-
IT café
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz Krisz0418 #43047 üzenetére
A DD mindenkeppen az, a pedal is nagy kulonbseg, de egy ilyen szettben kotelezo a load cell szerintem. Az az egyik legnagyobb ugras es leginkabb megterulo kiadas. Normalis trail breaking anelkul kozel lehetetlen. Szoval en a normal CSL-t elengednem, inkabb kuplung nelkul a ket pedalos szett es melle a load cell kit.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Krisz0418 #43049 üzenetére
Ajanlhatok barmit most, mert nem kapni. De a CSL-hez jon majd load cell kieg, ahogy irtam. Kuplungot meg elengeded es arban ugyanott leszel. Ha meg olcsobban akarod meguszni, akkor Thrustmaster iranyba kell menni, de nyilvan az nem lesz direct drive egyelore.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz pruzsi #43055 üzenetére
Nem ennyire egyszeru a dolog. Alapveton a realitas ott elveszett, hogy nem ulsz a kocsiban es semmit nem erzel, itt a jatekelmenyt erdemes inkabb nezni. Ebben a tekintetben pedig auto illetve bajnoksag fuggo a dolog, de a legfontosabb, hogy azzal kell jatszani ami neked tetszik. Sose lesz egy valami ami a legjobb.
-
addikt
válasz camaro79 #43066 üzenetére
En is probaltam az osszes letezo szimulatort amit most lehet kapni es kozel sem az iracing a kedvencem. GT3-ra az ACC nekem sokkal jobban bejon pl. F1-re meg eleve nem tudsz mast, mint a hivatalos jatek. Az is erdekes amit az MX5-rol irsz, mert pont egy versenyoktato dicserte anno agyon az iracing-ben az mx5-os viselkedeset. Szoval elhiszem, hogy neked az iracing tetszik, de butasag kijelenteni, hogy barmiben is a legjobb lenne. Csak egy a sok kozul.
-
addikt
válasz blountex #43230 üzenetére
Mire lenne hasznalva a cucc? Nekem ez a GT bundle nagyon santit, csak akkor koltenek ra, ha nagyon fontos a GT. Regen nekem is volt PS kompatibilis kormanyom a GT miatt, de miota vettem PC-t elengedtem az egeszet, nem birom mar ezt az arcade mokat. En amugy ebben a bundle-ben kb. mindent lecserelnek, a wheel rim bazari, a pedalokat is talan hagyjuk. Igy viszont anyagilag csod.
Clubsport pedalhoz a performance kit kotelezo, a damper kit nagyjabol semmire nem jo. Az usb csak akkor kell, ha PC-n hasznalod a kormanyt es mas gyartotol van a bazis mint a pedal.
Ha uj wheel rim-et veszel, csak olyant ami universal vagy podium hub-os, a tobbit engedd el.
-
addikt
válasz blountex #43240 üzenetére
Ha GT-re kell, akkor sok opciod nincs sajnos, en remenykedem, hogy jon majd nem bundle verzio is a bazisbol, de kitudja. En a kormanyt es a pedalt tuti cserelnem, mert a load cell igen sokat szamit, sot talan az szamit a legjobban. Esetleg a load cell upgrade a gyari pedalhoz, bar ezt meg nem probaltam, nem tudom mennyire lehet jo. A rim pedig azert gaz a bazari kinezeten kivul, mert 28 centis, ez maximum formula autokban lehet jo, de oda meg open wheel vennek. Amit linkeltel azt a kormanyt (RS) is elengednem, mert ez nem universal hubos. Az universal es a podium hub elonye, hogy barmikor barmilyen rim-et tudsz ra tenni, teljesen testreszabhato. Kesobb tudsz venni jobb valtot, dual clutch-ot, endurance module-t es stb. Illetve szinte barmilyen valodi rim-et is ra tudsz tenni, sparco es tarsai.
-
addikt
válasz gaborvezer18 #43254 üzenetére
Miert lenne kiforrottabb a szijas meghajtas? Jo regota letezik mar a DD is, csak nem volt olcso... Aki most veszi az elso komoly kormanyat, annak nagyon nem eri meg 150-et kolteni egy CSW-re, annyiert majdnem ott a 8Nm-es DD. Az mas kerdes, hogy most sokan szabadulnanak a CSW-tol, csak nem akarjak elfogadni, hogy az uj DD bizony behajitotta ezeknek az arat a foldbe. De hat ez van, igy mukodik a piac.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz zsozsa74 #43342 üzenetére
Sajnos a v3-nak van egy ilyen bajsaga, hogy tul kozel vannak a pedalok egymashoz. Cipo nelkul eszre sem veszed, de normalis cipoben bizony kenyelmetlen az egesz, mert nagyjabol osszeszoritott combokkal kell ulni, hogy menjen a left foot breaking. En anno szetszedtem az egeszet es kiraktam a szelere a feket.
-
addikt
válasz fatal` #43380 üzenetére
Nekem is sokaig volt a wheel stand es a gurulos szek, mondjuk abbol legalabb egy eleg komoly. De amikor kiprobaltam egy fix ulest egy komplett rig-ben, na az eg es fold. Nem viccelek, de fenyevekkel konzisztensebb koroket tudtam menni, sok kor egymas utan egy tizeden belul, volt hogy szazadon belul. Korabban sose volt ilyen amikor a gurulos szekben ultem, mert hiaba van kiekelve es tok stabil, megis oldaliranyba picit forogsz benne. Szoval most varom a sim-lab-et, veszek ra kerekeket, aztan beguritom a szoba sarkaba, ha nem hasznalom. Nem mondom, hogy annyira elferne, de nagyon megeri.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Minel nagyobb annal magasabbra tudod allitani az FOV-t, tehat tobbet latsz. De persze fugg a dolog a nezesi tavolsagtol is. Ha 1,5 meterrol akarod nezni, akkor az 55 col se er semmit nagyjabol. Optimalisan en valami wide monitort vennek es kartavolsag. A nagy TV-k tul magasak mar.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz gaborvezer18 #43429 üzenetére
Senki nem tudja mar annyira gyakran valtozik. En azt mondom akinek kell az rendelje meg minel elobb aztan egyszer majd megjon. Teljesen felesleges datumokat nezegetni.
