Új hozzászólás Aktív témák

  • stefanitsr

    senior tag

    válasz szbalogh #9867 üzenetére

    Motor elfordulása normális. Ha összeszigszalagozod akkor gallyravághatod a motormagasság állítást is, mert nem csak jobbra balra fixálódik a motor hanem fel le is. Szokták ennek ellenére valahogy szalagozni de szerintem annyira nincs jelentősége.

    Nozzlét cserélni lehet olyanra amiben van belső O gyűrű, de ha nem feltétlen hiányzik a játékélményhez akkor én kerülném, mert az, hogy az aftermarket nozzlék közül melyik tömít jól a te puskádban az akkor derül ki mikor többet kipróbáltál és mindegyik után megmérted a torkolati sebességet. (Mert attól, hogy a hengerfejen jól tömít még szökhet a levegő ott is ahol felfekszik a hopup gumira pl ha picivel rövidebb mint a gyári és az megint fps vesztés) Persze mindenki mondja hogy CA kék O gyűrűs, guarder, stb, de pl nekem egy JG betából kiszerelt nozzle dolgozik az rk01s-ben.

    Igaz közben szereztem egy action O gyűrűst is de őszintén szólva a stukker jól teljesít így is ahogy van, emiatt nincs lelkierőm szétszedni. Van pár ilyen dolog pl van egy srác aki m4 nozzlét rakott a kalash rk03-ba, és azzal jó neki... :DDD Talán épp softairen olvastam a minap...

    [ Szerkesztve ]

    RS Type97B, SLR105 C, TM Mk23, DE M56A, M56DL, A&K M24, WE XDMc - NE PM-et írj ! mail: stefanits@gmail.com http://playtogether.worldofwarships.eu/invite/mqwb539

Új hozzászólás Aktív témák