Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz cof #63902 üzenetére

    Munkaidőben elérhető a telefonos ügyfélszolgálat (az előbb teszteltem), nem muszáj írni és az írásos megkeresésre hivatalosan 30 napjuk van válaszolni, ezért is telefonon intézzük lehetőleg a problémákat.

    [ Szerkesztve ]

  • Breki

    veterán

    válasz cof #63902 üzenetére

    Köszönöm igen már ide is írtam, innen jött egyedül válasz egy automata üzenet

    Tisztelt Ügyfelünk!
    Levelét, észrevételét köszönettel megkaptuk és rögzítettük.
    Amennyiben panasszal élt irányunkba, akkor szeretnénk tájékoztatni, hogy Általános Szerződési Feltételeinknek megfelelően bejelentése mielőbb, de legkésőbb a benyújtását követő 30 munkanapon belül kivizsgálásra és megválaszolásra kerül.
    Felmerülő kérdés esetén keressen bizalommal lenti elérhetőségeinken.
    A kivizsgálás végeztével, amennyiben a panaszos, a panaszra adott választ nem fogadja el, vagy a postai szolgáltató a panaszra határidőn belül nem válaszol, a panaszos a válasz kézhezvételétől vagy a válasz elmaradása esetén a válaszadási határidő lejártától számított 30 napon belül a Hatósághoz fordulhat a panasz vagy a panaszkezelés kivizsgálása érdekében.
    A folyamat megértését és türelmét köszönjük!
    Dear Customer!
    We received and recorded your letter.
    If you have placed a complaint towards us, we would like to inform you that, in accordance with our General Terms and Conditions, your case will be investigated and answered as soon as possible, but not later than 30 business days after your submission.
    If you would have any questions or remarks, please feel free to contact us via the possibilities shown below.
    Following the answer of the provider, in case the complainant does not accept the answer to the complaint, or the postal service provider fails to respond to the complaint by the deadline, the complainant may turn to the Authority within 30 days of receipt of the answer or, respectively, the unsuccessful expiry of the deadline for response, for having the complaint or the complaint handling inspected.
    Thank you for your understanding and patience in advance!
    Üdvözlettel / Best regards
    Nemzetközi Reklamációkezelési és kárügyintézési osztály/International Claim and Complaint handling
    Express One Hungary Kft.
    H-1239 Budapest,
    Európa út 12. / L1 épület
    T +36 1 8 777 417
    F +36 1 8 777 499
    E intcsreklamacio@expressone.hu ; intcskar@expressone.hu
    W www.expressone.hu

    Italodisco Fórum ritkaságokkal: http://www.sg.hu/listazas.php3?id=1105716561

Új hozzászólás Aktív témák