Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Xabi78

    aktív tag

    válasz slezakimi #18475 üzenetére

    Lehet, rootolt telefon kell, hozzá, jbart és repo. Ezekre keress rá a keresőben.

    X.

    Cave canem!

  • fotosjani

    aktív tag

    válasz slezakimi #18475 üzenetére

    Szia slezakimi!

    Pont most vagyok benne a G2L magyarításában, igaz nem egy ROM fájlt magyarítok mert az egész androidos hackelést csak 2 napja kezdtem, elég amatőr vagyok.
    Én csak a telefonomon lévő rendszert Magyarítgatom.

    Ezúton is köszönöm #12436 hungobungo-nak megosztott leírását :R
    Enélkül soha nem vágtam volna bele.

    hungobungo leírása:
    "Már többször beszéltünk erről, kb. ez a menete, ha Bart-tal akarjátok fordítani
    (ez per pillanat a legjobb ingyenes tool):

    1. szerezetek egy friss ropogós gyári magyar romot,
    vagy használjátok az én repo-mat - karácsonyi ajándék! :) - ez esetben ugorjatok az 5. pontra!
    2. Hozzatok létre egy saját repo mappát, ezzel a névvel: AKÁRHOL:\REPO\Hungarian\main.
    3. apkchanger-rel bontsátok ki azokat az apk-kat egyenként, aminek kell a tartalma.
    Ha pl. a Phone.apk-t csomagoltuk ki, a /res/ könyvtárból kell a value-hu*, raw-hu*,
    xml-hu* vagyis minden -hu tagot tartalmazó (pl. van ilyen is: raw-hu-xlarge) mappát.
    Ezeket másoljátok át a Repo-ba a \main\Phone.apk\res\ mappába.
    4. Ha megvan az a 20-30 apk, amit érdemes magyarítani, akkor elindítjátok a Bart-ot.
    5. A Bart zip-pelt romokat tud kicsomagolni/fordítani automatikusan (CWM),
    ha nincs ilyen, elég, ha becsomagoljátok zip-be a telefonról áthozott fordítandó eredeti apk-kat.
    Ezeket javaslom átmásolni a telefonról (* = minden fájl):
    \system\app\*
    \system\framework\*
    \system\build.prop
    A system mappát kell zippelni.

    6. Bart-ot elindítod (angol nyelvre váltasz a beállítások menüben - fogaskerék ikon).
    7. ROM translation fül, Android ICS kiválasztása (gondolom mindenkinek ez lesz),