Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gbors

    nagyúr

    válasz stratova #23643 üzenetére

    Megkockáztatom, hogy RX 480 jelenlegi teljesítményét a 32 blending egység érinti legérzékenyebben [Abu ha nem így van annak okát kifejthetnéd]

    Abu ki fogja fejteni, hogy nem így van, de így van :) A hétvégén néha gép mellett is leszek, összerakok egy elemzést a 380X-hez képest látható sebességnövekedésről, abból nagyon fog ez látszani.

    "... and with your wicked wishes we will rise again"

  • Petykemano

    veterán

    válasz stratova #23643 üzenetére

    Erre én is gondoltam. Lévén, hogy "Premium VR", érthető lenne, ha szándékosan szerettek volna benne tartalékot hagyni az Async Compute-nek. Ez megmagyarázná - részben - azt az általános jelenséget is, hogy miért tűnik úgy, hogy ugyanabból a nyers számítási teljesítménybő (tflops) miért jön ki jobb teljesítmény az nvidiának.
    De a fogyasztást nem magyarázza, ami így is magas. De ha így van, hogy a ROP egységek a fő korlátozó tényező, akkor mennyit enne, ha mind a 64 aktív lenne? Mert eszerint az elmélet szerint most csak 32 dolgozik és nem is dolgozik az 5.83tflops.

    Meg az se teljesen érthető, hogy ha benne van a 64 ROP és attól tényleg gyorsabb lenne, mégha többet is fogyasztana, miért nem használják? Nem lehet, hogy azért van letiltva, mert hibás, mert nem logikus, hogy ezek a részegységek hibásak, de a CU-k ilyen nagyszámban hibátlanok. Lehetett valami power limit?

    Nem állítom, hogy a 8gbps memóra korlátozó tényező lenne, de azért számít:
    - 15% OC-re bizonyos játékokban 6-7%-ot gyorsult
    - a 7gbps 4GB változat kb ugyanennyivel, 3, néhol 6-7%-kal lassabb bizonyos játékokban.

    Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..

Új hozzászólás Aktív témák