Új hozzászólás Aktív témák
-
Fritz Teufel
őstag
És az elektromos csupán ~2,9 tonna lesz. Ha ez nem pazarlás, akkor nem tudom mi az. A lényeg, hogy a klímavédelem ki van pipálva. Csak, hát mi lesz a környezetvédelemmel?
Asus ROG Strix G513IH; Apple iPhone 14 Pro Max, Samsung Galaxy S20+ 5G; PocketBook Touch HD 2
-
Tschubi
tag
válasz
Fritz Teufel #1 üzenetére
+1
És az alap 340 LE is feleslegesen sok. Szerintem a fele, na jó, 2/3-a is bőven elég lenne, és akkor lehetne kisebb akksi, azaz kisebb súly, és/vagy nagyobb hatótávolság.
Ebben a formában ez képmutatás. -
Plug Life
aktív tag
válasz
Fritz Teufel #1 üzenetére
Mi van? 😂 2400kg az i5 xDrive, 1900kg az 530i xDrive...
-
spect80
senior tag
válasz
Fritz Teufel #1 üzenetére
de legalább van benne nintendo, mert az nem maradhat ki
-
Az a 497Km szimpi. Kérdés, hogy mennyi ebben a realitás. Ezek az 5 -ös űrhajók nem 130 -cal szoktak menni a német pályákon. Ha a villanyossal az 500 -hoz klíma nélkül, a kamionok mögött kell vitorlázni, azzal sztem bukik az "azonos vezetési élmény".
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Fritz Teufel
őstag
Enjoy ;-)
Asus ROG Strix G513IH; Apple iPhone 14 Pro Max, Samsung Galaxy S20+ 5G; PocketBook Touch HD 2
-
spect80
senior tag
válasz
Fritz Teufel #8 üzenetére
Az a teljes terhelhetőség. Üresen 2,4t. De za se sokkal kevesebb
-
Noukoum
veterán
válasz
Fritz Teufel #8 üzenetére
Mikor már 3 szót sem sikerül elolvasni...
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Kinder
senior tag
válasz
Fritz Teufel #12 üzenetére
Te tényleg nem érted, amit olvasol.
Amúgy meg kit izgat, hogy 1800, vagy 2300 kilós ÜRESEN egy autó?
Totál lényegtelen, nem ez miatt megy tönkre a világ, ez még csak a margóra sem kerül lábjegyzetben, csak a sötétzöldek kántálják. -
-
-
"10 év múlva CSAK villany lesz"
Varázsgömb?
Fontos az optimizmus. De, honnan lesz villany? Már jelenleg is az a helyzet, hogy autó van, villany nincs. Idézet a cikkből:
"szokás szerint a gyártó a 10% és 80% közötti töltési idővel büszkélkedik, ez 30 percet jelent, ha a töltőoszlop is partner (egyelőre itthon ilyenből nincs sok)."Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
toronyhaz
aktív tag
Úgy látom néhány kommentelőnek még ólmos benzin kellene.
-
No, igen. Az enyém 1700Kg. Hét ülés, 2 tonna vontatási súly, 130Km/h -nál több, mint 1000Km -es hatótáv. Mindezt 8 évesen, három milláért. Egy mostani EV 2,4 tonnával sem tudja ezt. Nem csoda, ha kényszeríteni kell rá az embereket. De, ez nem fejlődés. A lovaskocsikat nem korlátozták azért, hogy az emberek Ford T modellt vegyenek.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
A lovasszekérrel van egy ugyanolyan probléma, mint az autókkal. Túl sok helyet foglalnak, nem segítenek a dugókon, zsúfoltságon, parkolási problémákon. Szvsz. városi használatra roller, bringa, robogó, közösségi közlekedés. Városon kívül meg tulképp mindegy, hiszen az EV is csak annyit javít a helyzeten, hogy városon kívül szennyezi a levegőt.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
hroberto
addikt
Sok mindent el mondani a villanyautókról, de azt biztosan nem, hogy fejlődés. Visszafelé fejlődés esetleg... Erőltetés, ilyesmi.
A fejlődés az amiről egyértelműen látszik, hogy jobb, élhetőbb, használhatóbb, kompromisszum mentesebb, amire az ember szívesen vált az elavult dologrólXiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
addikt
Meg sem lepődöm ezen hogy így látod.
Ha neked az nem fejlődés, hogy valami gyorsabb, kényelmesebb, nem kell pihennie, nem kell etetni, itatni, stb, stb...
És az is biztos, hogy az autót a maga idejében nem erőltették, hanem az emberek látták, hogy ez jobb mint az általatok állandóan emlegetett lovaskocsi, és inkább ezt a közlekedési módot választották,mert egyszerűen jobb volt. Mindezt mindenféle propaganda nélkül!
Ezt hívják fejlődésnek szerintem, nem azt amikor minden csatornán próbálják mosni az ember agyát, hogy vegyen elektromos szart mert az jobb. Ha valami jobb, akkor idővel teret nyer magától, nem kell erőltetni. Ezért nem járunk lovaskocsival.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
szkaroly
senior tag
Hogy ne csak a szájkarate menjen: csak én látom úgy hogy oldalról tök úgy néz ki mint egy E-osztályos Merci? Sikerült a cégnek a hetes és a hármas sorozat után ezt is lenulláznia.
