- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- Információbiztonság, kiberbiztonság, adatvédelem
- Bezárt atomerőművet indítana újra a Microsoft
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Synology NAS
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Adobe Premiere topik
- Milyen routert?
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
-
IT café
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz csakdzsó #7279 üzenetére
Egyelőre ezt a játékot nem jelentették be PC-re. Csak az AMD driverében volt egy halo3*.exe profil. Illetve ez még meg is van, csak már nem ilyen néven. Ennél több nincs erről a programról. Meg kell várni az MS bejelentését.
Egyébként nem hiszem, hogy tartalmazna a játék olyat, hogy a GeForce-okon ne fusson. Az nyilván opció, hogy csak Windows 8-on fog elindulni.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Mexildos #7292 üzenetére
Bármikor jöhet dual GPU-s kártya, csak jött két játék, ami nem támogatja az AFR-t. Az egyik sehogy, a másik meg nem normális körülmények között. Utóbbira az AMD rakott egy 30%-os skálázódást, de az nem sok az átlagos 80%-oshoz képest.
A next-gen érában jönnek az olyan hardverek, amelyek lineáris memóriamodellt is támogatnak, így a VRAM a rendszermemória kiterjesztése lesz. Ezt nehéz megoldani AFR-rel. Még az sem könnyű, hogy a globális és a lokális memória flat legyen. Egyre kevesebb esély van egy új generációs motorban az AFR támogatására.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Sz_Imre #7340 üzenetére
Ma annyira minden azért nem derül ki. A mély technikai részletekbe nem megy majd bele az AMD. Elmagyarázzák az új nevezéktant, mondanak pár szót a hardverekről és a driverekről. Elsősorban az újításokról és a SteamOS partnerségről. A játékfejlesztők is örülni fognak, mert közelebb hozzák a konzolt és a PC-t, de erről csak ennyit írtak az előzetesben. Ja és igen, az a pletyka is igaz, hogy az AMD segít a Star Citizen fejlesztésében. Állítólag ott lesz Chris Roberts is, hogy bejelentse a Gaming Evolved partnerséget.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz wednesday #7350 üzenetére
Hát pár mérést lehet, hogy megszellőztetnek, de a startról mondtam korábban, hogy a BF4-gyel párhuzamosan lesz.
A fő bejelentés alapvetően az lesz, hogy valamit írt az AMD a GCN-hez. Vagy egy saját API-t, vagy DX kiterjesztéseket, esetleg mindkettőt, de állítólag megoldották, hogy a konzolra tervezett effekteket át lehessen portolni PC-re, akár módosítás nélkül is. Ez a jó hír. A rossz hír, hogy ezek futtatásához GCN-es Radeont kell venned.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez csak a grafikára vonatkozik. A játékélményre ható szimulációt már nem lehet ilyen egyszerűen megoldani, mert szükség van a gyors visszaírásra, amit egy dedikált GPU nem garantál. A lineáris memóriamodell ezen talán segít valamennyit, de azt sem tudod elérni AMD processzor nélkül. Ezeket a korlátokat csak az integráció üti ki, ha tetszik, ha nem. De ezzel szerintem a GPU14-en nem foglalkoznak. Erre ott lesz az APU13. Meg eleve ez egy sokkal kényesebb terület. A grafika skálázható, tehát ha x felhasználó nem látja az effektet, attól még tud játszani, de a játékmenet az nem módosítható.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A lineáris memóriamodell pont azt szolgálja, hogy az IGP-re ne legyen feltétlenül szükség. Itt arról van szó, hogy a rendszermemória és a VRAM egy lineáris memóriaként lesz reprezentálva. A VRAM a folytatása a rendszermemóriának. Ennek a használhatósága viszont igen korlátozott. Egy processzor nyilván elmehet az adatért a VRAM-ba, csak az nem érkezik meg túl gyorsan a PCI Express 300 ns-os késleltetését és a korlátozott adatátviteli sebességet beszámítva. Ugyanígy a GPU elmegy a rendszermemóriába, de annak a sebessége sokkal lassabb, mint a VRAM-é. Önmagában nem rossz ez az elv, csak sokat kell vele küzdeni.
