Aktív témák

  • BaLinux

    tag

    válasz OddMan #37 üzenetére

    Szerintem nem úgy néz ki furcsán, mintha nem lenne megvilágítva, mert most egységes világítást kap úgymond, tehát lighting off, ugye? Ha off, akkor textúra koordináta gondok vannak, félrecsúszott a rucija :)
    Ha on, akkor próbáld ki előbb kikapcsolt lightinggal.

    Meg vigyázz, mert az u és v koordinátát le kell osztanod x és y textúra mérettel, hogy megkapjad a 0-1 közé eső float koordinátát. Ezután a glTexCoord2f -et használj, mindig a glVertex3f hívás előtt. Ha ez nem javítja, akkor is itt a hiba valahol. Nem kell ahhoz megvilágítás, hogy aránylag normálisan nézzen ki a cucc.

    A normálvektorokat meg azzal kell, ja. Azok is előre vannak gyártva, igaz nem tudom miért... helyben is kiszámolhatnád, és ha a szomszédos vertexekre szépen interpolálod a normálvektort, akkor elég sima felületet kapsz világítással ahhoz képest, hogy milyen kocka szegény modell.

Aktív témák