-
IT café
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az UE5 az nem a mostani API-khoz van kitalálva. Annak kell majd a Work Graphs, és ez egy csomó olyan funkciót ad, amitől az UE5 jobban működhet. Csak most ugye ezt nehéz értékelni, mert a Work Graphs shader modell 6.8-at követel, és ez még eléggé fejlesztői szintű dolog.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Raymond
félisten
Termeszetesen megoldhato, beepitett eszkozok vannak ra, teljesen mindegy hogy UE4 vagy U5. Az hogy nem hasznaljak a funkciot annak nem technikai oka van. Valami baromarcu valamikor kitalalta hogy az elejen a jatek inditasakor a "smooth customer experience" erdekeben ne legyen shader compilation, ne kelljen varni es azonnal indithato legyen a jatek. Aztan hogy utanna nem "smooth" az mar mindegy Most eltart egy darabig amig ez a hozzaallas kikopik a Producer es PM (Project/Program) funkcioju emberekbol. Ezert jo hogy a DF allandoan lovagol rajta es az is jo hogy van most mar allando user feedback is. Talan 2 napig tartott amig a Robocop demo-nal javitottak? Kijott a demo, ment a siras hogy akadozik es talan 2 napra ra ott volt a patch ami utan mar nem akadozott.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
PuMbA
titán
Raymond: Ezt kapjuk, amikor már a vízfejű hozzá nem értők mondják meg a szakértőknek, hogy mi hogy legyen, mire van pénz, mire nincs. Starfield esetén is úgy elmenedzselték a dolgot, mint a huzat és azt hitték, hogy majd megússzák DLSS nélkül. Ma már van benne van az egész hóbelevanc a Reflex-szel együtt Na meg amikor a fejlesztők úgy tesznek, hogy húha, hogy lehet hogy ilyen rossz állapotba adjuk ki a játékot, dolgozunk a javításokon, mert a játékosok blabla. Tudják kiadás előtt, hogy egy akadózós sz*r az egész. A cégek hozzáállása a játékfejlesztéshez ma minden idők legrosszabbja. Kíváncsi vagyok, hogy itt is mi fog történni.
[ Szerkesztve ]
-
bitblueduck
senior tag
Egy 2014-ben kiadott, ma már végletekig fejlesztett motor
annak ellenére hogy talán technológiailag a legjobb a piacon azért az unreal engine-t sem kell túlmisztifikálni. bőven lenne ott mit javítani, egy fél generációt új feature nélkül bugfixre szánnának lehet az tenne a legjobbat neki.
nem sokat foglalkoztam vele, de vannak benne 3 évtizedes örökségek, meg egy ue4 c++ tutorial első leckéjét nem sikerült végigvinni mer bugos volt. és nem 2014-ben néztem hanem talán 1 éve. bug kapcsán kicsit bújtam fórumokat és ott is az volt a konklúzió hogy van baj elég meg új felhasználóknak tragikus élmény.
úgyhogy simán benne van, hogy az egyszerű fejlesztőcsapat aki felkapja az UE4/5-öt és nincsenek tele 20 év UE tapasztalatú fejlesztőkkel az bizony hulladékot ad ki a legjobb szándék ellenére.An open mind is like a fortress with its gates unbarred and unguarded.
-
paprobert
senior tag
Érdekes, hogy a shader compilation stutter a szabály, és a sima futás a kivétel. Annak ellenére, hogy lassan egy évtized volt arra, hogy az ezt megelőzendő lépések best practice-szé alakuljanak.
Egyáltalán miért ez a végeredmény a default. Én az Epic-et hibáztatnám inkább.
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
jimpo
aktív tag
" A vállalhatatlan képminőségű FSR mellett ott a TSR, ami simán lenyomja képminőségben, ráadásul gyorsabban is fut. Szuper jónak nézni ki "
A Natív felbontás is "Szuper jónak nézni ki", a képminőség pazar főleg 4K -ban.
Csak bírja a kártya préselni a képkockákat egymás után, ha mozogni is akarsz...
Igaz a diavetítés is élvezetes volt régebben, lehet most is az.Stryd Next Gen
-
szmörlock007
aktív tag
"Na de nemsoká jön a GTA 6 trailer és meglátjuk, hogy mi az igazi játékkészítés, amikor megadják a kellő időt és a pénzt a fejlesztőknek."
Ez tény de azért jó pár stúdiónak rendelkezésre áll a kellő idő és pénz manapság, más kérdés, hogy ennek ellenére jó játékot csinálnak vagy nem.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Ezért vagyok bizakodó, hogy van még remény a játékiparban A felhasználókat nem érdeklik a kifogások meg a menedzserek vinnyogása, hogy a DLSS így zárt meg ennyivel több munka. A stúdióknak el kell dönteni, hogy játékot is csinálnak a felhasználók igényeit meghallgatva vagy tényleg csak a legújabb jachtukra gyűjtenek.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Az viszont nagyon nagy plusz pont, hogy foglalkoznak a játékkal és folyamatosan fejlesztik, észrevételezik a kritikákat és reagálnak rá. Ma már egy tényleg élvezetes, jó kis játék, csak ehhez kellett pár hónap.
Hasonló, mint a CP2077, bár nekem az már az elejétől adta, azóta is a kedvencem.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
[link]Sajnos csak az AMD, mi hatalmasat veszítünk rajt.elkezdődött az, ami a bányászatnál sajnos.A 4090 helyett a 7900 megy kínába most.Már ez is megfelel nekik.MF.is a saját csatornáin Kínába értékesiti.Szóval ez nem ünnepi szezon ,hanem egy "banyaszezon: kezdete.
Úgy néz ki egyelőre a 4070 az egyetlen SKU aminek az ára nem emelkedett.
A 7900XTX karácsonyig a jóslások szerint 20-25% körül áremelkedést fog produkálni.Talán a 7700 ami ebből ki fog maradni,szóval vagy lép az USA AMD ellen is(a piaci ellátást vizsgálják Nvidiánál) vagy szépen felvásárol mindent Ázsia mi meg 2x annyiért kapjuk,ami jut nekünk.[link][ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mert arra még nem tesztelték. Eleve a HAGS-nak a WDDM 3 után lesz értelme. Addig az csak egy használhatatlan fícsőr. Azért van ott, hogy a Microsoft telemetriaadatokat gyűjtsön a gépekről. Más haszna ma nincs. Akkor lesz haszna, amikor a WDDM átalakul úgy, hogy bevezetésre kerül a QoS. De ez leghamarabb a Windows 12-ben jön, sőt, az újabb hírek szerint megjelenéskor nem, hanem valamikor később, mert nem elégségesek még a gyűjtött adatok a gépekről. Ezért is rágja a Microsoft a gyártók fülét, hogy engedélyezzék, mert ha a telemetria nem tud adatokat gyűjteni, akkor csúsztatni kell a QoS bevezetését.
Ez a funkció egyébként arról szól, hogy két, GPU-t terhelő programot futtathatsz úgy, ahogy a CPU-kat terhelő programokat, de a QoS nélkül ez hasztalan, mert nincs mit ütemeznie a funkciónak, elvégre zömében egy játékot futtattok és kész. A HAGS azt teszi lehetővé, hogy 3-4, vagy 10 játékot futtassatok ugyanazon a GPU-n, miközben a teljesítményvesztés nem lesz aránytalanul nagy. Ez a funkció ezért teljesen félre van értve. Sokan azt várják tőle, hogy majd egy programban javul a teljesítmény, de valójában nem. A változás 1-3% között lesz egy program erejéig, vagy gyorsulásban vagy lassulásban.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Raymond
félisten
Most nezem hogy az XFX-bol van meg 6950XT is 599-ert [link] Annak tenyleg semmi ertelme a 7800XT-k mellett. Es 5+ van raktaron, tehat minimum 6 egyennek kell vegigmenni a Warenkorb->Kaufen folyamatot hogy eltunjenek Nem hiszem hogy van 6 ember DE-ben vagy EU-ban aki ezt tudatosan vegigcsinalna
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Már most is dedikált hardver van RT-re a Radeonokban. Ez nem lesz újdonság.
De ez nem úgy működik, ahogy az a WCCFtech elképzeli. A PlayStation 5 API-ja eleve programozható bejárást támogat, tehát egy dedikált hardverrel nem is működne. Ezért baj, ha olyan ember talál ki pletykákat, aki nem is érti, hogy hogyan működik a Sony grafikus API-ja.
Amikor a Microsoft hozza a traversal shadert, akkor ezek a beépített fixfunkciós hardverek nem is fognak vele működni, mert maga a programozhatóság követeli meg, hogy a shaderekre építsen a rendszer.
XDNA2 NPU pedig nem tudom, hogy mire kellene a Sony-nak. Van egy GPU-juk 20 TOPS teljesítménnyel. Mi a túrónak nekik egy másik részegység? Olyan szinten hasztalan, hogy az hihetetlen. Ha ChatGPT-szerű megoldást akarnak lokálisan futtatni, akkor arra eleve alkalmas a mostani hardver, de kétlem, hogy ilyen megoldáson gondolkodnának. Felskálázni meg nem hasznos az AI. Egyetlen ma ismert felskálázó sem generál temporális tartalmat AI-val. Nyilván okkal. Tök hasztalan az AI ilyen célra. Túlságosan nagy ára lenne, hogy 10 GB-nyi neuronhálót csak úgy bedobnak a memóriába, és akkor lehet gazdálkodni a maradék 4 GB-ból minden másra. Nem véletlen, hogy ezt minden cég mellőzi.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Olyat egyébként el tudok képzelni, hogy a mostani dizájnnal megnövelik a multiprocesszorok számát. Az reális opció, de változtatni az architektúrán nem fognak, mert már kész API-k és fejlesztőkörnyezetek vannak erre. Azokat nem érdemes újraírni. Arra ott lesz a PlayStation 6.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Alogonomus
őstag
A dedikált külön hardver alapvetően valóban segíti az eladásokat, de a jelenlegi kínai kitiltások kapcsán valószínűleg pont az a dedikált külön hardver okozza az Nvidia gondjait. Már az RTX 3090-eket is építik át szerverkártyának, miközben az annál erősebb Navi 31-es kártyák köszönik szépen a konkurenciától megtisztult kínai piacot.
Ahogy le is írják. "While the AMD RDNA 3 architecture did add some AI processing cores, they're not nearly as numerous or potent as Nvidia's Tensor cores. As an example, the RTX 4090 has up to 330 TFLOPS of FP16 throughput, while the RX 7900 XTX only offers up to 123 TFLOPS of FP16 compute."
Az RTX 4090 D kapcsán történteket és az amerikai politika általános irányát elnézve az RTX 4080 Super, de talán még az állítólag szintén AD103-as és 256 bites RTX 4070 Ti Super kínai forgalmazása is betiltásra kerülhet a dedikált hardver miatt.Jelenleg erre a helyzetre nagyon igaznak tűnik az a mondás, hogy a kevesebb néha több.
-
Raymond
félisten
Az OK hogy nagy az elorelepes, es az lehetett volna az elozo nevezektan hasznalataval is, de akkor nem lehetett volna az arrat kitolni. Itt a ket full (nem megvagott) performance chip van osszehasonlitva, tehat Navi22 vs Navi32. Az RDNA1-nel nem volt csucs chip mert azt mondta az AMD hogy akkor az nem lesz de a Navi10-es 5700XT szepen beleillik a sorba.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
Tablazatban a higitas vagy inkabb atcsusztatas hogy vilagosabb legyen:
Family RDNA2 RDNA3
----------------------------------
Navi x3c 6600 7500XT*
Navi x3f 6600XT/6650XT 7600
Navi x2c 6700 7700XT
Navi x2f 6700XT/6650XT 7800XT
Navi x1c 6800/6800XT 7900XT
Navi x1f 6900XT/6950XT 7900XTXc = cut; f = full; * = meg nem jelent meg
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
Arra leszek egyebkent meg kivancsi hogy mennyi 6750XT/6700XT van meg a paicon mert az utodjuk meg pletyka szintjen se letezik es per pillanat ez a helyzet az AMD kartyakkal:
1050 - 950 7900XTX
850 - 800 7900XT
590 - 530 7800XT
520 - 470 7700XT
450 - 370 6750XT
370 - 340 6700XT
320 - 280 7600
220 - 200 6600A 6600 mer inkabb fogyoban van es gondolom jovo ev elejen oda jon majd a 7500XT, de hogy mi jon majd es mikor a 320EUR es 470EUR tatongo urbe miutan a 6000-es kartyak elfogytak az meg kerdeses.
Egyebkent nem csoda hogy a 7800XT-t viszik mint a cukrot, van mar jopar ajanlat 530-540 aron is.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A DLSS és az FSR is ugyanúgy elmos, csak azért nem érzékelhető, mert van rájuk beépítve élesítő post process. Már, ha a fejlesztők beépítik, de általában igen. Ha a TAA-ra nincs, akkor irány a Radeon vezérlőpult, és erre van a Radeon Image Sharpening. Ez ráadásul az egyetlen driverből injektálható renszer, ami konkrétan kontraszt adaptív, tehát nem fogja elrontani a kontrasztot az aktiválása.
A másik lehetőség a ReShade-féle CAS, de annál jobb az AMD-féle RIS, mert gyorsabban csinálja meg ugyanazt. Viszont, ha nincs Radeonod, akkor a ReShade-féle CAS nagyjából ugyanazt tudja, mint a RIS, csak némileg lassabban. Ha esetleg lenne a játékba beépítve CAS, akkor azt célszerű használni.
Az élesítőnél igazából az a lényeg, hogy kontraszt adaptív legyen, illetve elliptikus mintával dolgozzon, legalább 12-tap kernellel. Ha ez a két kritérium megvan, akkor általában jó az eredmény. A négyszöges mintájú rendszereket kerüld, mert ott nem lesz elég minta a jó eredményhez.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Lacccca87
addikt
Én ezt már anno mondtam még amikor az UT 3 kijött és akkor még hírből se voltak ilyen felskálázók meg stb... Rengeteg maszatoló efektet tettek a játékokba ami gyors mozgásnál még jól is mutatott de amikor álló képről beszéltünk vagy csak közelebbről megnéztem egy texturát...hát maradjunk annyiba hogy elszomorító volt az eredmény (1080p-ről beszélünk, és egyes esetekbe max textura részletesség).
Anno sokan próbálták ezt magyarázni hogy ez így jó, meg pl ahogy abu is nyomja a félmegoldásokat. De ez így semmi, komolyan 2023-ban gondot okoz éles jó minőségű textúrákat használni. Régebben még érthető volt mert nem fért bele a VRam-ba és voltak is trükkök (pont UT ban CPU által számolt texturák, ugye a hátránya az volt ha kevés a proci akkor látványos volt amikor később tudta csak bedolgozni.) de most simán mehetne, de helyette kapjuk a minden szeméttel megkent postprocesselt képet, ami mellett meg csodálkozik a paraszt hogy mekkora a késleltetés mert még át kel küldeni vagy 47 filteren mire megkapod a végleges képet. Szánalom. Ahogy a mostani felskálázssal is megy az is. Nem más az egész cska költség megtakarítás a fejlesztők részéről. -
PuMbA
titán
Ahogy gondoltam, a RIS nem hozza vissza a TAA által már legyalult részleteket. RIP éles és részletes képminőségű játékok 1958 - ~2020. A poén az, hogy még konzolokon is panaszkodtak, hogy az előző WRC képe simán élesebb volt. Végleg beléptünk egy új korba, ahol a grafika sokat fejlődött, de beáldozták érte az éles és hibamentes képet.
Lacccca87: Textúrákkal semmi baj sincs, nagyon éles textúrák vannak a játékokban, csak elmossák a jelenleg használt grafikai megoldások.
[ Szerkesztve ]
-
meteoreső
újonc
Semelyik nem is csinálnak 7500-at. Pedig pont a 7550 12 GB lehetne a népkártya. Csak ha eltünteted a látásmódodból a VSt akkor megérted hogy AMD nem is akarta soha átvenni az első videókártyagyártó díjat.
Az én mostani 6600 Xtmet 58 ért vettem amit 240 ezerért árultak 2 éve. Abban a kategóriában akar mindenki árulni !
A GAMER KÁRTYA ma EGY MELLÉKTERMÉK. -
Petykemano
veterán
Nem sikerült, mert valószínűleg nem a jelenlegi, hanem még a kripto által húzott gazdasági környezetbe szánták.
az RDNA3 két nagy dobása közül az egyik a chiplet, ami akkor lett volna hasznos, ha a kereslet őrült magasságba veri a N5 wafer árait. Skálázódásra nem használták.
A másik pedig a V-cache le(hete)tt volna, amit végül szintén nem vetettek be.
Önmagában az, hogy a compute részt N5-ön gyártották, ez pedig nem eredményezett komoly órajel emelkedést. Valamivel persze nyilván kisebb helyet igényel és bizonyára a fogyasztás is alacsonyabb működés közben.Szerintem összességében jobban jártak volna, ha a Navi22-t is portolják N6-ra, esetleg icipicit mókolnak vele, gyorsabb ramot raknak rá. A 7700XT-t talán nem érte volna el, de megközelítette volna és egy ilyen monolitikus ~290mm2-es N6-on készülő lapka valószínűleg alacsonyabb költséget is jelentett volna, miközben még mindig nem olyan nagy, hogy a kihozatali arány rossz legyen.
Az a kérdés merült volna csak fel, hogy a 7800XT-ért érdemes-e megtartani a Navi32-t.
Azt helyettesíteni egy N6-ra portolt Navi21-gyel lehetett volna, ami mondjuk 450mm2. Ez kicsit talán nagy is, meg ehhez képest a Navi32 már összességében észrevehetően kisebb lapkaméret.Persze utólag könnyű okoskodni. De nekem így, ahogy alakult, az RDNA3 még mindig picit elvesztegetett generációnak tűnik.
De nyilván az AMD sok tapasztalatot szerzett arra nézve, hogy hogy működőképes a skálázódás és hogy hasznot hajt-e a V-cache.
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
S_x96x_S
őstag
> Elképzelhetetlen, hogy dobják a chipletet,
> ha már egyszer kifejlesztették és bevetettékés lassan az AMD-nek az a tapasztalata és bölcsessége
is meglesz hozzá,
hogy mikor NEM ÉRDEMES chipletet használni.
amúgy a chipletes RDNA sokkal nehezebb dió ..
Mottó: "A verseny jó!"
-
huskydog17
addikt
Ebben nincs semmi meglepő, az NV már hosszú generációk óta hatékonyabb memóriatömörítést alkalmaz, emiatt azonos terhelésnél alacsonyabb a VRAM használat, mint a pirosoknál. Az általad linkelt videó ezt újra megerősíti.
A Turing 2018-ban tovább növelte a memóriatömörítés (DCC) hatékonyságát elég masszívan.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
jimpo
aktív tag
Ennél a példánál még több is a spórolás, 1+ GB VRAM használat különbség GeForce RTX 4060 Ti 8GB vs 16GB Hát magáért beszélnek a képek. Igaz mindkettőn fut!
[ Szerkesztve ]
Stryd Next Gen
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Semmi köze hozzá. Eleve a kiírás egy fals adat, mert a memóriahalamzok-típusok jó része nincs is beleszámolva. Értsétek meg, hogy a DirectX 12 úgy van felépítve, hogy ezt csak az alkalmazás tudhatja. Se az OS, se a driver, se egy külsőleg megírt program nem kaphat képet arról, hogy mi van a VRAM-ban. Fel lehet venni fejlesztőeszközzel, de nem ezt csinálta a videós. Ha ezt csinálta volna, akkor az reális adat lenne. Kiválaszt egy frame-et, és felveszi az egészet, majd elemzi külön. A gond az, hogy ilyen memóriavizualizálója csak az AMD-nek van. Tehát NV-n ez nem megvalósítható. Nem tudni, hogy ilyen tool mikor lesz a GeForce-okhoz. Igazából nem kritikus komponens, mert a legtöbb kapcsolódó bug univerzális, tehát az NV meg tudja várni, amíg ezeket javítják a fejlesztők Radeonokon, és ugyanúgy megjavul a hiba náluk is. Félelmetesen ritka, amikor valami gyártóspecifikus alkalmazásbeli bug okoz olyan hibát, ami szívást okoz a VRAM-on belül. Ha ilyen előfordul, akkor az NV meg tudja mondani, hogy miért, és könnyű javítani memóriavizualizáló nélkül is.
Az a baj, hogy minél közelebb viszed a hardverhez a programozást, annál kevesebb adatot tudsz az OS-sel vagy külön programokkal ellenőrizni. Régen ezek azért működtek, mert volt egy kernel driver, onnan azért a gyártók látták, hogy a program mit hova helyez, de ma a kernel driver nem létezik. Ki lett dobva, mert nagy többletterhelést csinált.
Az OS tud némi adatot ellenőrizni, de nem mindet, mert koncepcióból elvágta a Microsoft az ellenőrizhetőséget.
Még az AMD és az NV is képtelen erre driverből. Bár azt megjegyzem, hogy valamivel pontosabb a gyártói mérés a 3rd party programokhoz viszonyítva, de a NULL-flages foglalásokat senki se látja, és ez az AMD és az NV számára is megkerülhetetlen korlátozás. Koncepcióból ilyen a rendszer, tipikus nem bug, hanem fícsőr dolog.A kérdésedre válaszolva pedig olyan megtörténhet, hogy az alkalmazás memóriamenedzsmentje időnként defragmentál. Ez a DirectX 12 alatt lehetséges, és ilyenkor hirtelen növekszik a sebesség. Ez minden hardveren megtörténik, de más időközönként. A célja a defragmentálásnak az, hogy legyenek nagyobb összefüggő szabad memóriaterületek, vagyis ne kelljen valós időben kidobálni a last used lapokat.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
paprobert
senior tag
Amit nem láttam megemlítve lehetséges okként, az a driver-only és a full Radeon Software telepítés közötti különbség.
1-2 éve teszteltem, és akkor az jött ki, hogy majdnem 0.5 GB-tal több VRAM maradt a játékoknak ha a Radeon Software nem volt telepítve a gépen.
Ennyi már bőven elég ahhoz, hogy egy kártya kifusson a VRAM-ból, és átessen a határon.Gondolom a QT alapú csillogó felhasználói felület, a webböngésző, overlay, teljesítménymetrika stb. összeadódik.
[ Szerkesztve ]
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
paprobert
senior tag
A videót még nem volt időm megnézni, úgy írom:
Ez az idővel, és címenként változik. Ha jól emlékszem a DF eleinte 2060S-re taksálta a konzolokat a konzol quality és sebesség megtalálásakor, mostanában már inkább a 2070S-hez hasonlítják.
Szóval ez nem teljesen kőbe vésett.Hasonlóan a PS4 eleinte 750Ti-hoz volt párosítva, de később elmászott a gépigény.
[ Szerkesztve ]
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
Petykemano
veterán
Pontosan ez volt várható az AMD-tól, nem ért meglepetés.
De ha jól látom, a 15%-kal magasabb TDP-vel jött 3-5%-kal magasabb órajel is.
Kiváncsi vagyok, hogy ki fog-e jönni valamelyik játékban 20%-kal magasabb teljesítmény, mint amennyivel többe kerül a 8GB-os változathoz képest.