Az APU előnyösebb az egységes virtuális memóriával, a grafikát pedig le lehet választani a dGPU számára.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Lehet, hogy lesz egy 30 perces késés is, vagy több. A zene tulajdonosa beköpte a streamet, és a Youtube lelőtte teljesen.
Addig is új Gaming Evolved játékok:
LICHDOM
Star CitizenSenki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TESCO-Zsömle #7685 üzenetére
799 dollár a listaára. Ennyiért vehetnek meg az AMD-től 1000 darabot. Ez még ma sem változott. Amit csinálnak az áruházak, hogy összeállnak és 50000-et vesznek. Ekkor 250-ért is megkapják darabját. Azt pedig egymás között elosztják.
Technikailag ez egy OEM termék, tehát nincs kontrollálva az ajánlott fogyasztói ára (nem is lehetne árulni külön). Minél nagyobb mennyiséget vesznek, annál jobban le lehet faragni a listaárat. És kontrollált fogyasztói ára nélkül annyiért adják amennyiért akarják.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz daneeeeee #7687 üzenetére
A VGA-kkal az a baj, hogy azokat nem az AMD gyártja. Tehát ott nem az AMD-vel kell egyeztetni, hanem a TUL-lal. Egyébként nyilván megtehetik, de a TUL minimum mennyisége eleve 10000 darab, tehát az árcsökkentési tétel az valahol félmillió kártyánál kezdődik. Ilyet még összeborulva sem ideális bevállalni a webáruházak számára. 50 000 proci az 6-7 cég között szétosztva nem sok, főleg, ha nagyot tudnak az árából faragni. A VGA-ból félmillió az tetemes mennyiség. A nagy áruházak sem mennek egy-egy termékkel 1000 darab fölé a rendelésben, míg egy hasonló üzlettel minimum 100 000 kártyát kellene bevállalni. Ez túl sok.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Malibutomi #7814 üzenetére
Fogalmam sincs miről van szó. De majd később talán tudni fogok valamit. A pletykák szállnak fel s alá, ahogy látom.
(#7815) aAron_: A fentebb linkelt cikk szerint az Activision is támogatja, akik nem is tudtak erről szeptember 25-ig. Senkit sem akarok megbántani, de a Mantle-t a BF4 támogatja. Ha valami is támogatja emellett, akkor az a BF4 után jön, mert előbb kell a pilot projekt.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Malibutomi #7817 üzenetére
Kedden biztos nem.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Malibutomi #7819 üzenetére
Nem mondhatok dátumot sem. Majd egyszer. Már nincs olyan messze.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Maradjunk annyiban, hogy sosem volt 15-e a céldátum. Nyilván ezt el lehet adni úgy, hogy halasztanak, mert aki tudja, hogy nem az NDA-s, tehát nem fogja kommentálni. Ugyanakkor azt is meg lehetett volna írni, hogy bocs srácok a besúgónk rossz adatokat adott meg, csak hát az egy pletykákból megélő oldalnak gáz lenne.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Bárki leírhatja, hogy mikor jár le, csak az NDA dátuma éppúgy titkos, mint a minden abban a doksiban, ami ezt tartalmazza. Ez sosincs másképp. Minden cég így csinálja. Jelenleg csak annyi történt, hogy a pletykaoldalak még nem szereztek dátumot a megjelenésre vonatkozóan. Egyébként azért, mert az nem szerepel az NDA-s dokumentumban. Meg is mondom neked, hogy ennek a helyére egy Under Embargo felirat van írva.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz janos666 #7838 üzenetére
Az AMD nem kommentál pletykákat. Sosem kommentálnak és sose fognak. Meg kell tanulni, hogy minden termékmegjelenés előtt a levegőben van egy dátum. Nem ez az első, hogy rossz dátum volt a pletyka. Sőt, az elmúlt évek rajtjait figyelembe véve ez már a sokadik (manapság szándékos félrevezetések is vannak a pletykalapok felé). Az AMD ezt úgy fogja fel, hogy sikeresen félrevezették a pletykaoldalakat, mert még ma sem tudják, hogy mi a dátum. Gyakorlatilag elérték a céljukat. A pletykaoldalak most magyarázkodnak, hogy miért nem jött be a biztos forrásból származó tippjük. Az AMD-nek ezt nem kell megmagyarázni.
(#7837) adamssss: Valamit írunk mindenképp.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Lassacskán jelentik be.
Ha gyors infót akarsz, akkor adok még:
Dragon Age: Inquisition
Star Wars: Battlefront
Mirror's Edge (untitled)
Mass Effect (untitled)
Star Wars (untitled)[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz KillerKollar #7976 üzenetére
Tudtommal négy stúdiót állított rá erre a témára az EA. A DICE és a Visceral Games biztos, de állítólag a Criterion és a Bioware is dolgozik Star Wars témájú játékon. Annyi még biztos, hogy ezek nem filmadaptációk lesznek, mert azokkal nincs jó tapasztalat már a kasszáknál sem.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz adamssss #7982 üzenetére
Az a lényeg, hogy a rendszer ismerje, hogy a hangszórók a környezetedben hol vannak. Ha ezt tudja, akkor bármit ki lehet számolni. A fejhallgató azért ajánlott, mert a youtube videókat arra keverik ki. Ez logikus, mert ezeket az eszközöket mindenki ugyanúgy veszi fel. A valós alkalmazás bárhogy képes számolni, csak meg kell tudnia, hogy hol vannak a hangszórók.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz adamssss #7990 üzenetére
Nekem nincs még TrueAudio driverem, mert hardver nélkül nem venném hasznát, de láttam már a rendszert. A mostani tervek szerint lesznek előre beállított profilok a meghajtóban. A legtöbbet előforduló hangszóró elhelyezésekre, mint a fülesre (ez egyszerű), és a hárommonitoros Eyefinity-re, amikor mindegyik monitornak van egy sztereó hangrendszere.
A többit azt nehéz megcsinálni jól, mert a minőség nagyon sokban függne, ha a júzer állítaná be. A normál 5.1 az nem annyira gáz, mert ott igazából a hang csak viszonylagos pozíciót vehet fel, tehát elég ha nagyjából belövöd a rendszert, de a TrueAudio mellett nem csak pár csatornád van, hanem a tér bármelyik pontjából jöhet a hang, onnan is ahol nincs hangszóró. Na most ezt tökéletesen belőni szinte lehetetlen különböző céleszközök nélkül. Ezért ajánlják majd a fülest, vagy a hárommonitoros Eyefinity-t. Még opció lehet, hogy bekerül a normál sztereó, mert sok felhasználónak szimplán a monitor mellett van két hangszórója. Erre még nem annyira bonyolult paraméterezni. Meg otthoni viszonylatban igazából az 5.1 és a 7.1 sem fog jobban szólni, mint az a két hangszóró TrueAudióval. Sőt, a nagyobb hibalehetőség miatt a sok csatorna még torzíthat is.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz janos666 #7992 üzenetére
Mert ez nem hangkártya. Itt egy hanghardverről van szó, amit össze kell hangolni az adott hangkártya driverével is. Hiába állítod ezt be a Catalystba, ha a hangkártyákat gyártó cégek a saját hardverük driverjébe nem veszik át ezt a paraméterezést. A Creative biztos nem fogja ezt engedélyezni, mert ennek a rendszernek ők lesznek a legnagyobb vesztesei. Már most is szarnak az EAX-re a fejlesztők, hát még a TrueAudio mellett, aminek a támogatása gyakorlatilag csak egy copy-paste a PS4-es portról. Azt nem tudják megakadályozni, hogy a számolást elvégezze a TrueAudio blokk, de azt már meg tudják nehezíteni, hogy a nem általános hangrendszerkiosztásra ne lehessen jól beállítani ezt a rendszert.