[ Szerkesztve ]
-
-
addikt
Par honapig parkolopalyan volt a szimulatorozas nalam, de most ujra nekivagok. Tegnap ejjel megepitettem a sim-lab gt1 evo-t. Meg az ulesre varok, aztan lehet ujra csapatni. Jo moka az epitkezes ezekbol az alu profilokbol.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz fatal` #45208 üzenetére
A clubsport RS gyakorlatilag uaz mint a regi Porsche 918-as kormany, csak nem vettek meg ujra a licencet. Raadasul az RS mar magneses valtoval jon. Nem csak elso kormanynak jo az, hanem egyetlen kormanynak is. Annak pedig orulni kell, ha nagy, mert precizebben tudsz vezetni. A formula kormanyokkal nem nagyon lehet hibazgatni, ott a milimeternel kisebb elmozdulassal is falnak tudsz menni. GT-hez meg pont annyira megfelelo, hogy a valodi GT autokban is ekkora meretu kormany van.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz fatal` #45212 üzenetére
Milyen bazishoz lenne egyebkent? Mert azt elfelejtettem irni, hogy a nagyobb meret miatt azert nem baj neki ha erosebb a bazis. En hasznaltam CSL Elite-en, ott azert elegge hatareset volt. DD-bol is inkabb a boost kit-es verziot mondanam tokeletesnek ekkora atmerohoz.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Tibiajax #45226 üzenetére
Regen meg az volt a baja az embereknek, hogy minden Fana kormany draga, most legalabb van opcio, hogy olcsobbat vagy dragat akarsz venni. Foleg miota ugye cserelheto az adapter, regen integralt volt minden kormanyon. A muanyag adapter egyebkent CSL Elite es sima DD 5nm szinten nem olyan rossz, ha ar/ertek aranyban nezed. En is utalom amugy, de ezekhez a bazisokhoz azert nem rossz, ha valaki nem akar vagyonokat kolteni. Ha majd melyebben asod magad a temaba es benne lesz a labadban par ev szimulatorozas, te is mashogy fogod latni a dolgokat. A Fana boven nem a Shelby szint, sok van meg innen feljebb, nem kell csodat varni. Mondjuk probalnak egyre feljebb lepni, csak ennek meg az lenne az ara, hogy a kisebb penztarcaju emberek kiszorulnak teljesen toluk.
ps. A fem adapterrel is kattog a kormany, ha nem csavarod be a csavart. Ez a DD-ben tervezesi hiba sajnos.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Ha mar vettem uj rig-et, gondoltam nem art egy kis upgrade a pedalra sem.
-
addikt
válasz #15779328 #45294 üzenetére
Ha GT7 a cel, akkor annak nincs opcioja PC-n ugysem. Mas jatekoknal nyilvan eg es fold a PC es a konzol. Biztos nem lesz nepszeru amit irok, de konzolra en nem vennek Fanatec szintu cuccot, nagyjabol penzkidobas az egesz. Esetleg ha vegtelen a csaladi kassza.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz #15779328 #45298 üzenetére
En konzolon kezdtem Logitech szettel, aztan jott a Fana. Jo volt, de ereztem, hogy itt azert valami nem stimmel. Fel ev utan kiprobaltam PC-n, azota nincs megallas. Soha tobbet nem kotottem a konzolra. Egyedul a GT7-et probalnam ki, de csak a konzol miatt nem tartanam meg a mostani szettemet az tuti.
-
addikt
válasz akyka73 #45304 üzenetére
Kerdes mi a cel ugye, jatszani akarsz vagy szimulatorozni. Ha a masodik, akkor csak PC johet szoba. Ezert is irtam, hogy konzolra jatszani nekem nem eri meg a draga felszereles, oda kb. barmi eleg. Szimulatorozni ACC-vel, iRacing-el stb mas kategoria. Nyilvan van aki nem akar ennyire messzire menni, mert itt mar nem eleg heti 1-2 orakat leulni a gep ele.
A remek geprol annyit, hogy 4k-ban egy ACC ezt a gepet reggelire megeszi.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz tom120514 #45311 üzenetére
Nyilvan jobb lesz. Csak sokunk szamara nagyon nem eri meg ennyit kolteni, ha csak a konzolos cimekkel akarnank jatszani. Eleve a Forza es a GT nem szimulator kategoria, latszik, hogy kontrollerre lettek kihegyezve. Amelyik jatekbol van konzol es PC verzio is, ott pedig a beallitasi lehetosegek gyatrak a konzol oldalon es az FFB is borzaszto a legtobb esetben. Egyszeruen a konzolos cimek nem tudjak kihasznalni amit egy Fanatec szintu cucc tud. Kicsit azt erzem, hogy olyan ez mint Ferrarit venni es a Tescoba jarni vele tejert.
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell G15 Gamer laptop 15.6", NVIDIA GeForce RTX 3060, Intel Core i7
- Dell Latitude 5500 15,6", i5 8365U, 16GB RAM, jó akku, 27% ÁFÁS
- Samsung Galaxy A51 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Honor 200 Lite 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Latitude 7420 2-in-1 27% 14" FHD IPS érintő i7-1185G7 16GB 512GB NVMe magyar vbill ujjlolv gar
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen