- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Linux kezdőknek
- A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
- Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
- Hálózati / IP kamera
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Aliexpress tapasztalatok
- Linux - haladóknak
Új hozzászólás Aktív témák
-
belaazallat
addikt
válasz csabi94 #8243 üzenetére
Üdv!
Korrektnek tűnik. A motor jó, ha karban volt tartva nem lesz vele sok probléma. Nem erőgép, de A-ból B-be elvinni tökéletes. Én bő 2 éve váltottam egy 30 éves Ford Escortról. Ég és föld a kettő. Ebbe már lehet, hogy van kettős tömegű lendkerék, az egy kicsit drága hozzá, ha kell. Kérdezz rá!
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
FeRRaR1
őstag
válasz csabi94 #8251 üzenetére
Állapot függő, nincs mese át kell nézetni egy hozzá értővel. Egyébként ott a rizikó hogy rá locsolhatod a vétel árat még egyszer...
Hidd el nagyon jó befektetés átnézetni, egy nagy szopó rollertől mented meg magad, illetve biztos lehetsz abban hogy amit veszel az jó lesz, esetleg jelzik feléd hogy a tárcsák betétek lassan cserések stb. Tudsz tervezni.
-
AMDFan
addikt
válasz csabi94 #8251 üzenetére
Ezeknél az autóknál nem azt kell nézni, hogy mennyibe kerül megvenni, hanem, hogy mennyi fenntartani. 18 éves turbós, automata Volvo? Nem a vételár lesz a legtöbb amit rá tudsz költeni. Ha olcsó fenntartású, megbízható autót akarsz, akkor vegyél egy szívó benzines toyota avensist, az ki fog menni a világból. Egy volvonál nyugodtan számolhatsz 2-3xos szervízköltséggel. És itt nem arról van szó, hogy ezek szarok, nézz utána az alkatrészáraknak. Féktárcsa, betét, szűrők, egyéb kopóalkatrészek.
[ Szerkesztve ]
-
belaazallat
addikt
-
belaazallat
addikt
válasz csabi94 #8264 üzenetére
Az enyémbe már nem a gyári fejegység volt, hanem egy 1 din-es Blaupunkt fejegység, így az átalakítóról nem tudok nyilatkozni.
Igen, a maradék helyre az kell."Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
belaazallat
addikt
válasz csabi94 #8266 üzenetére
googli ezt dobta: [link]
Facebookon van S40/V40 zárt csoport, ott sokan bontanak volvot, van pár pesti, környéki bontós.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
belaazallat
addikt
válasz csabi94 #8273 üzenetére
Hali!
Ha mázlid van, akkor csak kinyomó csapágy. Kettős tömegű lendkerék csinálhat ilyet, az meg a motorkódból derül ki van-e benne.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
őstag
válasz csabi94 #8293 üzenetére
Csak és kizárólag olyan olajat töltenék bele, ami a gyári előírás. Ha ez a 10W-40, akkor azt.
Ez az olaj dolog eléggé hit kérdése, de azért Mannol kategóriájú olajokat fűnyíróba sem öntenék. Nekem először Eneos ment bele, aztán Motul, de most csütörtökön Castrolt fog kapni. Maradtam volna a Motulnál, de olyan elborult árajánlatot küldtek rá, hogy le kellett tennem róla.
"Less but better" - Dieter Rams
-
FeRRaR1
őstag
válasz csabi94 #8293 üzenetére
Vannak gyengébb minőségű castrolok, de a rossz hírnevét főleg a sok hamisítványnak köszönheti Magyarországon. Én mindig ezt vettem bele és soha nem volt gondom, persze van 30% kedvezményem rá.
Egyébként sokan alábecsülik de amennyiben a gyártó specifikációjának megfelelő olajat választasz, onnantól igazából az a legfontosabb hogy időben vagy előbb legyen cserélve használattól függően. Bár a szívó benzinnél ez sem annyira sarkalatos pont.
-
Rivaul
addikt
válasz csabi94 #8299 üzenetére
Pl ami nekem az mk1 D5-be megy 0w30 Quartz 9000 az 4l 7500ft, ebből kell 2 egy cseréhez az 15k. Nincs túlárazva de nem is olcsó olaj. Megannyi márka GYÁRI olaja, tehát ezzel jön le a szalagról az autó, ott pedig vannak elvárások. Mivel nem csak reklámként kell megállnia a márkának a piacon így nincs is szüksége a túlárazottságra. Sztem 7 éve biztos nem volt már olaj az autóimban és bár hol utána olvashatsz mindenhol jó véleménnyel vannak a Total-ról. Nem véletlenül vannak az F1-ben sem jelen.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
FeRRaR1
őstag
válasz csabi94 #8299 üzenetére
Soha nem használtam, de egyet értek Rivaullal. A márka nem annyira lényeg, feleljen meg a gyári előírásnak, és a csere intervallum ami számít.
Én maradok a Castrolnál, mert gyárilag ezt ajánlja a Volvo, meg a márka szervizbe csak ez van, illetve ha én cserélem akkor is ezt veszem.
Sok olaj hitvitát láttam itt a fórumon is, sokan túl misztifikálják ezt a márka kérdést, meg más specifikációt, más vastagságot választanak, hogy az majd jobb lesz, pont ezekkel elő segítve a kopást.
Gyártói specifikációk + gyakori csere, ez legyen az első, ez az ami igazán számít.
A márka csak másodlagos. Akkor már inkább márka + típust kellene mondani, mert mindegyik gyártónak van ipari hulladék olaja. Nálam inkább csak a bevált gyárin minek változtassak játszik...
[ Szerkesztve ]
-
tibor.sz
tag
válasz csabi94 #8311 üzenetére
Azt adom, hogy a fóliázás jól néz ki. Azt is, hogy az lenne a kézenfekvő és nem is drágább megoldás. Csak sajnos nekem elég rossz tapasztalatom van a fóliázással, pedig olyanok csinálták, akik márkaszervizeknek és autószalonoknak is dolgoznak. Egy másik gyártmányú autómat fóliáztattam... Nos, az ajtóbehúzót (ahol megbontották a kárpitot) szarrá karcolták, letörtek néhány fület és azóta az automata ablak félúton megáll (nyilván akad), és időnként kiugrik a helyéből. Egy kurva parkolóházba nem merek beállni, mert ha a parkolójegyért leengedem az ablakot, nem biztos, hogy fel is tudom húzni. A csomagtér nyilván nem gázos, mert ott fix üvegek vannak, így ott nem bontanak, de a hátsó ajtóknál sajna igen.
-
-
tibor.sz
tag
válasz csabi94 #8321 üzenetére
Azt nem tudom, hogy mi áll jól neki, de a Totalcaron voltak ezzel kapcsolatos cikkek. Pl. ez vagy ez. Azt nem tudom, hogy a V40-hez van-e a ködlámpa helyére beilleszthető Osram, mert ha jól tudom a V40-nek szögletes a ködlámpája, de lehet, hogy tévedek. Univerzális LED csíkot neves gyártótól pedig pl. itt találsz.
-
Rivaul
addikt
válasz csabi94 #8333 üzenetére
Főtengely repedés. Ez ilyen hasamra ütöknek érződik Én is most futottam egy ilyen kört csak nekem 10 körül kezdett vibrálni minden. Alánéztem az axiálom gumija lóg. Oké tuti az a csere. Aztán átdobattam a téli gumikat és elmúlt a rázás. Szóval axiál jó, gumi szál szakadt volt kicsit.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Rivaul
addikt
válasz csabi94 #8339 üzenetére
És a 17 suv az 50+, bizony minél nagyobb annál drágább Azon kívül hogy csini nem igazán sok előnye van. Többet fogyaszt, drágább, nagyobb terhelést kap a futómű és kényelmetlenebb lehet az utazás. Biztonságilag az is tökéletes ami a gép alatt van, ha nem lenne akkor nagyobbakat kapott volna. Engem egy nagyobb alufelni látványa egy szabvány autón nem igazán tud felvillanyozni. Már az is elég ha nem acél amit látok, tovább tolni fölösleges.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
-
pistike1980
újonc
-
belaazallat
addikt
válasz csabi94 #11027 üzenetére
Szia!
Egy része #11023-ban.
V50 ford focus alvázra épül, pár centivel kisebb, mint a mostani. Újabbnak újabb, kisebb a beltér, főleg lábrészen, bántóak a műanyag elemek a középkonzolon(szétnyomta a térdem). 1.6D ha jól tévedek kerülendő.
V70 2.0 vagy 2.4 szívó benya az álmaim járműve lenne, csak kifogni egy nem széthajtott darabot... V70 magasabb alkatrész ár, mint a v40-nél. Kell hozzá egy jó szerelő, aki ért is hozzá és a rutinja is megvan. Nekem 200 000 Ft ba került mire megtaláltam.
(#11028) molnarpeter
Alkatrész árakkal nem vagyok tisztában, régen nézegettem a Mondeo-kat tetszenek. Turbós nem kéne, +1 hibafórrás, szívó benzin.
(#11029) Lackki
A kolléga nem linkelt képet az S40ről...
[ Szerkesztve ]
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
troll81
addikt
válasz csabi94 #11408 üzenetére
Szia kicsit nagyobb teljesítményű kiadást keress 168 ps d5 pl jobb lenne a V 70 Ben. A kasztni nem kicsi és n papír.egy jobb nagyobb Diesel jobban mozgatja.
Itt tanácsolták ha veszel T5 Volvo t nem igazán kell nézni az arany közép utat. és le......om mennyi mert tele tankolom.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- sziku69: Szólánc.
- Háztartási gépek
- Rövid videón a The Forever Winter
- Linux kezdőknek
- nVidia tulajok OFF topikja
- Spórolós topik
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- DXRacer használt szék eladó