Jelen pillanatban lesz két profilozott rendszer a fülessel és az Eyefinity-vel, mert ez jól beparaméterezhető. A többit meg majd akkor, ha a gyártók hajlandók átvenni. Technikailag az AMD-nek nem sürgős, mert a WDDM-en keresztül csak őt tudják etetni a rendszerüket, és a PS4-es portokról meg másolgatják majd a fejlesztők a TrueAudio kódot, az EAX-re meg szarnak ahogy eddig is. Persze a felhasználónak ez a csatározás nem lesz jó, de minden cég próbálja a saját érdekeit védeni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz janos666 #7994 üzenetére
Ha a HDMI-n megy ki a hang, akkor nyilván nincs közte hangkártya, tehát a beállítások megmaradnak. De a TrueAudio más hangkártyán is átmehet. Mondjuk egy X-Fi-n. Ott már simán lehet harcolni a rendszer ellen.
Persze az tényleg kérdés, hogy mennyi értelme van, mert ezek sajnos már halottak, ugyanis a Windows szoftveres stack-je nem elég jó a hardveres feldolgozáshoz. Nem viccből megy az AMD a WDDM-en keresztül, és a PS4 miatt a TrueAudio támogatása tényleg csak egy copy-paste.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz adamssss #7996 üzenetére
Egy jól paraméterezett sztereóhoz képest egy rosszul paraméterezett 5.1 biztos nem szól majd olyan jól TrueAudio mellett. A támogatás persze csak szoftveres kérdés, de az tényleg fontos, hogy a TrueAudio számára mindegy, hogy sztereód van-e vagy 7.1-ed akár. Ki tudja keverni mindkettőre, de mivel a sztereót és főleg a füles helyzetét nagyon könnyű meghatározni, így technikailag ezen fog majd a legjobban szólni a rendszer. Ezután pedig sima sztereón. A 5.1/7.1-en, ha nincs tökéletesen ismert pozíció, akkor jobb lesz, mint eddig, de nem lesz annyira jó, mint sztereóval.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz janos666 #7998 üzenetére
Ha 3rd party hangkártyád van, akkor lesz egy belső interfész, amit lehet támogatniuk a többieknek. Ezzel a hangkártya lemásolja az AMD beállításait. A Realtek már jelezte, hogy őket ez érdekli, de szerintem a többi alaplapi hangcuccot gyártó cég is így van ezzel. Akinek ez hátrányos az a Creative. Őket ezzel simán ki lehet végezni. Meg ez nem olyan, mint az Aureal csata régen. Itt a TrueAudio terjedése automatikus, mert akkor is megveszi a user, ha nem tudja, hogy erre szüksége van. Pár hónapon belül behozzák a Creative install bázisát, és akkor még ott van az is, hogy az EAX támogatása nehézkes, míg a TrueAudio kód PC-re egy copy-paste a PS4-es portról. Ezzel a Creative nem tud versenyezni. Az NV vagy az Intel tudna, mert ők is meg tudnák oldani ugyanazt, amit az AMD, és szintén automatikus lenne a rendszerük terjedése.