Persze értem, hogy "jövőállóság", de a lapka teljesítménye szerintem semennyivel sem időtállóbb, mint a 8GB VRAM.(De kolléga már említette, hogy lehet, hogy nem a gamerek a célpiac, hanem az otthoni AI modellfuttató kísérletezgetők.)
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
addikt
Így is szuper az RDNA3, én nagyon megszerettem. Aki árérzékeny annak szuper választás még most is imo.
⏺︎Gondolkoztál már azon, hogy bankot válts? ⏺︎Most megéri! ⏺︎Válaszd a Gránit, K&H vagy Raiffeisen Bankot az én meghívóm alapján és akár 60.000 Ft bónuszt kaphatsz. ⏺︎További részletekért írj!⏺︎
-
-
addikt
Átlag FPS-ben van köztük 8,5% az 1%-os FPS-ben meg 6% a 7900XT javára 2K-ban, 4K felbontáson ugyanezek az értékek 6% és 10% különbség a 7900XT javára.
De miért nem a 0,1% frame-et nézik btw? Mindegy, azért picit erősebb még a 7900XT
A 7800XT-től erősebb lett, az vitathatatlan Csak most megint arról beszélünk, hogy 7800XT árukeresőn, a normálisabb 3 ventis verzió, 220-230K körül van jelenleg. ALZA-n vannak 4070 super árak, a legolcsóbb 266K de inkább 285 felett vannak a jobb hűtéses modellek. Nagyon egyszerű akinek van pénze 266, meg 285K, az megveszi a supert, aki meg épp össze tudja rakni a 220-230-at az meg úgyis az olcsóbat veszi Vagy ne vegyen semmit és akkor nem fog játszani⏺︎Gondolkoztál már azon, hogy bankot válts? ⏺︎Most megéri! ⏺︎Válaszd a Gránit, K&H vagy Raiffeisen Bankot az én meghívóm alapján és akár 60.000 Ft bónuszt kaphatsz. ⏺︎További részletekért írj!⏺︎
-
huskydog17
addikt
Nem véletlen, hogy az AMD ideiglenes árcsökkentéssel reagál, bár szerintem permanensen kéne csökkenteniük, de gondolom így próbálják meg arra sarkallni az embereket, hogy "gyorsan most vegyé amíg occó, mert nem sokáig lesz az".
AMD is dropping the price of its Radeon RX 7900 XT for a limited time.
As part of a "special promotional pricing program" for select retail outlets this quarter, AMD is dropping the Radeon RX 7900 XT price to $749 USD or lower - over $100 less than the current retail price.
AMD also confirms that the AMD Radeon RX 7900 GRE for system integrators is dropping in price to $549 USD and lower, a card closer to the Radeon RX 7800 XT in performance. If you pick up either before January 30, 2024, you can still get that free copy of Avatar: Frontiers of Pandora.
Newegg-en már meg is érkezett az árcsökkentés:
ASRock Phantom Gaming Radeon RX 7900 XT 20GB -> $710Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- ASRock RX 6900 XT 16GB GDDR6 Phantom Gaming OC Eladó! 175.000.-
- Pcie 5.0 ATX 3.0 12Pin - 16Pin Moduláris Tápkábelek És Adapterek 12VHPWR Egyedi Harisnya Nvidia
- MSI GTX 1050 TI OC 4 GB GDDR5 PCI-E videokártya
- Geforce GT 520 1GB Videokártya
- PowerColor Red Devil RX 6700 XT 12GB GDDR6 használt videokártya 1 év garanciával!
- MSI GeForce RTX 4070 Ti Ventus 3X OC eladó vagy cserélhető kisebb kártyára
- MSI GeForce RTX 3070 VENTUS 3X OC 8GB GDDR6 eladó vagy csere kisebbre
- Gainward GeForce RTX 4080 SUPER Panther 16GB GDDR6X eladó vagy kisebbre cserélhető
- ASUS GeForce RTX 3080 ROG STRIX WHITE OC 10GB GDDR6X eladó vagy csere kisebbre
- Asus STRIX GTX 1080 8GB OC - Dobozában, gyűjtői darab! -
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen