- Direct One (műholdas és online TV)
- Mesterséges intelligencia topik
- Windows 11
- Linux kezdőknek
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Synology NAS
- Vírusirtó topic
- PHP programozás
-
IT café
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
-
nagyúr
Látom azért egyeseknél megy a csodavárás a DX12-őt illetően.
Én nem hiszem hogy látványos fejlődést fog okozni, persze van ami esetleg egyszerűbb vagy hatékonyabb lesz... de pl a mostani konzoloknál sem látom a csodát amit ez az alacsony elérés meg egységes memória stb jelent. Simán szenvednek az újabb játékok alatt már most ott is.
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
nagyúr
válasz kovsol #10279 üzenetére
Nos. Ha 28 nanón maradnak akkor nem lesz semmivel sem jobb az új széria ezen a téren mint a 290X.
Legalábbis én nem várom. Ezért van a vízhűtés is, hűteni kell mint a nyavaja és fogyasztani is fog rendesen.Cserébe olcsóbb lehet mint az nVidia megoldásai.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
nagyúr
válasz Malibutomi #10281 üzenetére
De ha igaz az hogy az AMD nem áldoz fel tudást és flexibilitást emiatt (sőt növeli), akkor pont nem ugyanúgy.
Mert ehhez az kellene, az nVidia is csak úgy tudta elérni hogy összevont és leegyszerűsített illetve kidobott számos dolgot az architektúrájából, cserébe keveset fogyaszt, de rengeteg dologban nem olyan rugalmas (pl épp a compute területen).[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Malibutomi #10297 üzenetére
Jelentőset most, de az irányt már sokkal hamarabb (480/580 fiaskó megint és a tegra miatt a mobilitás)... a 680 már nagyobb teljesítményt adott jobb fogyasztással, mint a 7970/GE mikor megjelent ahogy írtam (úgy hogy nagy GPU volt!).
Az AMD pedig azóta sem tudta a GCNt gatyába rázni ezen a téren... jöttek a nagyobb újabb chipek meg generációk, de ez a mutató nem javult.Persze igen nV oldalon is a Maxwell hozta meg a megváltást, de ennek az volt az ára mégegyszer, hogy rengeteg funkciót és flexibilitást kidobtak és csak azt tartották meg ami tényleg kell és úgy vonták össze hogy a grafikára/játékra legyen optimális. A compute meg kuka bizonyos értelemben, meg a flexibilitás.
Az AMD oldalon meg épp fordítva van, a compute és a nagyobb flexibilitás a cél, sokkal több emiatt a belekerülő logika és huzalolás, stb stb. Mind csak növeli a komplexitás és a tápigényt.
Persze itt is lehet pl olyan kompromisszum valahol hogy belepakolsz mégtöbb végrehajtót pl, de cserébe kisebb órajelen hajtod, ezért a teljesítmény/fogyasztás mutató javulhat... cserébe nő a méret és a költség (valamit valamiért ugye).
Pont lehet a következő megaGPU AMD oldalon erre az irányba mozdult (aka CPU oldalon az órajel helyett a multicore... ugye).Amugy nagyon érdekes hogy mikor elindult ez a GPU dolog akkor az nVidia volt azon hogy CUDA meg jobb és jobb programozhatóság, nagy fogyasztás nagy gazdaságtalan GPU. Az AMD meg a grafikára koncentrált és tolta a sweet spot VLIW5-4 generációkat, ami hatékonyan azt csinálták amit kell.
Aztán most meg megfodult a világ.. az nVidia kezdett grafikára hatékony "sweet spot" megoldásokat adni és a compute nem annyira érdekes... az AMD meg compute centrikus lett és minden azért áldoz be.Ki tudja lehet utána meg megint fordul majd a DX12 miatt... vagy megtalálja mindkét gyártó a közös optimális utat.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
nagyúr
És lehet be sem következik ez, mert ígyis elég lesz.
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
nagyúr
Abban a felállásban amit a teszt szimulál (vagyis hogy a DX11 API CPU limitál pl, amin a DX12 segít), valós hisz ott van látod.
Ez egy spéci teszt nyilván ami a DX12 (meg persze a Mantle is ebből a szempontból) előnyeit hivatott bemutatni.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
nagyúr
válasz letepem #10330 üzenetére
Mivel CPU limit van egyértelmű nem?
nVidia oldalon is együtt vannak, csak ugye ott picit jobb a helyzet mert optimálisabb a DX11 driver kód erre szitura... ők több időt szántak erre az optimalizálásra (hogy kisebb legyen a CPU overheadjük/hatékonyabb legyen).
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
nagyúr
Specifikus teszt nélkül szerintem ez igen nehezen kimérhető.
Nem tudom hány olyan játék van ahol DX11 API CPU limit van ilyen szinten (vagy előidézhető ennyire)... talán az ubisoft játékok?
(Ja és persze ne legyen benne valami gyártó specifikus optimalizáció plusszban...)[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
nagyúr
Ami szembeötlő hogy a gyenge CPU jobban megviseli az AMD kártyákat... ez a lényege, ebből pedig következik (elvileg ) hogy a CPU overhead nagyobb. Több és gyakoribb a drop... stb.
Vagy fordítva mondhatnánk azt is az AMD lehet jobb is néha, de erősebb CPU kell alá.Nagyon nehéz ezt méricskélni... ha kitalálnak valamit a PH-sok rá az csak jó.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
nagyúr
-
nagyúr
Nagyon kíváncsi leszek milyen lesz majd a dolog az első igazi optimalizált DX12-es driverekkel.
Mondjuk számomra az egészből annyi jött le, hogy kb tökmindegy melyik gyártót választod, alapvetően jó lesz mind a kettő és kb ugyanazt fogod kapni. Onnantól meg már ízlés és hit (és persze pénz) kérdése lesz továbbrais az egész, ahogy eddigis.
Lehet énis méricskélek majd kicsit régebbi AMD cuccokon is, kíváncsi vagyok mit tud a GCN 1.0.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
nagyúr
válasz Anubris #10394 üzenetére
Dehogyis... nincs ilyen kapcsolat.
Ez csak azt mutatja az API mennyire limitál.
A valódi játékteljesítmény ahogy eddig is függ a GPU feldolgozói számától és a paraméterektől stb stb.
Csakúgy mint DX11 alatt. Ha megnézed minden kártya közel azonos limiten van, mégis gyorsabb egy 290X mint egy 285... a GTX980-ról meg nem is beszélve.Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
nagyúr
-
nagyúr
Ezt direkt lőtték ilyenre hogy ne lehessen tudni pontosan.
Addig is beszélnek róla.Amugy érdekes tényleg ez a várakozás... kíváncsi leszek mivel indokolják majd, ha lesz erről szó megjelenéskor.
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
nagyúr
válasz #65537792 #10512 üzenetére
Egy új monitort...
Aktív átalakító kell... vagy HDMI vagy DVI vagy DP-ről DSUB-ra...
De szerintem jobban jársz egy monitorcserével.
(Ezek ilyen 20 ezer körül vannak a jobbak, és az már egy monitor árának harmada/fele, ki milyet vesz.)
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
nagyúr
Kíváncsi leszek mennyit fog számítani a multithread DX12 alatt. nV oldalon már DX11 alatt is előjött hogy egy hajszálnyit az i7 hozzá tudott tenni a teljesítményhez (ha mástnem a minimumhoz, amitől nem gyorsabb lett csak "simább").
Illetve azt is hogy a HT mennyire fog működni, mert a 3D Mark alatt eléggé elvérzett eddig.[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
nagyúr
Van egy pár újabb játék aminél a + szálak/magok többet hoznak, mint a nagyobb órajel kevesebb mag.
Szóval van még remény az AMD részére is... persze nekik nem csak a több mag területén kell fejlődniük azért, mert a fenti eredményeket intel oldalon láttam egy két frame-time tesztben itt ott (nem gyorsabb de stabilabb az fps több magos i7-en mint egy OC i5-ön, szóval kb úgy kell elképzelni belősz egy 60 FPS körüli grafikát adott játékban és az i5 és az i7 is ott fog táncolni, csak az i5-ön gyakrabb lesz picit a beesés meg lehet nagyobb... de ez kb olyan hogy i7 mondjuk 99% az i5 meg mondjuk 95% a futásidőnek 60+ FPS).
Ezért leszek én nagyon kíváncsi mit hoznak majd az első igazi DX12 játékok.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
nagyúr
válasz stratova #10948 üzenetére
Nem annyira elborult azért az a számítás... de sok még a kérdőjel persze.
Lehet valami tök más fogja majd vissza... vagy az órajelek mégsem azok lesznek, stb ,stb.[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
nagyúr
Ha compute limites a program akkor azonnal... ha más, akkor meg tökmindegy nem?
Ezért írtam hogy lehet más fogja limitálni... nem tudjuk.De becslésnek akár jó is lehet, mert ez főleg a compute skálázódást nézett. (7870->290X->390X)
Nyilván olyan játékokban ahol nem ez a fontos, nem lesz ekkora skálázódás... 19 játékra átlagoltak amugyis.De tömören ugyis reális lehet, hisz ekkora ugrásnál átlagosan +50% elvárható gyorsulás, főleg 4K alatt.
Ha meg ez megvan és a számaik jók akkor bizony ez az igazság.Ha Titan X 100, a 290X 70 a 390X = 290X + 50%, vagyis 70+35 = 105... sacc per kb ki kell jöjjön a gyakorlatban is.
(Most azzal nem foglalkoztam persze hogy a 100 és a 70 igaz e 4K alatt).
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
nagyúr
Persze, jelenleg inkább a TMU, ROP, memória a limitáló az új játékoknál is PC-n.
Szóval valóban elsősorban ennek növelésével lehet gyorsulni ma még. (plusz órajel persze, ami ezekre hatással van.)
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
nagyúr
100-120-nál nem hinném több lesz a 380/380X.
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
nagyúr
válasz Menthirist #11019 üzenetére
Van konkurencia is, nem adhatják drágábban.
De csak hogy lássuk a "csúcs" kártyák hogy mozogtak az utóbbi pár évben (titánokat leszámítva, melyek ellenfele a dual GPU volt mindig árban).
HD 7970GE - $500
HD7970 - $450
HD7870 - $350
GTX680 - $500
GTX670 - $400
GTX660Ti - $300290X - $550
280X - $300
270X - $200
GTX780 Ti - $700
GTX780 - $650
GTX770 - $400
GTX760 - $250GTX980 - $550
GTX970 - $330
GTX960 - $200Namost ebbe a piacba kell pozicionálni a cuccokat.
Oké a 390X esetleg lehet drágább mint a 980, ha sokkal jobbnak vélik + jön egy 980 Ti is valahova $700 közelébe.
A 390 nem lehe drágább mint a 980... ez ezer százalék.A 380X az a 970-970 közé jöhet... de szvsz $300-$350 dodonál egy közép kártya nem lehet drágább... vagyis az pont 100-120 körül kell legyen, ahol most a 290X és a 970 tanyázik.
Ha innen kiárazzák magukat akkor siralmas eladásaik lesznek.És alatta így tovább...
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
nagyúr
válasz Menthirist #11038 üzenetére
Ez nem így megy hogy profitot kell hozni, ha a konkurencia 70-80%-os részesedéssel hasít, akkor te nem árazhatod ki magad a piacról csak azért mert picit jobb vagy. Sőt, engedményeket kell adnod.
Itt az engedmény az lesz/lehet hogy nem árazod sokkal többre a jobb termékedet sem.
Ezt max az nV tehetné meg (meg az intel), vagy teszi is.Az AMD egyszer már bepróbálkozott ilyennel.. azt hiszem pont a 7970 indulásakor, akkora pofára esés lett hogy árat kellett csökkenteni hogy vegyék az emberek.
Ez volt az hogy a 7970 jobb volt mint a 680... és mégis jött a GHz edition meg árcsökkentés, annyiért adták mint a 680.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
nagyúr
válasz Menthirist #11043 üzenetére
no meg árat csökkenteni könnyebben lehet mint növelni
Hát még egy "rosszabb" hírű gyártónak aki épp vesztésre áll üzletileg is.
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
nagyúr
válasz laci.csabi #11157 üzenetére
Ahhoz 4GB-os kártya fog kelleni... szóval vagy veszel a mostani 4GB-os felhozatalból vagy megvárod az újakat.
Ez pedig leszűkíti a 290/290X - 970/980-ra a választást ma még.[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
nagyúr
válasz Menthirist #11174 üzenetére
Ez alapján TMU/ROP limites eléggé a játék ebben a beállításban.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Hegyirabló #11340 üzenetére
Semmit.
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Televan74 #11355 üzenetére
Engem meg az izgat tényleg 256 TMU 128 ROP lesz e, mert az tarolni fog 1GHz-en akkor a mai játékokban, pl ilyen GTA V meg hasonlók.
A TITAN X ugye csak 192/96 ebben.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
nagyúr
válasz Ren Hoek #11360 üzenetére
Kb annyi javulás lesz amit a Tonga hozott... szóval jah... még az sem lepne meg ha eleinte hasonló teljesítményt drágábban kapnál meg... annyira beesett most a 290X ára.
És továbbra is kulcskérdés lesz a fogyasztás meg a hűtés minősége.nVidia oldalon (persze attól függ az AMD hova lő majd árilag), inkább elképzelhető valami árkorrekció lefelé... pl -50 vagy -100 dolcsi/euro a 970/980-on, meg esetleg jön tényleg egy Ti majd valamikor 6-700 dolcsiért/euróért egy herélt Titan formájában.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
nagyúr
válasz KillerKollar #11369 üzenetére
Azért nem mindegy hogy 150 vagy 250-300W-ot kell hűteni.
AMD-nek ez most a legnagyobb negatív marketing értéke amugy szerintem, és amiért a 970-980-at veszik mint a cukrot.[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
nagyúr
válasz Malibutomi #11434 üzenetére
Ez elég nagy öntökönlövés lenne ha így lenne... van egy bazinagy E3 show és utána "csendben" bemutatni a csúcsot... háhá... never.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Laja333 #11497 üzenetére
Van már erre hivatalos válasz is amugy a fejlesztőktől.
The software render person says that AMD drivers create too much of a load on the CPU. The PhysX runs on the CPU in this game for AMD users. The PhysX makes 600 calculations per second on the CPU. Basically the AMD drivers + PhysX running at 600 calculations per second is killing performance in the game. The person responsible for it is freaking awesome. So I'm not angry. But this is the current workaround without all the sensationalism.
Ez könnyen lehet hogy azért van mert az nVidia-nál van multi thread támogatás AMD oldalon meg nincs, ez ugye a 3DMark API teszteken is látszik hogy néhol jelentős +20-40%-al jobb az nVidia.
Ha úgy írták meg a rendert hogy ez limitáló benne... akkor könnyen lehet hogy igaz amit írtak.
+ könnyen lehet ezért jobb a W10 driver is, mert abban lehet van AMD oldalon is multi thread támogatás már (pl kell az új driver modellhez... stb, stb).+
Ugye leírják hogy hol használnak PhysX-et, ami AMD oldalon (a grafikus render mellett) plussz terhelés lehet a CPU-ra, nVidia oldalon meg lehet egy részét átveszi a GPU (vagy az egészet... passz).
Szóval ez van.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
nagyúr
válasz Menthirist #11496 üzenetére
Ha annyiba fog kerülni a hajukra kenhetik tényleg.
Én tuti nem veszek annyiért GPU-t, akármennyire is jó...
Akkor veszek egy 980-at és bambi, ma azzal is tökéletesen lehet játszani, sőt...
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
nagyúr
válasz Menthirist #11503 üzenetére
Igen... 600-al a fizikai motor megy amin belül 50-el a PhysX.
Amugy nem ez a fontos, hanem amit írtam.Van egy render motor, ez az AMD driverekkel fokozott CPU terhelést okoz (gondolom 1 szálon/miatt).
Ebben az nVidia jobb lehet, mert náluk van többszálú driver DX11 alatt is... itt lehet az első limitáció AMD hátrányára.
(Ez egyébként más játékoknál is előjött már, minimum értékekben láthatóan pl.)Van egy a rendertől függetlenül futó PhysX alapú (részben) fizikai motor, ezis AMD-n csak CPU-t tud használni, nVidia oldalom meg lehet besegít a GPU is (részben vagy egészben).
Ez egy másik hátrány ami AMD oldalon a CPU-t tovább terheli (/terhelheti - mert pl ezis 1 szálú) mig nVidia oldalon kevésbé.A kettőből pedig összeadva kijöhet egy szerencsétlen nem optimális felállás AMD oldalon.
+ lehet W10 alatt az AMD máshogy csinál valamit a driverben, ez a W10 különbség pedig adódhat ebből. Pl van többszálú támogatás itt már. Ami kicsit enyhíthet a limitációkon.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
nagyúr
Egyébként a hard fórumon van egy ilyen is:
"Brands, 9AI, 5PM, BMW GT4, graphics settings at High except reflections at Medium:
Driver v14.12 - 59FPS
Driver v15.4 - 67FPS
Driver v15.2 - 72FPS (engineering sample 15.200.1018.1 from Guru3D)Timings measured with our internal “Release” development build with the usual <ctrl s> rendering metrics – this build is around 10% slower than Gold/Retail CPU Wise
CPU submission time across those driver versions (Begin Frame, D3D11 API calls, End Frame) drops from around 14.8ms to 12.5ms (18%) which is closely aligned to the 59->72FPS (22%) gain we see across the three drivers from top to bottom, above.
So it looks to me that we are CPU bound by whatever the driver is doing, but they've made gains there over time. "[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Malibutomi #11569 üzenetére
Szerintem sem ez a gond... inkább az árazás lehet.
Ez olyan hogy ha jövőre tényleg jönnek a javított igazi DX12 kártyák (és igazi játékok), gyorsabban, jobb fogyasztással, több memóriával, akkor miért is költsek most el feleslegesen 800-1000 dollárt addig, ha megvagyok egy 5-600 dolláros kártyával is, egy év múlva meg lehet olcsóbban jobbat kapok mint amit most akarnak drágán rámsózni.
Mármint hogyha valaki tudatosan fejlesz és költi a pénzt, nem pedig számolatlanul.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
nagyúr
válasz Malibutomi #11756 üzenetére
Azóta nyilatkozták már pár helyen hogy ez nemigaz. A fejlesztő hozzáfér a kódhoz és változtathat is rajta nVidia oldalon is.
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
nagyúr
válasz Malibutomi #11772 üzenetére
Nemis az AMD-nek kéne optimalizálni, hanem a játék fejlesztőjének.
Ahogy Szaby írta, ha kérik és úgy állapodnak meg akkor megkapják... lehet ezért többet kell fizetni vagy a fene tudja, de a lehetőség adott és ezt nVidia emberei és fejlesztők is ugyanúgy lenyilatkozták.
Most akkor egyik ezt állítja másik meg azt, ami alapvetően ezt alá is támasztja ezek szerint. Valaki megkapja cserébe több reklámért vagy pénzért más meg ezt nem vállalja be inkább panaszkodik.Azis lehet az nVidia belső validációhoz is köti/kötné ezt... pl ha módosítod a kódot, akkor be kell küldened nekik ők letesztelik jó e (amolyan WHQL by nVidia) és ezért pl fizetni kéne ezt a szolgáltatást nekik + ugye több idő ami meg a kiadóknak sem tetszhet. A fejlesztők meg ezeket nem akarják/vállalják... stb.
Nem tudjuk mert nem láthatunk bele ezekbe a szerződéses feltételekbe... de a lehetőség adott.
AMD meg ingyen osztogatja a technológiáit... ők meg ezt az utat választoták. Ennyi.
Aztán vagy működik nekik vagy nem.Pl A Maximum PC-nél is panaszkodott Richard Huddy... jött is rá válasz: [link]
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen