-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabortoth74
csendes tag
Én is nagyjából benne vagyok a keretben. Volt már Oculus Riftem, és hazai boltból nagyjából ennyiért vettem, mint most az S-t rendeltem a német Amazon-ról. Sajnos meghibásodott.
A CV1-nek (ha nem jól írom, javítsatok ki) tervezéséből adódóan van egy nagy hibája, ami lehet sokaknál nem jelentkezik, de aki rendszeresen használja, szerintem előbb- utóbb találkozik vele sajnos. Én beleszaladtam ebbe. A szitu az, hogy a jobb oldali fejhallgató sajnos tönkremehet a HMD a le- és felvételétől. Fut a fejpántban egy szalagkábel jobb oldalon, és ahogy húzódik ki-be a pánt, mozog belül a szalagkábel, és ki tud kopni. A hibajelenség az, hogy egyszer csak azt veszi észre az ember, hogy jobb oldali fejhallgató nem szól, csak a fejpánt egy bizonyos pozíciójában, tartományában. Szóval van egy pont amikor még ad hangot, de így meg többé nem lehet méretre húzni. Aztán állítólag ez a "jó" tartomány egyre szűkül, míg végül nem fog hangot adni. Ez egy Oculus által is ismert tervezési hiba. Bár lehet sok esetben nem jön elő, de az esélye megvan.
Szóval nagyon remélem hogy az Oculus Rift S-nél hasonló hiba nem fog bekövetkezni, már csak a másfajta kialakításból eredően sem.
Egyébként a történet vége az lett, hogy mivel készülőben volt az S, visszavonták a disztribútoroktól a készülékeket, így az enyémet nem tudták cserélni, és a pénzt visszakaptam. Most ezt próbálom visszaforgatni. Próba szerencse.
[ Szerkesztve ]
-
gabortoth74
csendes tag
válasz Márton #19543 üzenetére
Ha garanciális, akkor szerintem cserélniük kellene, de lehetséges, hogy pl. az S, már egy másik terméknek számít ilyen esetben. Arra nem biztos, hogy cserélni fogja a bolt. Ha nem tudja cserélni, akkor természetesen mint én is, kérd vissza a vételárat. Szerintem ezt a hibát nem nagyon javítják. Utána néztem, saját fejhallgató is elvileg pótolhatja a gyári füleseket, csak az Oculus szoftverében be kell állítani, hogy nem a gyárit használod. Viszont természetesen érdemes garanciába visszaküldeni. A HMD felvételénél szerintem érdemes kézzel kicsit megfogni jobb oldalon, hogy ott ne nagyon csúszkáljon ki- be a pánt. Ha már a fejen van, nem mozog. A bal oldalon nincs ilyen szalagkábel. Vannak erről a hibáról egyébként youtube videók fent. Természetesen van egy barátom, akivel együtt vettük a CV1-et és nála a mai napig nem jelentkezett a hiba. Szóval előfordulhat, de nem mindenkinek jelentkezik. De azért a jobb oldali pánt résszel csak óvatosan!
[ Szerkesztve ]
-
gabortoth74
csendes tag
Akik rendeltetek az amazon.de-ről, a címetekben használtatok ékezetet?
Itt is a srác az amazon-t javasolja, de írja, hogy ékezetet ne használjunk cím megadásnál. Ti mit mondtok erről?
https://www.vrhir.hu/leirasok/jon-a-quest-rift-s-es-index-de-honnan-es-hogyan-vegyem-meg-oket/
-
gabortoth74
csendes tag
válasz DAeRK07 #19615 üzenetére
Indítsd el az Oculus Mirror-t, és abban mindent látsz amit a Rift-ben is. Úgy értem pl. az Oculus Home-ot is fel tudod így venni. A Mirror ablakon meg elindítod a felvételt. Kb. ennyi.
Linkelek egy videót ami bemutatja, hogy hol találod.
https://www.youtube.com/watch?v=6HVzpJEP_C0
De hogy a teljes képet hogyan, azt nem tudom.
