Új hozzászólás Aktív témák

  • Darth_Revan

    veterán

    Hello!
    Alzaban hogy működik a visszakuldes ?
    Elég méretes csomag amit futárral lehet csak megoldani, küldenek ők automatikusan vagy visszakuldes igenyles után ha azt elfogadják akkor külön nekem kell kérni?

    Illetve először hibás termékkent akartam visszaküldeni és reklamációt indítottam visszakuldes helyett, és online leírtam a hibát (3 pixelhiba és uniformitas hiba) amit online a központ el is fogadott. Azonban ezutan írtam nekik emailt fényképekkel hogy igazoljam tényleg van hiba, illetve hogy most akkor hogy jut vissza hozzájuk, amelyre már azt válaszoltak, hogy az Alza saját ÁSZF értelmében nem minősül hibásnak 1 pixelhoba es elutasítják a kérelmet :C

    Illetve mivel ezt elutasították ,így nem enged online visszakuldest sem indítani hiába vagyok 14 napon belül.
    :C

    Ilyenkor mi van? Járt már valaki hasonlóan? Emailt hiába írok kb mintha falnak beszélnek. Mondjuk szerintem direkt ki is akarnak b@szni velem mivel sajnos(?) könnyen észrevesznek akármilyen kijelző hibát és nem vagyok hajlandó semmilyen hibát elfogadni, főleg olyat ami olcsó készüléknél nincs de drágának van. E miatt több mobiltelefont is visszavittem mivel pixelhibasak voltak vagy az oled kijelző nem volt Uniform. Meg is jegyezték hogy "furcsa" hogy nalam minden rossz :U

    Mondjuk van Pesten laptop bolt ahol 2 drága laptopot is visszavittem 14 napos elalalassal mivel mindkettő pixel hibás volt és megmondtak hogy többet nem hajlandóak tőlem 14 napos elallassal visszavenni...magyarul van laptop bolt Pesten ahonnan majdnem ki is tiltottak mert észrevettem a legapróbb hibákat is amiket nem voltam hajlandó benyelni...lehet most az Alza is ezt célozta be? :U

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák