Új hozzászólás Aktív témák

  • Winne

    nagyúr

    válasz prokxy #35178 üzenetére

    Elég idegesítő játék ez az tény. A legfontosabb hibája leginkább az, hogy az agyatlanságokat nem javítják ki benne. Nem tudom, hogy nem veszik-e észre / nem fogják-e fel, vagy egyszerűen csak leszarják a dolgot és nem foglalkoznak csak simán vele.

    Amik nekem fájó pontok:
    1. a helit fingá' butították, ellenben az atomjetet meg pofátlan erősre varázsolták.
    2. még mindig tud lőni a fedezék mögött lévő ember, akinek a feje lóg csak ki, kvázi a fegyvere nem.
    3. magától működő/célzó rakéták sokaságával a gyalogok kvázi veszélyesebbek sokszor a tankra, mint fordítva, egy a tereptárgyak körül ugráló gyalog elől néha el kell menekülni a tankkal.
    4. vannak pályák, amiken annyi tereptárgyat és felesleges textúrát helyeztek el, hogy kemperparadicsommá változott és nehéz észrevenni az amúgy is sötét pályán a sötét ruhás ellent
    5. rengeteg a nem javító, nem élesztő, csomagot nem adó játékos, de a nem javítók elfoglalják a helyet mások elől, amíg baj nincs, mert akkor kiugranak és elfutnak, vagy azt várják mikor szálsz ki javítani és átülnek tankot lopni...
    6. nincs egy canals jellegű dara map, ahol nem kell sokat futni a harcig minden új életnél, lefáradva így nincs agykikapcsolás hentelésre lehetőség. :D
    7. rengeteg a kretén. :DDD

    Ami tetszik:
    1. a messze lévő embert is ki lehet pötyögni akár egy assault fegyverrel és nem az van, mint a 3-ban, hogy csak azért, mert messze van 6-7 hit után még elugrál előlem. Itt ha megkapja a maga 2-4 találatát, akkor fekszik szépen.

    Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

Új hozzászólás Aktív témák