Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • blueMerle

    veterán

    válasz energy_ #913 üzenetére

    Nem tudom, de nagyon érdekes hogy sehol sincs feltüntetve egy cégnév, ez azért több mint gyanús, fel kellene hívni azt a számot és erre rákérdezni.

  • csibe1

    addikt

    válasz energy_ #913 üzenetére

    Üdv!
    Június 9-én rendeltem az olcsó@lkatrész webshopjából egy Gigabyte GM-6900-as egeret,és egy Steelseries QCK Mini egérpadot.
    Június 16-án jött email miután írtam a weblap ügyfélszolgálat részén,hogy beszerzés alatt vannak a megrendelt termékek.
    "Egér raktárról elérhető a pad nem volt készleten, viszont holnap már
    érkezik belőle és még aznap küldjük a megrendelését."
    Ehhez képest 21-én kedden délelőtt jött meg a futár.Mindegy,végre itt van.
    Beüzemeltem,az oprendszer feltette az eszközillesztőt,ki is próbáltam játék közben,tökéletesen működött.Szerdán dolgoztam,csütörtökön reggel meló után gép indít,
    megint illesztőprogramtelepítés.Kivárom,egér nem működik.Ugyanazon az usb porton másik két egér minden gond nélkül használható.Utána nézem,hogy az egér érzékelője világít,de felül a dpi jelző lámpák nem.
    Írtam az ügyfélszolgálatnak a weblapjukon a garanciális ügyintézés rendezése miatt,semmi és emailben sem válaszolnak.
    28-án már nem volt kedvem irogatni ezért gondoltam,hogy felhívom őket,de a megadott vezetékes számot senki sem veszi fel.Kétszer is hívtam őket,de semmi.
    Aztán mégis írtam a weblapjukon,és emailben is,miután megkérdeztem a Garancia kérdés,fogyasztóvédelem topikban,hogy mit lehet tenni.

    "Tisztelt V*****l Computer Kft.!
    Többszöri megkeresésemre sem válaszoltak /email és az itteni üzenetek/,és a telefont sem emeli fel senki az ügyfélszolgálaton.
    Nem tudom mire vélni ezt a viselkedést.
    Mivel a **** számú rendelés kézbesítés egy hete történt ezért elállok a Gigabyte GM-6900 egér vásárlásától,és visszakérem az egér 3475 Ft-os vételárát.
    Az egér linkje:
    http://www.olcso-alkatresz.hu/termek/eger/gigabyte_gm_minus_m6900_optikai_usb_eger_feket
    Kérem az egér általam kifizetett 3475 Ft-os ellenértékét mielőbb juttassák el hozzám,továbbá tájékoztassanak az áru visszaszolgáltatásának menetéről.
    Ezt az üzenetet elküldöm a rendeles@olcso-@lk@tresz.hu email címre is."

    Pár napig semmi sem történt.Végre felébredt vagy gépközelbe tévedt valaki
    (2011. június 30., csütörtök, 22:48:10),mert jött egy email:

    "Tisztelt ***** *****!
    Természetesen visszavesszük a terméket.
    Küldje vissza címünkre a terméket eredeti-bontatlan csomagolásban
    mellékelve a számlát és a garancialevelet is.
    Kérem írja le a bankszámla számát és arra visszaérkezés után utaljuk az
    összeget.
    Elnézést a kellemetlenségekért.
    Üdvözlettel:
    V****l Computer Kft."

    Én nem értem,hogy nem mentek még csődbe ilyen hozzáállással. :F
    Napokig nem emelik fel a telefont,nem válaszolnak az emailre.
    Amikor meg válaszolnak,mintha egyáltalán nem lett volna képbe aki írta:
    a csomagolás nem bontatlan,mert már kipróbáltam,ahogy a garanciás topikban többen is megjegyezték. :W
    Kicsit olyan érzésem volt,hogy az éjjel valaki beszédült pötyögni egyet,de hogy miről azt már ő se nagyon tudta?Olvasta egyáltalán az előző levelet,vagy csak az elállás ténye jött le ebből?
    Szóval részemről bármilyen jó árak lehetnek,inkább kihagyom.
    Erről így hirtelen Pató Pál úr jutott eszembe:"Ej, ráérünk arra még!"

    [ Szerkesztve ]

    " Bármi megtörténhet,még a pók is foghat halat. "

Új hozzászólás Aktív témák