[ Szerkesztve ]
-
gabortoth74
csendes tag
-
gabortoth74
csendes tag
Nagyon fura. Nekem ma akarták leemelni a pénzt, de elsőre sikertelen volt. Rájöttem a beállított limitem az oka. Rendeződött is, sikerült kifizetnem, viszont a csomagom várható érkezési ideje a Május 28-Június 1-ről megváltozott, és az alábbi szöveget kapom:
Delivery estimate: We need a little more time to provide you with a good estimate. We'll notify you via e-mail as soon as we have an estimated delivery date.
We'll e-mail you when we have a delivery date
We'll dispatch your order as soon as possible.
This usually happens when an item doesn't have a release date, it's pre-ordered, or it's out of stock.Szóval nekem nem ír időt, de arra hivatkozik, hogy ez az állapot vagy előrendelésnél állhat elő, vagy ha kifogyott a készlet. Én is 13.-án rendeltem... Ha out of stock-ra hivatkoznak, nem lenne túl fair.
Közületek más járt hasonlóan? Vagy no para?
-
gabortoth74
csendes tag
És kaptál szállítási időpontot? Nálam még mindig a
"We'll e-mail you when we have a delivery date" status van..
De basszus szerintem "eltörtem" az Amazon-t, mert először Ft-ban akarta levonni az összeget, ami elsőre sikertelen volt, azután már csak €-ban próbálkozott. Megemeltem a limitet a banki beállításaimban, erre 487,82 €-vont le végül.. Ami testvérek között szólva is jó 7000Ft-al kevesebb, mint amikor Ft-ban szeretett volna.Így meg ki tudja milyen státus-ba csaptak XD[ Szerkesztve ]
-
gabortoth74
csendes tag
válasz Imre077 #19661 üzenetére
Akkor nekem is hasonló cumiban lett részem. Elsőre nem tudta levonni az összeget. gyorsan javítottam a limitet az OTP alatt, utána sikerült nekik, de az eddig ígért dátum helyett most ez díszeleg.
Delivery estimate: We need a little more time to provide you with a good estimate. We'll notify you via e-mail as soon as we have an estimated delivery date.
Ilyenkor mi van? Várhatok egy hónapot mire megint kapnak belőle, közben meg már jövő héten itt kellett volna lennie. Nagyon dühítő. Hová írtál a supportnak?
-
gabortoth74
csendes tag
válasz sakkay #19724 üzenetére
Velem még mindig vacakolnak. Volt időpontom máj 28- jún1. (máj 13.-án rendeltem én is), aztán hogy nem tudta elsőre levenni az összeget, csak fél óra múlva, betettek konkrétan ebbe a "Szólunk ha lesz" státusba, se időpontom, semmi nincs. 2x írtam a supportra, ígérgetnek. Amúgy gyorsan válaszolnak. Szóval fura az egész.
Ahol eddig az időpontom pont volt most ezt írja:
"Dispatching now Delivery estimate: We need a little more time to provide you with a good estimate. We'll notify you via e-mail as soon as we have an estimated delivery date.
This usually happens when an item doesn't have a release date, it's pre-ordered, or it's out of stock."A support ezt írta:
"I have immediately contacted my colleagues in warehouse and requested them to send this item to you as soon as possible.My colleagues assured me that they will dispatch your order shortly, and promised me that you will receive the item before 1st of June, like on the initial estimate.
If your item is not dispatched by 29th of May, please contact us back and we will do our best to help you resolve this matter for you."
Szóval ígéret van, de semmi konkrétum. Csak nem értem ezt a helyzetet. Mint írtátok is, nektek akik rendeltetek, megmaradt az időpont. A pénzt meg levonták.
-
gabortoth74
csendes tag
válasz Dyingsoul #19727 üzenetére
Fél óra telt el. Nem érzem fair-nek. Na mindegy. Vagyis hogy bedobjanak a várakozók csoportjába, mivel kifogyott a készlet, amikor 13. án előrendeltem. Nem tudtam a limitről, mert itthon fizettem már nagyobb összeget és akkor nem volt gond. Nem is olyan régen használtam egy nagyobb összegű vásárlásra belföldön.
-
gabortoth74
csendes tag
válasz Dyingsoul #19732 üzenetére
Persze, én tudom. Semmi gond. Megértem, nálam volt a hiba. Gondolom amint lehet, majd postázzák. Mindenesetre, ahogy olvastam, már lesz aki holnap megkapja. Majd várjuk a Rift S-el kapcsolatos élménybeszámolókat. És elnézést az OFF-ért, csak kíváncsi voltam, másnál mi a helyzet.
[ Szerkesztve ]
-
gabortoth74
csendes tag
válasz kiskuplung #19795 üzenetére
A Robo Recall az úgy tudom ingyenes az Oculus Store ban. Már amennyiben Rift S-ről van szó.
dan83 - Gratulálok, majd írj pár sort, hogy milyen. Kaptam én is már időpontot, hétfőre várom a csomagot!
-
gabortoth74
csendes tag
Közben nekem is megjött tegnap az Oculus Rift S-em. Összességében meg vagyok vele elégedve. Elsőre felismerte a gép, egy gyors update után már használhattam is. Írok majd róla egy összefoglalót, milyenek az első tapasztalatok, csak egyelőre kérdeznék tőletek. Vagyis olyantól, akinek szintén Rift S-e van, hogy Ti nem tapasztaltatok olyat hogy nagyon ritkán villan egyet a kép? Csak a másodperc tört részéig, de észrevehető. Sokszor 1 óráig semmi, nem is számít milyen appot nézek.. Nem tapasztaltatok hasonlót, szerintetek mi lehet a gond? Majd próbálom felvenni videóra, mert ha a felvételen is rajta van, akkor nem HMD gond.. Egy ilyen cikket találtam:
https://venturebeat.com/2019/05/26/oculus-rift-s-how-to-fix-tracking-problems-and-blackouts/
Lehetséges, hogy az USB-vel vacakol? Még másik portban nem próbáltam.
Ezt leszámítva nekem tökéletesen működne, a kisebb- nagyobb eddig is ismert Rift S betegségeket nem számba véve. De majd le is írom a tapasztalatokat. -
gabortoth74
csendes tag
válasz sakkay #19892 üzenetére
Akkor ezek szerint Neked is jelentkezik? Sajnos nagyon rövid ideig látszik, de olyasmi, mintha egy pillanatra szétesne a kép (amikor a videokártya elromlik).. De ugye nagyon rövid ideig villan, nem tudom pontosan mit látok olyankor. És viszonylag ritka, de úgy óránként 1 villanás biztosan van. Ezt leszámítva, minden szuper amúgy. De akkor ilyen van másnak is. Nem mondom hogy öröm, de akkor van esély hogy javítják és akkor ezek szerint szoftveres lehet a gond. Windows 10 alatt csináltad a beállítást? Mik a pontos lépések, majd leírod nekem? Otthon megnézem. De köszönöm hogy írtál.
[ Szerkesztve ]
-
gabortoth74
csendes tag
válasz abydos #19894 üzenetére
Igen, ilyesmire gondoltam... vagyis majdnem biztos hogy ez az. Pontosan! Azért is írtam, hogy mint amikor a videokártya meghibásodik, hogy szétesik a kép.. Nekem ebben az állapotban még nem fagyott meg, csak másodperc tört részére felvillan, de nagyon bosszantó. De legalább így közösen lehet a végére tudunk járni.
