- eBay
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Hollandia nem engedi el Kínát
- Béta iOS-t használók topikja
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Bocsánatot kértek a globális leállást okozó szoftverhibáért
- Python programozás
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Disney+
Új hozzászólás Aktív témák
-
ablack
senior tag
Sziasztok,
Hogyan kellene kiválasztanom a (vissza)fizetési módot a visszavett termékemnél?
Ha a fizetési mód választása gombra kattintok a reklamációhoz visz (lezárva pénzvisszafizetési jóváírási értesítéssel), de nincs semmi opció.Kedves Vásárlónk!
Kérjük, válaszd ki, hogy hogyan szeretnéd visszakapni a következő összeget: 33 790,00 Ft.
Az ok a(z) xxx sz. reklamáció jogossága.a, Fizetési mód kiválasztása
b, Dokumentum letöltése[ Szerkesztve ]
-
ablack
senior tag
Mennyi idő alatt kellene megérkezni a visszatérítésnek?
10 napja küldtem nekik egy üzenetet a nevemmel és IBAN számommal, illetve a reklamációm azonosítójával. Erre az volt a válasz hogy így nem jó, küldjem el nekik erre az e-mailre válaszként. Ez megtörtént. Három napja megint írtam nekik az adataimat weboldal üzenetben, de erre már válasz se jött.
-
ablack
senior tag
Úgy tűnik kiderült miért áll már majdnem 1 hónapja a hibás termékem visszatérítése. Foxpost utánvéttel vettem, és azt írják hogy nem kapták meg a Foxposttól az árát, azért én igazoljam hogy kifizettem.
Na de mégis mivel, nem tudják ők is megnézni a nyomkövetési számmal? Nyomtatott bizonylatot nem kértem.Eddig csak a csúsztatás ment.
[ Szerkesztve ]
-
ablack
senior tag
Ha nem akarod előre kitölteni akkor a boltban vannak kirakva pc-k, a számla számával pedig meg tudod rajta keresni a megrendelésed, megadni a hiba okát, címkét nyomtatni, majd ráragasztani. Utána egy kirakott tárolóba kell otthagyni. Csak így lehet leadni a hibás terméket, személyesen nem veszik át.
[ Szerkesztve ]
-
ablack
senior tag
válasz KisTücsök #5842 üzenetére
Nekem is volt már ilyen. Azt választottam ki hogy javításra küldöm vissza, és a leírásba beleírtam hogy 14 napos elállás, illetve hogy mikor vettem át. Igaz, én személyesen adtam le az üzletben. (Ebben az esetben se veszi át eladó, csak otthagyod ráragasztott címkével a dobozban.)
-
ablack
senior tag
Üdv!
Amennyiben nagyobb méretű termék visszaszállításáról lenne szó, elállás miatt, a szállítást akkor is nekem kell megoldani?
Csak mert ekkora csomag esetén (47kg) elég korlátozottak a lehetőségek futárválasztás szempontjából, ráadásul ilyenkor a szállítási idő is több, remélem beleférek a 14 napba.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen