Digitális marketinget automatizál az Oracle

Mesterséges intelligencia segítségével automatizálja a digitális marketing egyes részeit az Oracle.

Az Oracle eheti bejelentése alapján olyan új rendszert fejlesztettek, amely mesterséges intelligencia révén automatizálja a digitális marketingkampányok egyes kulcsfolyamatait.

A vállalat az Adobe és a Salesforce.com riválisaként felhőalapú szoftvert árusít, céges termékek marketingjéhez. Az ilyen marketingkampányoknál nem a márkatudatosság építése a fő cél, hanem az, hogy olyan embert találjanak, akit ha felhív a sales részleg ügynöke, rá tudja beszélni egy eladásra. Ha ilyen téren nem hatékonyak, akkor az eladó idejét vesztegetik.

A Fusion Marketing AI-t használ ahhoz, hogy automatikusan állítson össze marketingkampányokat, továbbá meghatározza, hogy konkrét emberek, akik e-maileket vagy reklámokat látnak, végül megvennék-e a terméket. Az ő kontaktadataikat kapják meg a salescsapatok.

Ehhez a rendszer több forrásból is szerez adatokat, például a rendszert használó Oracle-ügyfelektől vagy hatalmas piacterekről, esetleg külsős forrásokból. A cég szerint manapság már sokkal több mindent lehet mérni, mint a múltban.

Azóta történt

Előzmények