-
gabortoth74
csendes tag
válasz barcalaci84 #19898 üzenetére
“white snow” issue" "the image will sometimes flash to a white static pattern"
Valószínűleg erről van szó, mert amit mi mondunk, arra is simán ráillik ez a fehér statikus mintázat. Az biztos hogy nem sima fehéret villan. Akkor ezek szerint dolgoznak a kijavításán +valószínűleg közel mindenkinek jelentkezik. Amúgy nálam sem zavaró, mert ritka, de a jelenség észlelhető az én Rift S-em esetében is
-
gabortoth74
csendes tag
válasz abydos #19913 üzenetére
Abydos, illetve más, aki nyüstöli a Rift S-t. Ti ütköztetek olyan hibába, hogy már a Rift el sem indul? Felveszem a HMD-t, annyit látok, hogy téglalapban 3 pont... mintha töltene, vagy gondolkodna valamin, de igazából semmi nem történik. Meg újra akarja a setupját csinálni. A képernyőn annyit látok, hogy vegyem fel a HMD-t, további instrukciókat benne látok, de nem történik semmi. Már próbáltam repair-elni a szoftverét, sikertelenül. Szerintetek mi lehet a gond? Még reggel jó volt. Nem hiszem el, mit össze kell ezzel kínlódni.
-
gabortoth74
csendes tag
válasz gabortoth74 #19915 üzenetére
Egy jó 1 órás kínlódás után végre jó lett. Egyszerűen nem is érzékelte hogy csatlakoztatva van a HMD, aztán többszöri Windows újraindítás, USB-ki -bedugdosás után nagy nehezen egyszer csak megjavult.. Hát... Nem mondanám túl stabilnak a cuccot, mindenesetre remélem így marad most már.
-
gabortoth74
csendes tag
válasz sakkay #19948 üzenetére
Esetleg memória? Nekem volt olyan RAM-om a régebbi gépemben hogy a gyári órajelét lejjebb kellett vennem, mert addig gyakran előfordult. Csinálj egy RAM tesztet is... Pl. a Hiren's Boot on is van ilyen. Kiírod pendrive-ra, lemezre és arról indítsd a gépet, és ott lesz opciónak a MemTest86+ .. Első körben ezt nézném, de okozhatja pl. melegedés is, vagy nem megfelelő hűtés. Figyeld a hőfokokat terhelés alatt. Vannak erre programok is: FurMark (ezt a grafikára), vagy pl. Prime95 (CPU-ra).. Lehet csak újra kellene valami hűtés alatt pasztázni és sokat javulna a helyzet. Főleg ha régebben volt.
-
gabortoth74
csendes tag
Lenne egy látszólag egyszerű kérdésem. Sajnos nem jöttem rá mi a megoldása. Az Oculus Home-ot ha fel akarom venni videóra, elindítom a "Mirror"-t. Szép és jó, de amikor átváltok desktop -ra én a Riftben egy lebegő képernyőt látok, de a felvételen ez úgy látszik, mintha a monitoromat venném ilyenkor. Mi erre a megoldás? Igazából azt szeretném látni a felvételen amit én is a Rift-ben látok. Próbáltatok már hasonlót? Egy ismerősnek szerettem volna valamit megmutatni videón, és akkor jöttem rá, hogy ez furán viselkedik. De persze csak felvételen látszik.
[ Szerkesztve ]
-
gabortoth74
csendes tag
válasz Viper26 #20005 üzenetére
Gyermekbetegségei ellenére (a legtöbb szoftveres, ami javítva lesz) meg vagyok én is elégedve a Rift S-emmel. Nekem volt CV1-em is és van összehasonlítási alapom. Nagyon szép a kép. Főleg 1-3 méterre. Ha magad elé teszel egy virtuális monitort, szinte mintha az igazi előtt ülnél (nekem). Filmnézésre is tökéletes. Lehetne nagyobb felbontása az igaz, de szebb a kép mint a CV1-en. Egyszerűbb a setup. Már nincs a 2 IR kamera, már minden a HMD-ben van, aminek kis hiányossága hogy egyik kezeddel be tudod takarni lassú mozdulatnál a másik controllert és akadhat.. De ez nagyon ritka. Emellett nálam, és még másnál is jelentkezik egy pici villanás néha (ilyen statikus zaj), de csak a mp tört részére. Ez a Facebook által ismert hiba, és javítva lesz. Engem már nem zavar. Viszont amióta újraraktam a firmware-t mintha nem tapasztalnám. De ez nagyon keveset ront nálam az élményen. Kicsit világosabb a kép is, nincsenek annyira tiszta feketék, de csak mivel látod oldalt a fekete keretet, ha ahhoz viszonyítod, akkor tűnik fel. Összességében jó a kép és tényleg a feketével sincs baj. A beépített hangszórókról már nincs ilyen jó véleményem, de a funkcióját betölti. Nem rossz. Viszont bármikor rádughatod jack-el a saját fülesed. Nekem pont rossz élményem van a CV1 fülesével. Szóval a régi Rift meg tervezési hibás, mert a fejpántban egy szalagkábel fut, ami a le-felvételtől kikophat és elhallgathat a jobb oldali fejhallgató.. Azt pont azért adtam vissza. Tetszik a Rift S kialakítása is, könnyebb a fejre húzni, más fejére állítani. Jó a súlypontja. Ezen kívül nekem, mintha pontosabb is lenne az S fejkövetése. kevésbe okoz rosszullétet. Nem voltam beteg tőle, de most még azt a kis minimálisat sem nagyon érzem. Tetszik a Passthrough is, hogy át tudsz váltani szoba nézetbe. Sőt, ha elhagyod a biztonságos zónát, akkor automatikusan is átkapcsol. Nagyon tetszik, amikor odanyúlok a controllerekért az asztalhoz és amivel az kívül esik a zónán, átkapcsol. Így látom hol a 2 touch A controllerek picit tényleg mintha gyengébb anyagból lennének mint a CV1-nél, de nekem tökéletesen működik. Szóval összegezve meg vagyok elégedve az enyémmel. Aztán reméhetőleg jönnek sorban rá a frissítések. Ki kell hogy forrja magát.
-
gabortoth74
csendes tag
válasz gabortoth74 #20009 üzenetére
Mondjuk a "nem okoz rosszullétet" megjegyzésem visszavonom. Egy fél óra Blade & Sorcery után csöppet mintha gyomorszájon vágtak volna, de semmi gond XDDD Szóval azért na.... De játék függő. A B&S alapóbl úgy is indul, hogy nem támogatja a fejszettet, meg lehet hogy teljesen optimalizálatlan, bár nincs frame droppom, de most tényleg érzem.. Más appal nem tapasztaltam.
[ Szerkesztve ]
-
gabortoth74
csendes tag
Egyszer én is jártam már így, hogy közel 1 órát szenvedtem vele. Ugyanez a jelenség, hogy fekete képernyőn téglalapban 3 pötty. Már újra raktam a szoftverét, stb.. Ja és közben a monitoron azt írta, hogy vegyem fel a HMD-t és kövessem ott tovább az utasításokat.. Ki-be húzogattam az USB-t párszor, aztán egyszer csak visszatért belé az élet. De lehet én is átdugtam máshová, mert akkoriban foglalkoztatott ez a villogása, és gondoltam, kipróbálom másik USB portban. Ott kezdődött a bajom vele. Felismerte, aztán mintha megint ledobta volna az eszközt. stb.. Az is lehet nem volt rendesen bedugva a csatlakozó. Azóta nem produkálta. Máskor úgy is jártam, hogy a CV1-nél megszokott módon az Oculus program elindítása nélkül kaptam fel a HMD-t. Akkor is vacakolt. Nálam azóta nem jött elő ez. Mindig elindítom az Oculus szoftvert, rámegyek a devices-re, és ha minden zöld, akkor veszem csak fel. Amúgy is jó elindítani kicsit előtte, mert üzem meleg lesz és olyankor nem jön elő a párásodás ha megy alatta a szoftver, mert én úgy vettem észre standby módba rakja.
Új hozzászólás Aktív témák
- LG LCD és LED TV-k
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Házimozi haladó szinten
- Gaming notebook topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- YouTube
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- PHP programozás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Yettel topik
- További aktív témák...