Poco X3 Pro
-
Az egyre szigorúbb kibocsátási normák ellehetetlenítik a benzines, dízel autókat, miközben Euro 4 fölött elenyésző a károsanyag kibocsátási nyereség. Ez az összes belső égésűt sújtja, használati módtól függetlenül. Sztem ez erőltetés. A probléma lokális (értsd: városok), ezért lokálisan kéne szabályozni. Globálisan az EV sem olyan környezetkímélő, mint lokálisan.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
bteebi
addikt
Tetszik.
És hiába BMW, belül se csúnya. Az ára viszont nagyon csúnya lesz.
Ha tippelnem kellene, valószínűleg 45-65 millió között lesz.
Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.
-
-
-
-
-
Tiédetis
aktív tag
Ahogy látom, elég sok sötétzöld van rajtad is
Egyébként meg nem mindegy, hogy 1800 vagy 2300kg kezd el öngyulladásban kiégni, ahogy a kék-fehéreknél ez lenni szokott.
Ez a márka már bizonyított, hogy prémium az égése is
A T. rollok etetése szigorúan nem tanácsos, akkor minek eteted?
-
Graphics
Jómunkásember
Még mindig nem látom az elektrifikációban a jövőt...
Klímavédelem álságosan, de oké.. Szerintem ha 1/1-ben lehetne megújuló energiával tölteni, akkor lehetne ráfogni, hogy na valamit elértünk.
De ott van a rengeteg vitt tömeg, az ebből adódó fokozott úthasználat , a nagyobb gumikopás stbstb...
Komplexen kéne nézni , mennyit is hoz.. De valahogy a jármű teljes életciklusára vetítve ritkán kapunk pontos képet, legyen szó akár belső égésű, vagy elektromos járműről.
Keresek SATAFIRM S11 hibás SSD-ket.
-
bteebi
addikt
A jó utaknak a buszokat, kamionokat is el kell(ene) bírnia különösebb probléma nélkül. Az más kérdés, hogy ez itthon nem nagyon szokott sikerülni.
Idővel egyébként fixen az elektromosé lesz a jövő (már csak azért is, mert nem lesz benya), vagy esetleg a hidrogénes hajtásé. Igazából a lítium helyett kellene valami olcsóbb (pl. nátrium, vagy valami egészen más, ami könnyebb és nagyobb kapacitású). Előbb-utóbb letelik majd a 30-40 éve hirdetett "majd 15-20-25 év múlva lesz fúzió", és akkor ha megfejlesztgetik az elektromos hálózatot is, akkor majd lehet beszélni érdemi hozadékokról. Szóval vagy 25-30 év múlva már érdemben jobb lehet a helyzet az elektromos autók szempontjából, már ha lesz még akkor civilizáció.
Addig alsó hangon is nagyon vegyes a kép, bár én már most is inkább pozitívnak tartom a lentebb taglaltak miatt. Annyi előnye ugyanis mindenképp megvan az elektromos autóknak, hogy legalább nem közvetlenül az orrod alá pöfögik a szennyező gázokat (pl. NOx), ami egy elég jó dolog. Az erőműveket meg, mint gyakorlatilag pontforrásokat sokkal könnyebb és hatékonyabb tisztítani. Meg az eleve nem az orrod alá pöfög. És ugye az emberek nagy része városokban él.
Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.
-
A levegő tisztulását más módon is el lehetne érni. Sztem Budapest az egyetlen EU -s főváros, aminek nincs legalább egy teljes körgyűrűje.
Fejleszteni kéne a közösségi és mikromobilitási közlekedési lehetőségeket és korlátozni a magáncélú autóközlekedést. Pl. hétköznapokon, napközben dugódíj.
Magáncélú villanyautót pedig csak oszlopról, jövedéki adóval, vagy sziget üzemről engednék tölteni.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Tiédetis
aktív tag
"Magáncélú villanyautót pedig csak oszlopról, jövedéki adóval, vagy sziget üzemről engednék tölteni."
Remélem beállsz a sorba, és nekiállsz telepíteni töltőket, hogy ezt biztosítani is tudd. A másik pedig az, hogy jelenleg a döntő többsé otthon napelemes rendszerrel rendelkezik, azt használja fel, és ugye ezzel a tiszta töltés is megvalósul, oszlopon nem, tehát annyira azért nem jó ötlet. De mivel jelenleg 250-350 Ft/kWh az ára, ezért akinek van füstölője, inkább azt használja, ami természtesen sokkal jobb, hiszen nyomatja a mérgező részeket az orrodba, gyereked, stb orrába. Hmmm....
Szigetüzem: valóban, még több akkut gyártassunk, minden napelem mellé 2000000kwh-os akkupakkot. Persze nyilván ez is csökkenti a költségét, ami elvezet oda, hogy térjünk vissza az ejuró3-as normához.
[ Szerkesztve ]
A T. rollok etetése szigorúan nem tanácsos, akkor minek eteted?
Új hozzászólás Aktív témák
ma A bajor márka egyik húzómodellje teljesen megújult és most már villanyhajtással is kérhető.
Állásajánlatok
Cég: Servergarden Kft
Város: Budapest
Cég: Test Innovation Technology Zrt.
Város: Budapest