Ügyintézési céllal továbbra is látogathatják az üzleteket a Vodafone ügyfelei

A szolgáltató arra kéri ügyfeleit, hogy az üzleteket csak a nevesített szolgáltatások körébe tartozó, halaszthatatlan ügyekben, minden esetben az egészségügyi előírásokat betartva keressék fel.

A Vodafone Magyarország mai közleményében tisztázza, hogy a koronavírus harmadik hullámában, a nemrég kihirdetett kormányrendelet értelmében a Vodafone Magyarország üzletei a március 8. és 22. között életbe lépő korlátozások alatt is nyitva tarthatnak az informatikai és kommunikációseszköz-javítási szolgáltatás, illetve az azzal kapcsolatos ügyfélszolgálati tevékenység céljából.

A szolgáltató ugyanakkor arra kéri ügyfeleit, hogy saját és a Vodafone munkatársainak egészsége érdekében az üzleteket csak ebbe a körbe tartozó, halaszthatatlan ügyekben keressék fel. Általános ügyintézésre, például számlabefizetésre és vásárlásra továbbra is a My Vodafone applikációt vagy a webes felületet javasolják a hatékonysági és biztonsági szempontokat szem előtt tartva.

A kormány a digitális oktatásban érintett családokat segítő intézkedésekről szóló tavaly novemberi kormányrendeletet kiegészítette az alapfokú oktatással is, így a helyhez kötött internet-hozzáférési szolgáltatás most már díjmentesen vehető igénybe az általános iskolás gyerekek számára is. A támogatás természetesen a Vodafone Magyarország ügyfelei számára is elérhető, a szolgáltató a vezetékes internetet használó ügyfelei közül az általános és középfokú oktatásban résztvevő diákok, illetve az ilyen diákokat oktató pedagógusok részére a március havi számlán 1 havi internet hozzáférési szolgáltatás előfizetési díját egy előfizetési cím tekintetében jóváírja, amennyiben azt az érintett ügyfelek a szolgáltató felületein igénylik. Azon jogosult ügyfeleik számára, akik korábban már jelezték igényüket, a szolgáltató automatikusan jóváírja a márciusi havidíj-kedvezményt is.

Hasonlóképp nyilatkozott ma a másik két nagy szolgáltató is: a Telekom azt írta, hogy az elveszett, meghibásodott SIM kártyák pótlása is a javítás körébe tartozik. Azt kérik: üzleteiket csak halaszthatatlan ügyekben, arcmaszkban, egészségesen látogassák az ügyfelek. A Telenor pedig jelezte: csak azok menjenek személyesen ügyet intézni, akiknek nincs lehetőségük online megoldani.

Általános ügyintézésre, például számlabefizetésre és vásárlásra továbbra is az applikációt vagy a webes felületet javasolják a szolgáltatók.

További Vodafone-intézkedések és szolgáltatások a digitális oktatás támogatására

Többek között adathasználat nélkül tették elérhetővé az ügyfelek számára a legfontosabb oktatási forrásokat tartalmazó weboldalakat, applikációkat, illetve a Vodafone Magyarország Alapítvány Vodafone Apptár nevű androidos applikációját. A pedagógusok munkáját hivatott segíteni továbbá a Vodafone Alapítvány ingyenesen igénybe vehető, államilag akkreditált digitális kompetenciafejlesztő e-learning továbbképzése.

Emellett a Vodafone Alapítvány Digitális Iskola Programjában résztvevő tanárok számára a tanév végéig elérhető a Vodafone Alapítvány és a Mozaik Kiadó által biztosított kedvezmény, aminek keretében összesen 1400 tanár igényelhet ingyenes hozzáférést a Mozaik Kiadó könyveihez és oktatási szoftveréhez, a mozaBookhoz.

A különböző – offline és online – oktatási formák közötti rugalmas váltást hivatott támogatni a Vodafone Magyarország Digitális Tanterem szolgáltatása, amellyel a tanórákat offline, online és hibrid módon is le lehet bonyolítani. A szolgáltatás elindulását követő hónapokban a vállalat számos digitális tantermi rendszert épített ki óvodában, általános iskolákban és gimnáziumokban egyaránt, melynek köszönhetően közel 30 ezer pedagógus és diák tapasztalhatja meg jelenleg is a rendszer előnyeit.

Azóta történt

Előzmények