- eBay
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Hollandia nem engedi el Kínát
- Béta iOS-t használók topikja
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Bocsánatot kértek a globális leállást okozó szoftverhibáért
- Python programozás
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Disney+
-
IT café
Android szakmai topic
Windows 8/10 gépen a készülék nem csatlakozik többé, mit tehetek?! ---> [link]
Az alábbi témák kitárgyalása kerülendő, mert nem ide tartozik!
Kérdésed a megfelelő topikba tedd fel:
"melyik alkalmazás, ami"
"milyen tokot vegyek"
"piros hátlap hol kapható"
"Melyik okostelefont vegyem?"
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nauda
tag
válasz aprokaroka87 #20929 üzenetére
Végiggondoltam a dolgot. Csak az új firmware-el tapasztaltam a problémát. A régivel szinte nem is használtam.
Az első készülék bekapcsolása után rögtön jelzett, hogy van frissítés ami rendben települt is. Majd produkálta az "öntöltődő" jelenséget. Erre a szerviz kicserélte a készüléket.
Az új készüléket meg kapásból visszaküldtem, mert a frimware telepítés hibát jelzett. És mivel már fel voltam húzva hogy már megint szar valami, ezért kapásból visszaküldtem. Most pedig már frissített firmware-el kaptam vissza.
Vissza tudom tenni rá valahogyan az eredeti firmware-t, hogy teszteljem? Semmi kedvem a szervizre bízni a dolgot.
Új hozzászólás Aktív témák
Sok embernek van kérdése az Android rendszerrel kapcsolatban, mely igazán nem köthető gyártóhoz. Ebben a topikban lehet feltenni a szakmai kérdéseket, amelyek telefon/tábla függetlenek.
A Factory Reset Protection (FRP) megkerülésében nem nyújtunk segítséget!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen