Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz TTomax #21666 üzenetére

    Azzal az árnyékolási technikával, amit a Dawn motor használ bármelyik CHS-szerű effekt eltűnik. A PCSS is.
    Mint írtam van egy megoldás erre, ami arról szól, hogy az árnyékolást két fázisban kell futtatni. Kell egy a lágy szélű, erősödő árnyékra, és ennek a határára után kell egy normál fázis, éles árnyékokkal. Ilyet alkalmaz a GTAV is, és ott megfelelő a CHS és a PCSS mellett is a távoli árnyékok kezelése. Néha a PCSS picit bugzik a határon, de elhanyagolható. Ugyanakkor az már nem elhanyagolható tényező, hogy a GTA5 jelenet- és grafikai komplexitása a Deus Ex MD tizedét sem éri el. Tehát ami ott relatíve jól működik, az tízszer komplexebb grafikai megvalósítás mellett sokkal jobban enné a teljesítményt. Bevethetik, de fájni fog (különösen a GeForce-oknak, mert nem szeretik a több fázisú megoldásokat), ha nem optimalizálják a CHS-t tovább.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák