Magyar Telekom: márkaváltás és új csomagok

Egységesítette otthoni előfizetőknek szánt vezetékes szolgáltatásait a Magyar Telekom, így szeptember 8-tól a távközlési cég összes előfizetője T-Home márkanéven vásárolhat magának tévé-, internet- és telefonszolgáltatást. Amint az Index írja: a sorrendnek is van jelentősége, mert a vállalatnál már nem a telefonálás a legfontosabb, hanem a tévé. „Most először a képernyőre helyezi a Magyar Telekom a hangsúlyt” – mondta Winkler János, a Magyar Telekom lakossági üzletágának a vezetője.

A távközlési cég a márkaváltással együtt új, kombinált csomagokat is kínál, melyek szolgáltatási területének nagy részén, körülbelül másfél millió háztartásban előfizethetők. Minél több szolgáltatást rendel meg egy ügyfél, annál nagyobb kedvezményt kap, így például a 24 tévécsatornát, 2 megabites internetet és telefont tartalmazó csomagot T-Home Tripla kedvezménnyel havi 6480 forintért megkaphatja. Ehhez azonban csak fél gigabájt internetes adatforgalom jár, minden további megkezdett gigabájtért 990 forintot számláz ki a Magyar Telekom. Egy hasonló paraméterekkel (49 csatornás IPTV, 2 Mbps maximális letöltési sebességű internetet és internetalapú telefon) rendelkező korlátlan előfizetési csomag egyéves hűségidő esetén havi 8880 forintba kerül.

A márkaváltás kapcsán tartott tegnapi sajtótájékoztatón elhangzott – írja az Index –, hogy a jövőben nemcsak külön mobil- és külön otthoni csomagok lesznek, hanem téma szerint lehet majd kombinálni a szolgáltatásokat. A lap úgy tudja, hogy az első ilyen kombinált csomag egy vezetékes és mobilinternetet egyaránt magába foglaló előfizetés lesz, de azt még nem tudni, hogy mikor vezetik be. Az új csomagokról a T-Home új weboldalán lehet többet megtudni.

A Magyar Telekom közben folyamatosan fejleszti VDSL2+ hálózatát is, aminek köszönhetően október 8-tól már százezer háztartásban lesz elérhető a maximum 25 megabites internetet és nagy felbontású tévéadást (HDTV) biztosító technológia.

Azóta történt

Előzmények