De igazából az egész tök lényegtelen, mert jelenleg a TrueAudio az egyetlen életképes alternatíva a hangzásra. Vagy igazodsz hozzá, vagy lemondasz róla. Nincs harmadik választásod, mert a Creative támogatásával már leálltak a fejlesztők. Esetleg a konzol lehet alternatíva. Az természetesen "bekapcs és működik" rendszerű.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A TrueAudio jöhet, mert az ártani már nem árthat egy Vista óta alapjaiban tönkretett hangzásvilágnak. De a Mantle az túl agresszív beavatkozás egy még működő rendszerbe. Ennek súlyos következményei lehetnek azért. És itt alapvetően egy sérülékeny ökoszisztémáról van szó, mert azt tudjuk, hogy miért csinálják, és azt is értjük, hogy miért nem jó a szabvány API, de a Mantle szegmentációt jelent. Még ha mondjuk egy 5 éves távlatban jót is fog tenni, mert ez nyilvánvaló, akkor is az legalább 5 év szopást jelent innentől. És aki nem akar szopni, az elmegy majd konzolra vagy Steamgépre. Lehet, hogy xy effektet nem tud majd bekapcsolni, de ez lassan érdektelen lesz, a legtöbb ember fel sem fogja, hogy mik azok a csúszkák és beállítások a menüben. Én azért nem vagyok meggyőződve arról, hogy a Mantle annyira jót tesz majd a piacnak rövidtávon.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz ricshard444 #8005 üzenetére
Igen valószínű, hogy a játékok külön exe-t kapnak Mantle-re. Ha nem azt indítod, akkor marad a DirectX.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
[link] - Oxide előadás. A Mantle teljesítményéről. Fut is egy program benne. 42 percig megy.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem érinti a Mantle-t. Az EA minden olyan dolgot szüneteltet, ami nem javítás. A Mantle az egy javítás a DirectX-es device_hung bugokra.
Emellett a Mantle-t a Frostbite team fejleszti és nem a DICE.Az persze kérdés, hogy azokkal a hardverekkel mi lesz, amelyeket ledob a DX, és nem tudnak rá Mantle-t rakni, de valszeg idővel azt is megoldják. Ha nem egyeznek meg a gyártókkal a túlzott driveres optimalizálás levételéről, akkor lebutítják a BF4 DirectX módját.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Jön az R9 M290X. Ugyanaz mint a HD 8970M csak 950 MHz-en teker, és a memória is 5 GHz-es. Kb. annyit tud, mint egy R9 270.
A legfrissebb adatok szerint egyetlen új GPU lesz az év első felében, ami az NV GM107. A többi átnevezés az AMD és az NV oldaláról is.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz ricshard444 #8051 üzenetére
Azt mondták nekem, hogy lesz egy GM107. Az Maxwell. Szerintem azt már a Q2-ben bedobják, de legkésőbb a computexen.
Azt is láttam, hogy elsősorban az energiahatékonyságra gyúr. Strukturálisan sokban hasonlít majd a Keplerre, csak alapvetően olyan változásokat vezet be, amivel az egységnyi tempó melletti fogyasztás jelentősen visszaesik. Leginkább telefonba fejlesztik ezt az architektúrát. Mindent alárendeltek ennek.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Valószínű lesz külön ID-je. De fogalmam sincs, hogy az mi lesz. A PowerTune lesz egy kicsit fejlesztve. Megkapja a 3-as verziót, mivel a Tahiti még mindig a 2-est használta, míg a többi GCN-es GPU már a 3-as vagy jobb PowerTune-nal dolgozott. Ugye a Bonaire a 4-essel, míg a Hawaii az 5-össel.
A 3-asról annyit tudni, hogy hatékonyabban tudja az órajelet paraméterezni Mantle alatt. A 2-es PowerTune-nal is működni fog ez, de esélyes, hogy lesznek olyan szituációk, ahol a 3-as verzió 5-7%-kal is gyorsabb lehet, mert nem veszi annyira vissza az órajelet a jobb menedzsment miatt.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz adamssss #8066 üzenetére
Nézd meg a linket. Felülről a hatodik kép.
Mantle alatt az egy gépbe helyezett VGA-kat egy nagy GPU-nak látja a program. Mindegy mit raktok mellé. Ha az IGP és a dGPU támogat Mantle-t, akkor lehet rajtuk aszinkron feldolgozást futtatni.
DX alatt valszeg a 260X lesz a max.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A mai driverekben is vannak tartalékok. Sok is. Az a kérdés, hogy megéri-e egy évig egy játékra optimalizálni +10-20%-ért.
Például ott a DiRT Showdown, ami nagyon gyengén ment GeForce-on. Másfél évet töltött azzal az NV, hogy kellő mértékben átlapolják a compute és a grafikai munkát, és csak erre az egy motorra. Nyilván lényeges tapasztalat volt, de valójában ennyi időt beleülni ebbe nem biztos, hogy megéri, mert mire begyorsult, addigra már itt volt a GRiD 2, amihez ezt a melót újra kell kezdeni.
Van egy szint, ameddig az NV és az AMD is elmegy a driverben, de ezen túl már túl időigényes az egész, és a specifikus kód miatt csak egy játékra vagy motorra használható.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Mr Bond 007 #8087 üzenetére
Természetesen lehetséges. Bár a Frostbite 3-at nem ajánlott nagyon piszkálni. Ez a motor tele van olyan optimalizálási megoldásokkal, amelyeket a Direct3D eleve nem ajánl, mert nem megbízhatók. Viszont a DICE beépítette, mert ezek nélkül jóval lassabb lenne a játék. Cserébe megkaptuk a "DXGI_ERROR_DEVICE_HUNG" hibákat. Nem viccből nem ajánlják az extrém optimalizálási megoldásokat. Sokat lehet nyerni, de nagyon instabilak.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Lesz. De ugyanaz, mint a G-Sync csak a VESA VBLANK szabványára építve. A G-Sync is erre épül. Csak azért kell hozzá G-Sync modul, mert a szoftver, ami ezt működteti nem kapcsol be a modul nélkül, vagy más olyan modullal, ami ugyanezt támogatná.
A FreeSync egy olyan szoftver, ami kihasználja a szabványt. Igazából ez nem az AMD megoldása, hanem a VESA-é. Bárki írhat hozzá szoftvert. Akár az Intel is, vagy az NV. A monitorgyártóknak az egész tíz extra sor a Firmware-ben, ha még nem rakták bele.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz janos666 #8096 üzenetére
A VESA megoldása sem működik másképp. Annyiban eltérő, hogy a harmadik puffert nem kell a kijelzőbe moduljába másolni, mert a hardver képes belsőleg küldeni a jó adatott. Tehát nem használ szoftveres hacket a tripla pufferelésre.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Malibutomi #8098 üzenetére
Ha semmi szinkron nem lenne, akkor igen egy hangyányit nő, ez pusztán abból ered, hogy ellenőrizni kell a kijelző frissítését. De a V-synchez képest meg csökken.
De ezek hardverből eredő lagok. Elkerülhetetlen a hozzáadásuk. És a G-Sync extra lagja csak 1-2 ms. Tehát nem kritikus. A grafikus driver DirectX alatti extra parancskötegelése általánosan sokkal többet ad hozzá ehhez az egészhez mindenféle megjelenítés mellett, akár +5-7 ms-ot is. Szóval ezt is elvehetnék, igaz akkor a teljesítmény 20-30%-ot is esne.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz janos666 #8104 üzenetére
A Mantle működik akkor is, ha nem a Kaveri a VGA párja.
A játékok esetében a HSA funkciókhoz kellene a Kaveri, de ahogy látod a fejlesztők inkább lebutítják a PC-s port játékmenetét. Ezt az EA az Ignite mellett 2018-ig fogja csinálni. Bármennyire is fáj, de nem kizárt, hogy 2018-ban kapunk először olyan FIFA-t PC-re, amit idén kaptak a konzolosok.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz janos666 #8106 üzenetére
A Mantle csak szoftveres limitációkat old meg, míg a HSA hardvereseket. A kettő nem váltja ki egymást.
De egyébként a PCs gaming szempontjából a HSA-nak nem úgy lesz jelentősége, mint a konzolon. Utóbbin beépíthetik a jobb funkciókat a játékmenetbe, míg PC-re ezt mindenképp át kell dolgozni, mert nem érhető el mindenhol a HSA. Az aktuális kiadói nézetek szerint, ha a konzolos játékmenet nem portolható PC-re, akkor úgyis lesz egy Android port, és annak az alapvető játékmenetéből kapunk egy felturbózott PC-s portot.
Még csak a FIFA esik ebbe a körbe, de ha valakinek mondjuk az a kedvenc játéka, akkor tekintve a PC-s ökoszisztéma lomhaságát mindenképp vegyen egy konzolt hozzá, mert rövid időn belül nem kapjuk meg a konzolos játékmenetet. Mantle ide vagy oda, ezen szoftver nem tud segíteni.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz adamssss #8108 üzenetére
Igen. De ez a dolog az algoritmustól is függ. A két új konzolnak van pár olyan képessége, ami teljesen új algoritmusok előtt nyitja meg a lehetőségeket. Tehát ha van egy problémád, akkor nem csak a CPU-n vagy az IGP-n tudsz gondolkodni a megoldásán, hanem mindkét egységet bevonhatod a feldolgozásba lényegében büntetés nélkül.
Shared Virtual Memory, Nested Parallelism és Platform Atomics. Ezek voltak, amiket a fejlesztők kértek az új konzolokba. Mindet megkapták. A probléma ott kezdődik, hogy ha ezekre írsz egy radikálisan új algoritmust egy bizonyos problémára, akkor azt nem tudod áthozni PC-re. Ezért keresni kell rá másik algoritmust, de van esély rá, hogy nincs, mert ha lenne, akkor nem biztos, hogy kutattad volna annak a lehetőségét, hogy a CPU és az IGP erejét egyszerre kihasználd.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz adamssss #8127 üzenetére
Sajnos elég sok különbség van a PS4/X1 és a PC-s FIFA14 között. Leginkább a mozgásanimáció, ami elképesztően eltérő. Sokkal folyékonyabb konzolokon, ami ugye az Ignite rendszer része, mert különböző szimulációk futnak az IGP-n, amelyek a játékosok mozgását és környezettel való interakcióját nagyban befolyásolják. Ez teszi ki egyébként a számítások zömét. Na meg a next-gen közönség.
Az EA-nek megérné a next-gen FIFA verziót portolni. Már csak a Gaming Evovled szerződésük és ezzel a különböző reklámpénzek miatt is. A probléma a gépigénye. Nincs egy tucat PC-s proci a világon, ami tudná futtatni. Szóval egyelőre marad a régi motor, aztán majd meglátják.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz adamssss #8133 üzenetére
Tekintsd ezt úgy, hogy kétféle lehetőség van a fizikánál. Az egyik, ami csak eyecandy, míg a másik, ami a játékmenetre is hat. A mai GPU-s gyorsításos fizika csak eyecandy, ezért nem történik semmi, ha kikapcsolod. A fejlesztők viszont fizikát akarnak nem szimpla grafikát. Na ilyenkor jön a probléma és például azok a részek, amelyek a PhysX-en a játékmenethez tartoznak nem helyezhetők ki GPU-s gyorsításra. Az ok pedig az, hogy nincs mély integráció, amely garantálná, hogy a grafikus vezérlő időben visszaadja a kihelyezett feladatot a CPU-nak.
Minden fizika, ami ma GPU-val gyorsított nem szinkronizált a játékkal. Így nem baj, ha az eredmény csúszik a valós játékmenethez képest. Ha szinkronizált lenne, akkor egy csomó hibát látnál a játékban.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Most már meg kell várniuk a drivert. Mivel a decembert lekésték már nem rakják bele az alkalmazásba a Mantle drivert. Az majd ott lesz a Catalystben. Ennek a bétája még ebben a hónapban kijön. WHQL majd február végén.
A HD 7790-en nem aktív a TrueAudio blokk. Az, hogy benne van nem számít, attól még le van tiltva.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Malibutomi #8142 üzenetére
13.35? Már egy hete ezt használom. Remélem valami újabb lesz.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Nvidia Quadro NVS 310 / 512MB
- PowerColor Red Devil RX 6700 XT 12GB GDDR6 használt videokártya 1 év garanciával!
- ELADÓ : EVGA RTX 3070 Ti FTW3 Ultra (08G-P5-3797-KL) videókártya
- ASUS TUF Gaming GeForce RTX 3070 OC Edition
- BESZÁMÍTÁS! ASUS STRIX GeForce RTX 3090 24GB GDDR6X videokártya garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen