Az Invitel a legjobb márka

A Hungarian Telephone and Cable Corp (HTCC) – amely idén áprilisban zárta le az Invitel 470 millió eurós felvásárlását – ősztől egységesen Invitel márkanév alatt kínálja valamennyi termékét és szolgáltatását. A hazai piac második legnagyobb vezetékes szolgáltatója független kutatócégek által végzett átfogó piackutatás alapján döntött a brand egységesítéséről és a szeptember második hetében lezajló arculatváltásról. Az eredmények azt mutatták, hogy a korábbi HTCC-márkák – Hungarotel, PanTel, PanTel TechnoCom és Invitel – közül az Invitel a legismertebb és legkedveltebb.

A tanulmányok szerint a fogyasztók a következő értékeket kapcsolták az Invitelhez: stabilitás, őszinteség, korrektség, megbízhatóság. Az ügyfelek a jó partneri viszonyt és az innovatív ügyfélkapcsolatot is gyakran említették az Invitellel kapcsolatban. Ezeket az értékeket igyekszik az új, egyesített vállalalat megőrizni és erősíteni – áll a cég közleményében.

Egyelőre csak a termékek márkaneve változik Invitelre, a HTCC csoport tagjai megtartják jelenlegi elnevezlésüket, de hosszú távon várható a korábban önálló szolgáltatók nevének egységesítése is – tudtuk meg.

  • Kapcsolódó cégek:
  • HTCC

Azóta történt

Előzmények