Új hozzászólás Aktív témák
-
SchMK
tag
/* Stabil céges háttér - Összetartó közösség - Változatos feladatok */
Partnerünk globálisan piacvezető szerepkört tölt be repülésszimulációs területen. Stabil hátterű, dinamikusan fejlődő cégként keresnek Adminisztrációs Vezetőt.
Munkaköröd az alábbiakból fog állni:
Pénzügyi adminisztráció:
• Havi, negyedéves és éves jelentések készítése
• Előrejelzések és költségvetések elkészítése
• Készpénzkezelés előkészítése beleértve a vevők igényeinek, szállítói tartozások kezelése
• Jelentés menedzsmentnek és a regionális pénzügyi csoportnak
HR adminisztráció:
• Foglalkoztatási nyilvántartások elkészítése: beléptetés, átruházás, előléptetések és felmondások
• Havi bérszámfejtés készítése
• HR policy betartatása az új és meglévő alkalmazottak körében
• Jelentés készítése a vezetőségnek és a regionális HR-csoportnak
• Általános adminisztratív feladatok, ideértve az: irodai tevékenységek összehangolása, irodaszerek rendelése, céges utazások szervezése és költségtérítési igények előkészítéseKulcs kompetenciák
• HR controlling és pénzügyi területen szerzett tapasztalat
• Hatékony adatkezelés az MS Excel segítségével
• Bérszámfejtésben szerzett tapasztalat
• SAP ismerete
Szükséges softskillek:
• Független, önbizalmas és eredményorientált munkastílus
• Kiemelkedő kommunikációs és interperszonális képességek
Előnyt jelent
• Nemzetközi környezetben szerzett tapasztalatSzükséges nyelvtudás
Angol középfok szóban és írásbanHeti óraszám
40 óraMunkavégzés helye
BudapestAmit a megbízónk kínál
• Zöldövezeti irodaház, kilátás a városra
• Változatos feladatok
• Barátságos, összetartó csapat
• Rendszeres csapatépítők (síelés, biciklitúrák, gokart, stb.)Szükséges dokumentumok
Szakmai önéletrajzAdatkezelési tájékoztató: https://schonherzbazis.hu/documentumok/adatkezelesi_tajekoztato.pdf
Jelentkezés itt: https://bit.ly/39uo9rX