Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Zargas

    csendes tag

    válasz F_Gergely #6091 üzenetére

    Szintén.
    Én még 2021.09.02-án és semmi... bár én digitális változatot rendeltem, az elvileg lassabban jön. Láttam olyat, aki később rendelt lemezest és már megkapta.

    -----

    Én jelenleg azzal küzdök, hogy nem tudok belépni...

    Több mint egy hete kijelentkeztetett az Alza android applikáció a telefonomról. Azóta semmilyen felületen nem tudok belépni a fiókomba.

    Ha az Android app-on a jó jelszót ütöm be a bejelentkezésnél a "Bejelentkezés sikertelen" üzenetet kapok egy pillanatra és nem történik semmi. (Természetesen rossz jelszónál "Rossz felhasználónév vagy jelszó" üzenet jön.)

    Ha számítógépen próbálok bejelentkezni, akkor a bejelentkezéskor "Hiba történt a kérés feldolgozása során" üzenetet kapok, majd újratöltés után bármit csinálok "Rossz felhasználónév vagy jelszó" üzenetet kapok.
    Több számítógépen próbáltam, több féle böngészővel.

    Az "Elfelejtett jelszó" sem segít... Ha android appon kérek visszaállítást, akkor enged változtatni, de onnantól kezdve kezdődik minden elölről. Számítógépen keresztül történő visszaállítási kérelemre meg sem jön a jelszó visszaállító üzenet.

    Alternatív bejelentkezés (Google fiókkal, QR kóddal stb.) sem működik.

    A weboldalon és applikációban levő internetes hibabejelentő űrlap kitöltése látszólag nem működik... semmilyen visszajelzést nem kaptam.

    A webes felületen az élő chat-en az ügyintéző semmi információt nem tudott adni, csak elnézést kért a kellemetlenségért. Szerinte látszólag minden rendben van...

    Valaki tapasztalt már ilyet?

Új hozzászólás Aktív témák