Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SityiSXT

    őstag

    válasz Bubee82 #17963 üzenetére

    Amikor a Barclaysnál a feleségemet meg akartam tenni társtulajdonosnak a számlámon, az indiai ügyintéző befeszített, hogy a finn házassági papírunkat nem tudja elfogadni. Próbáltam érvelni, hogy van egy olyan politikai-gazdasági szervezet, hogy EU, és a tagállamoknak el kéne fogadniuk egymás hivatalos papírjait. Erre jött a felháboríó válasz: ilyet akár ő is tudna hamisítani. Na, ott elpattant bennem valami, és nem üvöltve, de elküldtem a francba. (Várandós volt, és a sírás szélén volt már a szövegelésem közepette. Odajött egy másik fejkendős, és nekiállt engem kioktatni, hogy mit képzelek, nem látom szerencsétlen állapotát, meg egyébként is, hogy beszélek a személyzettel. Megmondtam neki, hogy tökéletesen látom, milyen állapotban van, ugyanakkor semmi sértőt, offenzívet nem mondtam, csak rámutattam arra, hogy ha már EU tag az ország, és én ideállítok egy hivatalos papírral, akkor ne egy szimpla ügyintéző vádoljon meg azzal, hogy hamisítvány. Az, hogy én ne legyek sértő az ő védelmükben, fordítva is kéne, hogy működjön, mert én az ügyfél vagyok, én fizetek az ő szolgáltatásaikért). Pár nap múlva visszajöttünk, akkor szerencsére az a lengyel csaj fogadott, aki a számlámat is nyitotta (megtaláltam a névjegyét, és sikerült nála időpontot kérnem). Érdekes mód ő azt mondta a papírunkra, hogy szerinte minden rendben, de a branch managert azért megkérdezi. Lám-lám, ő sem talált kifogásolnivalót... Szóval ez az angol bankrendszer nem csak pofára megy, hanem arra is, kit kapsz ki ügyintézőnek. Ugyan egy alapján nem lehet megítálni, de szerintem a nem EU országból származók azok, akik a leginkább akadékoskodnak, nem?

Új hozzászólás Aktív témák