- Microsoft Excel topic
- ArchiCAD és Artlantis topik
- ASUS routerek
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Linux - haladóknak
- A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Aktív témák
-
BaLinux
tag
Szerintem nem úgy néz ki furcsán, mintha nem lenne megvilágítva, mert most egységes világítást kap úgymond, tehát lighting off, ugye? Ha off, akkor textúra koordináta gondok vannak, félrecsúszott a rucija
Ha on, akkor próbáld ki előbb kikapcsolt lightinggal.
Meg vigyázz, mert az u és v koordinátát le kell osztanod x és y textúra mérettel, hogy megkapjad a 0-1 közé eső float koordinátát. Ezután a glTexCoord2f -et használj, mindig a glVertex3f hívás előtt. Ha ez nem javítja, akkor is itt a hiba valahol. Nem kell ahhoz megvilágítás, hogy aránylag normálisan nézzen ki a cucc.
A normálvektorokat meg azzal kell, ja. Azok is előre vannak gyártva, igaz nem tudom miért... helyben is kiszámolhatnád, és ha a szomszédos vertexekre szépen interpolálod a normálvektort, akkor elég sima felületet kapsz világítással ahhoz képest, hogy milyen kocka szegény modell.