Új hozzászólás Aktív témák

  • 0RH-

    csendes tag

    válasz ikaru #367 üzenetére

    A boltban nincs garanciális ügyintézés. Se szoftverre, se vasra.
    Hívd (vagy emailben keresd) a hivatalos Asus szervízt.
    Vagy az Asus képviseletet.
    A kereskedő ugyanis miután nem alkatrészt adott el, hanem egész gépet, eladás után nincs garanciális kötelessége. Persze segíthet, ha akar/tud.

    De ami veled történt az olyan szoftveres probléma, ami miatt a gépeden lévő szoftvergyártók közül nem egyértelmű, hogy ki a hibás. Szerintem sok értelme nincs levelezned vagy telefonálgatnod velük, mert mindenki azt fogja mondani, hogy az ő szoftvere külön működik, a másik miatt nem megy a géped.

    A helyedben nem telepítenék azonnal új vindózt.
    Amikor a vindóz indulj nyomj F8-at. Akkor elvileg előjön egy menü és próbáld meg az utolsó helyes konfigban elindítani, hátha. Kicsi rá az esély.
    De egyébként a vinyón van egy helyreállítási partíció, ami pont erre jó, hogy ilyenkor tudd újra felrakni a rendszert. Ha csak nem firkált bele abba is a 8.1.

Új hozzászólás Aktív témák