Új hozzászólás Aktív témák

  • norbert1998

    veterán

    Na mentem a V6-os dCi rakétával :C

    Élőben mégjobban tetszett a dolog :K
    Gyönyörű az a fehér és fekete belső bőrözés, a sötétesebb barna, majdnem dió színű fával, a masszírzós, elektromos, mindenes bőrülés, a Meginél is böszmébb könyöklő, az automata xenon, a V6 dörmögése, még dízel létére is.
    És hát azé' megy is, nem kicsit. A gyári adat mondjuk 10.5, na ennek garantáltan közelebb van a feléhez :U
    Hibás lehet az adat.

    Egy a baj. A fenntartás. Most elvileg hibátlan, de a padlózás utáni koromfelhő, amit akkor hagyott ott, mikor az automata visszadbota 1-2 fokozattal, nem sejtet túl sok jót.
    A Megiben a turbót itthon kicserélem, és 100 ezer forintból megvan. Abba a turbót ember legyen a talpán, aki cseréli, ráadásul 350 ezer az ára, combos kedvezménnyel is. :Y
    Plusz ugye, automata :F

    Egyébként az ilyen: fékek, vezérlés szett, és hasonló, néha-néha cserélendő dolgok talán 10-20% plusz árban vannak a Megihez képest. Csak hát, ha porlasztó, az 6 darab, ha nem a turbó a ludas, 114 Mátyás darabja, jó helyről. Átlagembernek 205 ezer.

    2.0 dCi-t dícséri mindenki, de abból csak "fapados" van. Se bőr, se fa :F

Új hozzászólás Aktív témák