kocsi.
Azon is mosolyogtam egyet, amikor kivette a kocsi orrából a zacskó zsemlét és zöldséget a 911 turbo gazdája a kertes ház (itt többnyire családi házak vannak) előtt
Viszont a 911, Mustang és Supra tiróból csak az utóbbira kaptam fel a fejem, mert a másik kettőből párnaponta látok egyet-egyet.Don Sass, látom-látom
Castroval is azért találkozott, hogy egy jó szivart hozzon neked?
[ Szerkesztve ]
-
stratova
veterán
válasz
hackeeeee #67891 üzenetére
Jót meg szépet.
Don Sass, hiába ők sem bánnak rosszul az ízekkel.
De az olasz kávéból küldhetett volna, a ma reggeli sajnos nem volt a toppon pedig itt német viszonylatban még egész jót (nem túl/elég erőset, de legalább nem hígat) kapok. Eddig mindig rendben volt, remélem ez csak egyszeri kivétel.Kicsi OFF, a topikcímről megemlékezve: HP "Envy" 15Z FX-8800P (Carrizo) teszt.
Tudtok egyébként ingyenes jó/vállalható böngészős multit (kooperatív előny), ahol nyitható privát (jelszavas vagy meghívós) móka? Sajnos a tunneling/VPN-es virtuális LAN-os témák nem játszanak a (kiiktathatatlan) túzfal miatt.
[ Szerkesztve ]
-
stratova
veterán
válasz
inspiroyhome #67898 üzenetére
Van erről a blokkolásról bővebb iromány? Engem a PH szintű reklám még nem zavar, így notin ez azon oldalak egyike, ahol minden engedélyezett. Ritkábban olvasom mostanában mobilról az oldalt, olyankor viszont blokkolok (pontosabban aktiválható a bővítmény lejátszása), de ekkor a képeket sem töltetem be.
Crossfit macska módra:
Hogy hogyan kötöttem ki a hölgy oldalán...
"Being a HP it likely just has a crummy heatsink."
Nem olyan ütős mint Jagoo, de ez érthető.Más:
Megint OFF de The Stilt mester megint írt pár érdekességet az APU-rólA short explanation about the TDP ratings of Carrizo:
TDP or cTDP (rated by AMD) = Sustained power consumption
PPT (Package Power) AC / DC = Maximum power consumption (availability depends on several variables), defined separately for AC and DC (brick / battery)
BBB (Battery Boost) = Specific boost settings for DC mode (battery)
STAPM (Skin Temperature Aware Boost) = Boost fine tuning to keep the skin temperature below the desired limitThe ratings for FX-8800P for example:
TDP = 15W
PPT = 25W
BBB = 18W (120% of TDP)
STAPM = 18W (120% of TDP)A GPU feszültség és órajelsziteket is megnézte, dolgozik a finomhangolhatóságukon.
The original DPM table might look like this on a APU:
DPM0 - 0.8875V - 318.37MHz
DPM1 - 0.9250V - 354.55MHz
DPM2 - 0.9875V - 458.82MHz
DPM3 - 1.0500V - 520.00MHz
DPM4 - 1.0875V - 600.00MHz
DPM5 - 1.1375V - 709.10MHz
DPM6 - 1.1750V - 780.00MHz
DPM7 - 1.2250V - 866.67MHzAz ilyen írásai a kedvenc posztjaim.
Kíváncsi vagyok mikor lesz felkészítve AmdMsrTweaker Carrizora (BDKG már nyár óta elérhető), Kaverire többeknél jó hatássa volt:
Dear The Stilt,
First I would like to say that I really admire your work and the feedback you provide. I've been meaning to ask you:
I have HP Elitebook 725 G2 (J5N82UT) with A10-7350B Kaveri configured at 15/25W (Bat/DC) by HP. It clocks up to 2.1/3.3GHz (Bat/DC) on all 4 cores in multi-threaded workloads but then temperature throttles down to steady 1.6GHz during prolonged stress periods. In mixed workloads GPU has a priority and clocks up to 554MHz (consuming 15W on its own) while CPU clocks down to 1.1GHz (lowest p-state).
I've successfully used AmdMsrTweaker 1.1 to under-volt all CPU/NB p-states by 75mV (and keep the system stable during heat runs) and now it is able to stay at 2.1GHz much longer in multi-threaded workloads before it drops down to 1.6GHz and runs much cooler overall during use.
..
So far I am really pleased with this Elitebook. It has a 1080 IPS touch-screen (!) in 12.5-inch form factor, backlight keyboard (!), 46Wh (4000mAh) 3-cell battery (good enough for ~5 hours of continuous normal use with WiFi, more if on and off with sleep), 180GB Intel Pro 1500-series SSD, and 1x 4GB 1.35V DDR3-1600 11-11-11-28 RAM DIMM (single-channel), which I will upgrade to 2x 8GB 1.35V DDR3-1600 9-9-9-24 DIMMs.
Az üzemidőnek is kedvez egy-egy finomhangolsá, nbc tesztjében 4:18-ig bírta szuflávan az Elitebook 725 és az FHD érintős IPS kijelző gondolom kicsit még dobna is a fogyasztáson.[ Szerkesztve ]
-
stratova
veterán
válasz
Beretvás #67974 üzenetére
Esetleg a hétfőimádatodat megtoldhatod egy sztahanovista szombattal
Nekem a hétfő olyan nap mint a többi, igaz ma kicsit kómás vagyok de úgy látom nem én vagyok az egyetlen.Nálam tömegben az Oktoberfest kb.minden eddigit vitt, amúgy egy sör (1 korsó 1 l 5.8-6%-os nedű 10,10€) után nem rossz a tumultus sem és úgy sem maradtam ivócimborák nélkül, hogy egyedül mentem ki.
-
stratova
veterán
válasz
MiklosSaS #68052 üzenetére
Értem én, hogy mindenki magából indul ki
no de...
GloFonál végre üzemel a 14 nm LPP node, tömeggyártás jövőre indul
[ Szerkesztve ]
-
stratova
veterán
válasz
inspiroyhome #68081 üzenetére
Estét. leállt a facebook, nem tudom többé mit kezdjek az életemmel.
Igyekszem költői túlzásnak venni, de annyi posztot kapunk tőled onnan, hogy egyre nehezebb
Amúgy:
Én meg PH függő vagyok az sem sokkal jobb.
DefaultGyi7Laci: most hallottam róla először, gondolom ez a kör megvolt. Egy ccleanert még ráengednék esetleg böngésző resettel megspékelve.
Don Sass: akkor neked kellett volna Oktoberfestre jönni helyettem, nekem 2 sör (2x1 L) bőven elég volt estére. Nem bánom, hogy megnéztem, mert egyszer el kell oda is menni és tetszett, de önszántamból nem csinálnék belőle éves programot.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Macbook Air M2 8GB RAM, 256GB ssd, 100% akkumlátor
- Dell Latitude 5510, 15.6" FHD IPS, i5-10210U (8 v.mag), 16GB DDR4, 256GB NVMe SSD, gar
- Apple iPhone 12 Pro 256GB Kártyafüggetlen 88% Akkuval 2025.10.18-ig Euronics Garancia
- ThinkPad P1 Gen 4i 27% 16" 4K UHD+ érintő i7-11850H T1200 32GB 1TB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Szép Apple Watch 5 41mm + Cellular Black 91% AKKU !! 1Hó GARANCiA